Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 15-10-2013, 21:59   #1041   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

Gilet kartrekker van dienst :')
Old 15-10-2013, 22:01   #1042   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Niet kunnen winnen van Wales b en dan maar feesteeuh.
Theremin is offline   Reply With Quote
Old 15-10-2013, 22:02   #1043   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Kalutica View Post
Ze missen dufoer en fellaini toch. De Bruyne niet goed bezig
Dembele > Defour.

Altijd. Overal.
Old 15-10-2013, 22:02   #1044   link
CSM
Kaat 4 lyfe

CSM's Avatar

Hoeveel goalen moet die Courtois zo nog binnenlaten voor ze eindelijk de superieure doelman opstellen?
CSM is offline   Reply With Quote
Old 15-10-2013, 22:03   #1045   link
rooz
siii

rooz's Avatar

Misschien kan iedereen nu eens normaal doen.
Hopelijk geraken we ver op het WK maar we zijn nog lang niet klaar.
Old 15-10-2013, 22:04   #1046   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Quote:
Originally Posted by The one and only Buffalo View Post
Dembele > Defour.

Altijd. Overal.
Delmbele toch weer vooral goed in het vertragen van het spel. Weet niet wat het is maar bij de Rode Duivels speelt die toch altijd minder dan op clubniveau.
Old 15-10-2013, 22:05   #1047   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Op die paar minuten toch vrij onder de indruk geraakt van Bakkali, die kerel straalt vertrouwen uit

Nu nog erin slagen op Carrasco en hopelijk Januzaj voor de RD te doen kiezen en 't wordt een leuk WK.
DM is offline   Reply With Quote
Old 15-10-2013, 22:06   #1048   link
flexium
Sr member, jr poster

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Op die paar minuten toch vrij onder de indruk geraakt van Bakkali, die kerel straalt vertrouwen uit

Nu nog erin slagen op Carrasco en hopelijk Januzaj voor de RD te doen kiezen en 't wordt een leuk WK.
Dan moeten we wel met een 2-2-5-1 starten ofzo

Alles of niets:
Benteke
Carrasco-Hazard-Januzaj-De bruyne-Bakkali
Witsel - Dembélé
Kompany - Vertongen
Courtois

Last edited by flexium; 15-10-2013 at 22:13. Reason: alles of niets
flexium is offline   Reply With Quote
Old 15-10-2013, 22:11   #1049   link
Jaak
U MIRIN BRAH?

Jaak's Avatar

Carrasco heeft vandaag zelf gesolliciteerd voor de RD, dus dat zit snor.

Quote:
Yannick Ferreira-Carrasco: 'Ik wil mee naar Brazilië'

Alsof de weelde van onze nationale ploeg nog niet groot genoeg is, kloppen er al andere talenten op de deur. Zoals Yannick Ferreira-Carrasco, basisspeler bij AS Monaco.

Bij onze nationale U21 is Yannick Ferreira-Carrasco een van de sterkhouders. Sport/Voetbalmagazine sprak met hem onder meer over zijn toekomst als Rode Duivel. “Ik heb een dubbel doel voor ogen: me kwalificeren met de Belgische beloften voor het EK 2015 en met de Rode Duivels mee naar het WK in Brazilië gaan”, vertelt de flankaanvaller in een interview.

Een telefoontje van de bondscoach heeft hij evenwel nog niet gekregen. “Ik vermoed dat hij dat wel zal doen op de dag dat hij me voor het eerst selecteert. Ik heb wel gehoord dat er vorig seizoen scouts van de Rode Duivels me zijn komen bekijken in Monaco.”

Dat Ferreira-Carrasco droomt van een mooie carrière bij de Belgische nationale ploeg is niet zo evident als het lijkt. Ook Portugal en Spanje hengelden naar zijn diensten.

Ferreira-Carrasco: “Dat is niet meer dan normaal als je weet dat mijn moeder Spaanse is en mijn vader Portugees. Maar ik heb altijd voor de Belgische jeugdteams gespeeld dus het is logisch dat ik droom van de Rode Duivels en het WK.”

Ondertussen zijn de Rode Duivels ook in Frankrijk een kwaliteitslabel geworden, zo merkte de twintigjarige Vilvoordenaar.

“Men vraagt me vaak hoe het mogelijk is dat zo'n klein landje zo'n goeie nationale ploeg kan hebben. Al mag het niet zo zijn dat alleen de goede resultaten ervoor zorgen dat je voor de Rode Duivels wil spelen. Ik ben er zeker van dat de spelers net zo graag voor hun land speelden in de periode dat het wat minder draaide. Ik vind dat je je als speler bewust moet zijn van het belang van zo'n nationale selectie.”
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 15-10-2013, 22:11   #1050   link
Centurio
Lurking since 1999

Centurio's Avatar

Quote:
Originally Posted by DM View Post
Moet daar wel altijd die bal aan De Bruyne meegeven.
Centurio is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2013, 00:35   #1051   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Net terug thuis, veel ambi in het stadion maar een match live zien en hem op tv volgen is toch een enorm verschil.
Vandaag was ik vrij teleurgesteld in Dembélé. Hoewel dat één van m'n favoriete spelers is was die niet goed. Witsel daarintegen was gewoon subliem op het middenveld. Altijd aanspeelbaar, altijd goed in positie.
De 15 minuten van Bakkali vond ik trouwens niet zo goed. Hij had wel veel goeie wil maar heeft 3-4 slechte beslissingen gemaakt in nog geen 10 minuten tijd (geen pass aan De Bruyne, afwerken ipv voor Lukaku te laten, een paar keer de ruimte dichtlopen). Nu bon, het is de eerste keer dat die speelde dus ge kan niet verwachten dat die meteen perfect loopt enzo.
Enorm onder de indruk van Hazard. Die is echt heel goed ingevallen.
Aja, Alderweireld is nen baas. Kvond die echt heel sterk spelen.

Maar er werden teveel kansen gemist. Lukaku, Hazard, Mirallas, ... allemaal hebben ze kansen gehad (goeie kansen zelf) om het af te maken maar het lukte blijkbaar niet. Het scherpe was er misschien wel wat af, maar op een groot tornooi zal je er niet zo mee mogen morsen.
Old 16-10-2013, 00:54   #1052   link
Theremin
cool happy genius hero

Theremin's Avatar

Alderweireld liet zich de laatste 20 minuten wel een keer of 10 afdrogen door een bejaarde Bellamy, waaronder bij het tegendoelpunt.
Old 16-10-2013, 04:05   #1053   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bibastar View Post
Vandaag was ik vrij teleurgesteld in Dembélé. Hoewel dat één van m'n favoriete spelers is was die niet goed.
De eerste helft inderdaad, maar de 2de helft heerste die toch?
Old 16-10-2013, 08:48   #1054   link
Ryuken
Tiger Riding Samurai

Ryuken's Avatar

Quote:
Originally Posted by Theremin View Post
Alderweireld liet zich de laatste 20 minuten wel een keer of 10 afdrogen door een bejaarde Bellamy, waaronder bij het tegendoelpunt.
Dat vond ik nog meevallen hoor, ben er zelfs van verschoten, hij gaf het merendeel van de tijd goede (cross-)passes en verdedigde nog degelijk. Dat was al ff geleden op een rechtsbackpositie van de Duivels. De assist van Bellamy mocht er niet komen nee, maar dat tegendoelpunt is vooral op het conto van Dembele te schrijven, die was zijne man niet goed gevolgd. En Courtois zag er daar ook niet fris uit imo.

De andere back, Pocognoli, was trouwens ook goed bezig.

België was iets beter dan Wales en daar is alles mee gezegd, veel te veel bepalend volk onder hun niveau; Dembele, Courtois (die ene vliegenvangercorner, wtf was dat?), Chadli en zelfs De Bruyne. Teveel gespeel en onmogelijke ballen. Als Hazard de man is die, als invaller dan nog, constant de bakens moet gaan verzetten (iets wat die mens normaliter amper doet buiten een paar acties op een hele match) dan is het wel duidelijk: dit was een match teveel voor sommigen.

De Standard-middenveld driehoek (Defour-Witsel-Fellaini) moeten ze behouden vind ik. Beste oplossing (en de meeste zekerheid) voorlopig. Volgende match uit een ander vaatje tappen hopelijk.
Ryuken is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2013, 10:16   #1055   link
Bibastar
soy ninja

Bibastar's Avatar

Quote:
De tweede helft stond ie op de 6 (gewisseld met Witsel) en dan kan hij inderdaad meer controleren, maar hij bracht niets van diepgang. Als je dat met Witsel vergeleek de eerste helft dan schoot hij toch wel ietsje te kort gisteren. Want zowel op de 6 als op de 8 vond ik Witsel beter. kblijf wel grote fan van Moussa maar voor In de basis te staan zal het beter moeten
Old 16-10-2013, 10:33   #1056   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Quote:
Originally Posted by rooz View Post
Misschien kan iedereen nu eens normaal doen.
Hopelijk geraken we ver op het WK maar we zijn nog lang niet klaar.
Als je alle matchen van het laatste jaar naast elkaar legt is dit toch eerder een kwestie van "een slechte dag" (of dat nu komt door pech, geen goesting, gebrek aan concentratie of wat dan ook) dan "nog lang niet klaar"?
Old 16-10-2013, 10:35   #1057   link
wukedadde
Senior Member

wukedadde's Avatar

DE ROEI DUVELS - Internationaal

Quote:
Als ge niet ziet dat de driehoek Witsel, Fellaini en Defour echt 100 keer beter werkt zit ge met prit in uw ogen. Dembele is een goeie speler maar tis alsof hij al heel het seizoen in slowmotion speelt. Bij Tottenham ook trouwens.
Old 16-10-2013, 12:51   #1058   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
Por que?

Ni gezien

DM is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2013, 14:02   #1059   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Hoe worden de poules opgesteld op het WK, is dat 1 ploeg per continent of zo? kunnen we bv tegen Engeland uitkomen in de poules?
Old 16-10-2013, 14:07   #1060   link
kar
Public servant

kar's Avatar

loting zou ik denken.
edit: jup

http://www.fifa.com/worldcup/final-draw/index.html
kar is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules