Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Closed Thread

Thread Tools
Old 21-12-2010, 12:16   #16541   link
reutel
stoere taal

reutel's Avatar

hij vraagt eerst om het niet te doen en dan gaat hij opzettelijk nog snel eentje gooien
doet me een beetje aan mezelf denken als ik 15 was

die duw van de steward was er wat over, maar die van Proto al evenzeer imo
Old 21-12-2010, 12:46   #16542   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

Quote:
Originally Posted by sn1p3r View Post
VIDEO: Toptalent van Ajax heet...Lukoki!

Anderlecht en Ajax nemen het binnenkort tegen mekaar op in de 1/16 finales van de Europa League. Paars-wit hoopt op een sterke Lukaku om doelpunten te maken. En Ajax? Dat hoopt op goals van... Lukoki.

De 18-jarige spits neemt in de Ajax-selectie voor de match tegen Feyenoord de plaats in van de geschorste Luis Suárez.

Ajax trekt op 17 februari naar Anderlecht, een week later vindt de terugmatch plaats. Benieuwd wat de Amsterdamse Suarez en Lukoki doen tegen de Brusselse Suarez en Lukaku.

I lowl'ed
Hoe beestig zou het niet zijn als die twee ooit ergens samen zouden spelen. Beeld je de headlines van The Sun alleen al in
Prodigy is offline  
Old 21-12-2010, 14:05   #16543   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Brugse supporters willen Leekens als trainer

Het blauw-zwarte supporterslegioen is een actie aan het opzetten om Georges Leekens voor 1 dag te kunnen huren via Music for Life. Daarmee willen ze hun ongenoegen uiten over de huidige gang van zaken bij Club Brugge.

Aangezien de Belgische voetbalbond ook zijn steentje wil bijdragen voor Music For Life, geeft het iedereen de kans om via ebay te bieden op een anderhalf uur durende trainingsessie onder leiding van bondscoach Georges Leekens.

De supporters van Club Brugge zien daarin een mooie kans om op ludieke wijze aan de clubleiding hun ongenoegen kenbaar te maken over de huidige malaise bij Club Brugge en zijn een inzamelingsactie gestart.

Music For Life, de jaarlijkse liefdadigheidsactie van radiozender Studio Brussel, staat dit jaar in het teken van kinderen in Afrika die hun ouders hebben verloren aan de gevolgen van aids. Er kan nog tot woensdag geboden worden op de trainingsessie.

Ik vind het eigenlijk wel goed gevonden. Kvraag mij wel af wat er gaat gebeuren als ze het winnen. Ik zie het bestuur dit niet zomaar accepteren.
Old 21-12-2010, 15:27   #16544   link
reutel
stoere taal

reutel's Avatar

Quote:
Originally Posted by reutel View Post
hij vraagt eerst om het niet te doen en dan gaat hij opzettelijk nog snel eentje gooien
doet me een beetje aan mezelf denken als ik 15 was

die duw van de steward was er wat over, maar die van Proto al evenzeer imo

ohnoes!
nuja, mong of niet, het kon nog erger... gelukkig draag ik geen sandalen en hoef ik niet met georganiseerde groepsreizen mee om vrienden te maken

hoe oud ben jij weeral sn1p3r? tw33env33rt1g?
Old 21-12-2010, 15:31   #16545   link
Prodigy
Böser Weltherrscher

Prodigy's Avatar

lolsniper-smiley speciaal voor de voetbalthread iemand?
Prodigy is offline  
Old 21-12-2010, 16:27   #16546   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

lol, Leekens huren voor een dag, idd goed gevonden. Dikke afgang voor het bestuur, maar ze kunnen het gebruiken.
Corax is offline  
Old 21-12-2010, 16:37   #16547   link
Corax
Senior Member

Corax's Avatar

http://www.blue-army.com/nieuws/2010...clubsupporters

Hier en daar staan er zaken in die ik er persoonlijk uit zou laten, maar al bij al toch eens een deftige brief die van supporters komt ...
Corax is offline  
Old 21-12-2010, 16:45   #16548   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Brugse supporters willen Leekens als trainer

Het blauw-zwarte supporterslegioen is een actie aan het opzetten om Georges Leekens voor 1 dag te kunnen huren via Music for Life. Daarmee willen ze hun ongenoegen uiten over de huidige gang van zaken bij Club Brugge.

Aangezien de Belgische voetbalbond ook zijn steentje wil bijdragen voor Music For Life, geeft het iedereen de kans om via ebay te bieden op een anderhalf uur durende trainingsessie onder leiding van bondscoach Georges Leekens.

De supporters van Club Brugge zien daarin een mooie kans om op ludieke wijze aan de clubleiding hun ongenoegen kenbaar te maken over de huidige malaise bij Club Brugge en zijn een inzamelingsactie gestart.

Music For Life, de jaarlijkse liefdadigheidsactie van radiozender Studio Brussel, staat dit jaar in het teken van kinderen in Afrika die hun ouders hebben verloren aan de gevolgen van aids. Er kan nog tot woensdag geboden worden op de trainingsessie.

Ik vind het eigenlijk wel goed gevonden. Kvraag mij wel af wat er gaat gebeuren als ze het winnen. Ik zie het bestuur dit niet zomaar accepteren.
rofl

die club begint een parodie op zichzelf te worden
Jaak is offline  
Old 21-12-2010, 16:53   #16549   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Arm Charleroi
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

En ik doe aan modelbouw en ik verzamel CE van games.
Mahershalalhash is offline  
Old 21-12-2010, 16:59   #16550   link
Anton
lil carl hoefkens

Anton's Avatar

voetbalbond maffia voetbalbond maffia voetbalbond maffia voetbalbond maffia voetbalbond maffia voetbalbond maffia voetbalbond maffia voetbalbond maffia
Anton is offline  
Old 21-12-2010, 17:20   #16551   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

voetbalBOND mafFIA
Ik zal maar meteen weerleggen dat hoogbegaafd zijn ook bij dikkertjes kan. Met mijn score kan ik zeggen dat jullie de 99.5% zijn. Daardoor dat ik enorm snel dingen opneem, nooit iets vergeet dat ik relevant vind. De meest bizarre hersenkronkels maak. Eigelijk vrij associaal ben irl en niet in de belangstelling wil staan. Ook onzeker wel over alles wat ik doe want ik doe het meestal drie keer zo snel als anderen.

Old 21-12-2010, 17:28   #16552   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

blijven wellicht toch in 1e met die competitiehervorming

of zo, of met een speciale eindronde ofzo tegen 3 en 4 uit 2e klasse ofzo
Jaak is offline  
Old 21-12-2010, 17:38   #16553   link
The one and only Buffalo
Kwek

Ze zoeken het ook ze. Er was duidelijk gezegd dat een vorm van veldverwarming verplicht was, ze hadden die niet. Dan is het een beetje dwaas om daar nu over te gaan klagen. En al zeker niet in beroep gaan.
Old 21-12-2010, 17:55   #16554   link
Mahershalalhash
lil frank raes

Mahershalalhash's Avatar

Vooral grellig, dit

Moet maar eens de vader zijn van een kleine van 't andere team die ene van Poznan omver stampt.

Old 21-12-2010, 18:56   #16555   link
The one and only Buffalo
Kwek

Quote:
Originally Posted by Fyldamor View Post
Vooral grellig, dit

Moet maar eens de vader zijn van een kleine van 't andere team die ene van Poznan omver stampt.
Dit?

Knotsgek. Met al dat bengaals vuur enal
Old 22-12-2010, 08:48   #16556   link
vincent vega
huh?

vincent vega's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Ze zoeken het ook ze. Er was duidelijk gezegd dat een vorm van veldverwarming verplicht was, ze hadden die niet. Dan is het een beetje dwaas om daar nu over te gaan klagen. En al zeker niet in beroep gaan.
Quote:
Originally Posted by het nieuwsblad
De bepalingen van de Pro League zeggen dat een aankoopbewijs van een veldverwarming volstaat. 'We moeten de tekst in de toekomst verbeteren', geeft Pro League-voorzitter Ivan De Witte toe.
!
You gotta love 'em.
vincent vega is offline  
Old 22-12-2010, 09:01   #16557   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

aankoopbewijs rafl

levering in 2150, np
Jaak is offline  
Old 22-12-2010, 10:05   #16558   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Aankoopsbewijs, betekent dat dat je een veldverwarming ook kan terug binnen brengen als ze te klein is ?
DM is offline  
Old 22-12-2010, 10:48   #16559   link
The one and only Buffalo
Kwek

Dat is toch onwaarschijnlijk...
Old 22-12-2010, 13:25   #16560   link
The one and only Buffalo
Kwek

Adrie Koster krijgt allerlaatste kans van Club Brugge
Adrie Koster krijgt van Club Brugge een allerlaatste kans om het tij te doen keren. Dat meldt HLN na de bestuursvergadering gisteren.

Gisteren bevestigde het bestuur van Club Brugge nog even het vertrouwen in Adrie Koster. Maar vandaag raakte bekend dat Koster wel een ultimatum werd gesteld. Als de minzame Zeeuw er niet in slaagt om nu zondag in Gent en volgende week woensdag tegen Charleroi de drie punten mee te nemen, dan volgt zijn C4.

"De volgende twee wedstrijden zijn heel erg cruciaal voor de directe toekomst van deze club", liet Club-voorzitter Pol Jonckheere nog optekenen vandaag.

Alvast sorry Adrie, want ik had u eigenlijk nog graag.

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules