Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 07-12-2012, 19:19   #10001   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Dream House met Daniel Craig en Naomi Watts. Kunt anders eens uw volledige plot uit de doeken doen in de trailer :-/.
Old 07-12-2012, 19:29   #10002   link
Cybdm
★★★★★

Cybdm's Avatar

Ik bekijk geen trailers meer, of het moet een teaser zijn een jaar voor de film uitkomt. Ik bekijk graag een film met 0,0 voorkennis, nietske verwachting of al dan niet inlossing van deze (tip).
Cybdm is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2012, 20:10   #10003   link
eye
Senior Member

eye's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jonah View Post
Gaat het over een tovenaar die de wereld zwart-wit tovert en een held die moet proberen de tovenaar te doden zodat er terug kleur in de wereld komt? Want dan weet ik precies al hoe het afloopt.
Uw sarcasme kwetst me
eye is offline   Reply With Quote
Old 08-12-2012, 11:42   #10004   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Warrior: Aangenaam verrast!

Enige minpunt:
Het viel mij op dat tijdens gevechten dezelfde shots meerdere keren werden getoond, maar dan vanuit een andere hoek gefilmd. Beetje irritant als ge op zo'n details let Voor de rest zeker vet verfilmde gevechten.
Old 09-12-2012, 00:34   #10005   link
Trojan
Karl Marx

Trojan's Avatar

Master And Commander: The Far Side Of The World.

Blijft een van mijn favoriete films aller tijde.
Old 09-12-2012, 02:32   #10006   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

savages
brol
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2012, 08:56   #10007   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Tot altijd:
Old 09-12-2012, 13:32   #10008   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

Stalker van Tarkovsky
film kon ik niet echt vatten. een drietal russen die door een hoop ruines ploeteren en wat filosoferen, zonder dat er ook maar iets gebeurt.
sommige dingen wisten wel mijn interesse te wekken, maar het is vooral een ontzettend saaie boel.
Old 09-12-2012, 14:30   #10009   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Lawless, best wel goed
Old 09-12-2012, 23:09   #10010   link
quantrias
Senior Member

quantrias's Avatar

Resident Evil Retribution.
Heb genoten van de eerste film in de serie, de derde was ook nog te pruimen, maar dit slaat toch wel alles. Bagger film.
Hopelijk stoppen ze ermee, maar het einde voorspeld weinig goeds.
quantrias is offline   Reply With Quote
Old 09-12-2012, 23:13   #10011   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

The social network. Had al gehoord dat die goed was maar toch nog aangenaam verrast. Goed verteld en onverwacht spannend.
CyberMonkey is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2012, 01:00   #10012   link
eye
Senior Member

eye's Avatar

The New World in de Cinematek. Ik snap niet meteen waarom ik er na een uurtje zo hard de pest in kreeg, terwijl ik The Thin Red Line, The Tree of Life, Badlands en Days of Heaven cinema van de bovenste plank vind. Net alsof de elementen die in die films werkten er hier een tikkeltje over gingen - new age beeldmateriaal, impressionistische montage, zweverige voice-over. Mijn betrokkenheid ebde gewoon weg op een bepaald moment en ik ben geneigd te geloven dat daar een objectieve reden voor is, maar ik kan er niet de vinger op leggen.
eye is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2012, 11:58   #10013   link
ran
Senior Member

ran's Avatar

The New World was de eerste film die ik van Malick had gezien, en stak de eerste keer dat ik hem zag ook enorm tegen - heel het "poŽtische" werd gewoon lachwekkend.

Tweede keer dat ik hem zag, vond ik het pakken beter. Net geen topper, ofzo, en dat vooral omwille van het verhaal.
It's extraordinary how we go through life with eyes half shut, with dull ears, with dormant thoughts. Perhaps it's just as well; and it may be that it is this very dullness that makes life to the incalculable majority so supportable and so welcome. Nevertheless, there can be but few of us who had never known one of these rare moments of awakening when we see, hear, understand ever so much ó everything ó in a flash ó before we fall back again into our agreeable somnolence.
ran is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2012, 15:46   #10014   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Gisteren naar 'Killing them softly' gaan kijken. Beetje dezelfde sfeer als 'The assassination of Jesse James by the coward Robert Ford' maar het komt minder samenhangend over.
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 11-12-2012, 09:48   #10015   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

The Watch

Meh, waarom grijpen ze toch altijd terug naar de standaard puberale pis/seks mopjes.
Toch een paar keer moeten lachen, maar het enige dat me gaat bijblijven zal de soundtrack zijn.
Old 12-12-2012, 22:19   #10016   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Sinister. Leuk eerste uur met een stevige portie sfeer. Vooral de "filmpjes" maken indruk.
Wel jammer dat het daarna nogal standaard "horror" wordt en Ethan Hawke de enigste op niveau is.
Old 13-12-2012, 06:49   #10017   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

En de prijs voor meest bevreemdende filmervaring van 2012 gaat naar... Holy Motors. Wat een gekke, gekke film. De film zit nogal episodisch in elkaar en vooral in de eerste helft zitten er een aantal geniale dingen , maar had overall toch graag wat meer duiding gekregen. Soit, ik denk dat Von Trier en Lynch hier wel van zullen genieten.
Old 13-12-2012, 06:51   #10018   link
Teus
key forum member

Teus's Avatar

klinkt cool
Old 13-12-2012, 06:57   #10019   link
Moldonado
awesam

Moldonado's Avatar

Quote:
Originally Posted by Teus View Post
klinkt cool
Heb eigenlijk zonder enige voorkennis beginnen kijken omdat hij hier op #1 stond. Enkel en alleen voor de visuele flair is 't al de moeite om te bekijken.
Old 14-12-2012, 02:34   #10020   link
haplo
supreme defender of nerds

haplo's Avatar

The hobbit was vet maar de 8.9 is hij toch niet waard zoals op imdb staat, volgens mij dan. Maar toch ik geef hem in shrimp normen een welverdiende 3

working on becomming the first nerd-commando
haplo is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules