Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 11-11-2018, 15:49   #1   link
TheLegacy
Boris

TheLegacy's Avatar

Activision Blizzard 2.0

Beetje de discussie die in de WoW en Diablo thread ongoing is centraliseren (Mods, indien mogelijk posts naar hier verhuizen?).

Nog een extra eye-opener:

Blizzard's core business en prioriteit ligt al lang niet meer op het maken van kwalitatieve games, maar op profits maken, hoe meer hoe beter. Niet "hoe maken we onze games beter" maar "hoe moneytizen we meer en sneller", letterlijk.
Old 11-11-2018, 23:56   #2   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Deze serie lijkt het mij allemaal goed te zullen samenvatten.
Old 12-11-2018, 04:20   #3   link
Vrieskou
Greven

Vrieskou's Avatar

Ik amuseer mij rot met zowel WoW als OW. Er komt een Diablo mobile game en ze hebben het redelijk shitty aangepakt, maar geef mij maar blizzard content boven zowat al de rest nog steeds.

Quote:
PEEPHOLE druuuuuuuuuuugs toxic epo wtfBBQ kmoekakn editen lijpoog pur pijpegale
Vrieskou is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 09:22   #4   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik ben benieuwd, wat doe jij in WoW waarmee jij je rot amuseert?

Momenteel is het enige dat mij WoW doet spelen is Mythic Uldir, al de rest is echt saai af.
PvP zou mij nog kunnen vooruit trekken, maar ik zoek dan iemand om deftig mee arena's te doen.
Liefst geen chat randoms, om stenen kloten van te krijgen.
Guru is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 09:57   #5   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Ik doe de turtle quests als emissary. Nog 5x meemaken en exalted met alles.
begets Destruction as Destruction begets...
Prumpy is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 10:29   #6   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Ik heb mij als casual redelijk lang kunnen amuseren met Legion. Maar nu zijn er voor mij enkel die emissary quests die praktisch geen rewards geven. Misschien dat ik met 8.2 nog eens subscribe. Als ik dacht dat island expeditions saai waren zijn warfronts saai².
Old 12-11-2018, 10:52   #7   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Legion vond ik fantastisch om eerlijk te zijn. Beste expansion sinds Wotlk.
Elke class voelde uniek door die legendary weapons, ik vond het fantastisch.
Old 12-11-2018, 11:34   #8   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

legendary weapons waren de grootste kanker ooit, weg progressie en verandering, laten we aan iedereen hetzelfde wapen uitdelen, waarom niet.
Old 12-11-2018, 11:40   #9   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Er is minder progressie en verandering nu dan met die legendary weapons.
Old 12-11-2018, 11:40   #10   link
jelliuz
Senior Member

jelliuz's Avatar

nóg minder, daarom dat niemand het nog speelt hé.
Old 12-11-2018, 11:41   #11   link
Guru
Waarom ben ik hier?

Guru's Avatar

Ik denk dat hij bedoelde: Artifact wapens.
Artifact was een van de betere toevoegingen aan het spel imo, het hele ding uitspelen gaf u toch een aantal unieke mogelijkheden om een spec te vormen. Een heel wapen progressen was cool, het is pas na Nighthold dat ze begonnen zijn met de catchup. Ik snap niet goed dat je dat systeem kan trashen? Het werkte gewoon goed.

Veel van die abilities maakten sommige specs ook compleet speelbaar en cool. Na het weghalen van het artifact wapen in BFA zijn heel veel classes serieus terug gezakt in speelbaarheid en fun factor.

De legendary items waren historisch gezien een shitshow, maar dat nam niet weg dat de implementatie van Legion in samenwerking met het artifact wapen serieus toffe builds kon leveren. Mobility Fire Mage / ShredRip Feral / Plaguewanderer DK / StompWarrior

Nu in BFA zijn al die zaken eruit en is het spel er beter door? No fucking way, Azerite systeem is Artifact 0.5. Het trekt er gewoon van geen meter op. Ook de manier waarmee we AP moesten grinden voor Azerite door die islands te chain runnen, holy shit. Dat moet toch de ergste ervaring in een MMO ooit geweest zijn, samen met die doodsaaie warfronts.

Divolion heeft gelijk en ik had dit tijdens de beta al flagged aan Blizzard, de casual in BFA gaat zich rot vervelen na week 3. En kijk....
Guru is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2018, 13:24   #12   link
Prumpy
Pro-shrimper

Prumpy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Guru View Post
Ik denk dat hij bedoelde: Artifact wapens.
Artifact was een van de betere toevoegingen aan het spel imo, het hele ding uitspelen gaf u toch een aantal unieke mogelijkheden om een spec te vormen. Een heel wapen progressen was cool, het is pas na Nighthold dat ze begonnen zijn met de catchup. Ik snap niet goed dat je dat systeem kan trashen? Het werkte gewoon goed.

Veel van die abilities maakten sommige specs ook compleet speelbaar en cool. Na het weghalen van het artifact wapen in BFA zijn heel veel classes serieus terug gezakt in speelbaarheid en fun factor.

De legendary items waren historisch gezien een shitshow, maar dat nam niet weg dat de implementatie van Legion in samenwerking met het artifact wapen serieus toffe builds kon leveren. Mobility Fire Mage / ShredRip Feral / Plaguewanderer DK / StompWarrior

Nu in BFA zijn al die zaken eruit en is het spel er beter door? No fucking way, Azerite systeem is Artifact 0.5. Het trekt er gewoon van geen meter op. Ook de manier waarmee we AP moesten grinden voor Azerite door die islands te chain runnen, holy shit. Dat moet toch de ergste ervaring in een MMO ooit geweest zijn, samen met die doodsaaie warfronts.

Divolion heeft gelijk en ik had dit tijdens de beta al flagged aan Blizzard, de casual in BFA gaat zich rot vervelen na week 3. En kijk....
Yup klopt. Hetgene wat ik in Legion terug vond was dat classes aanvoelden als een uniek iets. De unlock-scenario-quest dingen voor elke class spec, de traits op het wapen zelf die de playstyle van de class zoveel leuker maakte.
En nu, niets.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules