Go Back   Shrimp Refuge Forums > Shrimp Refuge > Zwam

Closed Thread

Thread Tools
Old 03-05-2008, 12:39   #21821   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Aan onze hangkast in de living. Heb indertijd alles mooi bekabeld toen we bouwden met home cinema in gedachten, dan beslist madam Lapino ineens dat ze nieuwe kasten wilt en dat vierkant geval hangt dus BAL in de weg waar normaal mijn speakers gingen hangen. Nu heb ik mijn speakers dus zo lullig vlak naast mijn tv moeten hangen, verre van ideaal dus! En kabels hangen dan ook nog los, of ik moet weer beginnen slijpen. Heb echt véél goesting om die kast gewoon naar containerpark te voeren. "Design" mijn kloten ja...

(ja ik ben ambetant)
lapino is offline  
Old 03-05-2008, 12:51   #21822   link
CyberMonkey
Senior Member

CyberMonkey's Avatar

Hmz, het afrika-effect is precies al beetje uitgewerkt?
CyberMonkey is offline  
Old 03-05-2008, 12:58   #21823   link
Trojan
Mr. Saito

Trojan's Avatar

Quote:
Originally Posted by lapino View Post
Aan onze hangkast in de living. Heb indertijd alles mooi bekabeld toen we bouwden met home cinema in gedachten, dan beslist madam Lapino ineens dat ze nieuwe kasten wilt en dat vierkant geval hangt dus BAL in de weg waar normaal mijn speakers gingen hangen. Nu heb ik mijn speakers dus zo lullig vlak naast mijn tv moeten hangen, verre van ideaal dus! En kabels hangen dan ook nog los, of ik moet weer beginnen slijpen. Heb echt véél goesting om die kast gewoon naar containerpark te voeren. "Design" mijn kloten ja...

(ja ik ben ambetant)
Hang haar kast dan in de keuken, dat is haar plaats trouwens.

383
Trojan is offline  
Old 03-05-2008, 13:05   #21824   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Dat is waar. Geef haar een mooi budget voor de keuken herin (?) te richten en eis de salon op voor uzelf. En doe haar een cursus Wereldkeuken cadeau. Nodig haar ma uit om wat te helpen.
Old 03-05-2008, 13:23   #21825   link
Vulk
Senior Member

Quote:
Originally Posted by lapino View Post

(ja ik ben ambetant)
Terecht. Speakers moeten hangen/staan waar ze het best hangen.
Vulk is offline  
Old 03-05-2008, 13:55   #21826   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

Black heeft het gepresteerd gekregen toch nog 22 te worden
Old 03-05-2008, 14:11   #21827   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Quote:
Originally Posted by Oban View Post
Dat is waar. Geef haar een mooi budget voor de keuken herin (?) te richten en eis de salon op voor uzelf. En doe haar een cursus Wereldkeuken cadeau. Nodig haar ma uit om wat te helpen.
Haar keuken is 2j oud en heeft meer gekost dan rest van ons interieur samen, inclusief projector/plasma enz, dus niet echt aan vervanging toe
lapino is offline  
Old 03-05-2008, 14:15   #21828   link
Trojan
Mr. Saito

Trojan's Avatar

Dan is het dringend tijd dat haar plaats kent in het huis.

383
Trojan is offline  
Old 03-05-2008, 15:23   #21829   link
Lijkkist
Cylon leader

Lijkkist's Avatar

al 4 dagen koppijn en last van nek&ogen + koorts, hopelijk, beter tegen woensdag want dan begint de werkweek opnieuw en donderdag is het dag van het bier in STOA aan de vub, hoogtepunt v week van het bier aan de VUB waar ik prolly de helft van zal missen
straks nog wat slapen
Old 03-05-2008, 15:38   #21830   link
Oban
[b]1337[/b]

Oban's Avatar

hooikoorts?
Old 03-05-2008, 18:19   #21831   link
Tjahzi
Senior Puntmuts

Tjahzi's Avatar

Kan wel een allergie zijn, ja. Op de VUB-campus staat het vol met van die vervelende bomen. Mijn kot was altijd ondergesneeuwd door die "pluisjes" indertijd.
Tjahzi is offline  
Old 03-05-2008, 19:38   #21832   link
Japisee
ֺ            ֺ

Japisee's Avatar

Volgende week is er een trouwfeest en daardoor moet ik nu een bal missen waar ik al een tijdje naar uitkeek. Ze zullen mij daar van mijn slechtste kant zien. Ik doe een Peephole.
Old 03-05-2008, 19:48   #21833   link
Lijkkist
Cylon leader

Lijkkist's Avatar

jochei, 39.8 naar dokter v wacht gebeld, allé de mama
Old 03-05-2008, 20:39   #21834   link
vovi
Memba

vovi's Avatar

Send a message via MSN to vovi
- 2 uur lang 'brokeljon' (stukken steen die klinkers op hun plaats houden) verplaatsen.
- Bergen werk voor school. Sjeus, dit is het middelbaar.
- Kat springt in een vlaag van waanzin op de eettafel, stoot alles omver en gooit cola op de vloer. Rotbeest, even later ligt ie bed te ronken.
Old 03-05-2008, 20:41   #21835   link
Radje
JIZZ IN MY PANTS

Radje's Avatar

bergen werk in het middelbaar bestaat niet, kwou het ook niet geloven toen ik daar zat maar tis zo. trust me.
Radje is offline  
Old 03-05-2008, 20:51   #21836   link
kar
Shrimp zijn goed hart

kar's Avatar

Sociale conventies. Als je de ene uitnodigt moet je de andere ook uitnodigen en dan weer die andere voor je het weet zit je huis vol.
kar is online now  
Old 04-05-2008, 00:03   #21837   link
Mr.Black
Senior Member

Quote:
Originally Posted by vovi View Post
- 2 uur lang 'brokeljon' (stukken steen die klinkers op hun plaats houden) verplaatsen.
Ocharme, twee volle uurkes. Wacht tot je de chap met de hand moet maken. (Als we dan toch in het dialect bezig zijn: Is het niet 'brakkeljon'?)
Mr.Black is offline  
Old 04-05-2008, 08:21   #21839   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Zwaar dilemma. Mijn broer trouwt binnenkort met een vrouwmens dat ons (ik, vrouw en kind) absoluut niet af kan. Het is echt zo'n opgeblazen geval dat zichzelf 100x beter vindt dan gelijk wie rondom haar. Maar het is en blijft mijn broer, die me dan nog eens vroeg getuige te zijn. Allemaal goed en wel, maar mijn ma is daar gisteren op bezoek geweest en is wééral eens duidelijk dat wij enkel gevraagd worden omdat mijn broer dat wil, maar voor de rest zijn we daar to-taal niet gewenst (blijkbaar zijn we te min, want haar ouders zijn diplomaten enz...).

Heb dus aan de ene kant weinig zin om te gaan, eerder gewoon goesting om te zeggen 'de pot op', maar ik vind nu ook niet dat ik dat kan maken tov mijn broer. Er worden van mijn broer zijn kant overigens quasi geen mensen gevraagd, want hij heeft al zijn vrienden en familie omwille van haar de rug toegekeerd.
lapino is offline  
Old 04-05-2008, 08:25   #21840   link
Vulk
Senior Member

Dat van hierboven eens vriendelijk vertellen tegen uw broer...
Vulk is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules