![]() |
|
|
#21821 link |
|
Senior Member
|
Aan onze hangkast in de living. Heb indertijd alles mooi bekabeld toen we bouwden met home cinema in gedachten, dan beslist madam Lapino ineens dat ze nieuwe kasten wilt en dat vierkant geval hangt dus BAL in de weg waar normaal mijn speakers gingen hangen. Nu heb ik mijn speakers dus zo lullig vlak naast mijn tv moeten hangen, verre van ideaal dus! En kabels hangen dan ook nog los, of ik moet weer beginnen slijpen. Heb echt véél goesting om die kast gewoon naar containerpark te voeren. "Design" mijn kloten ja...
(ja ik ben ambetant)
nen gamepc, nen laptop spelcompjoeterkes en fucking dure tv's Gaming Rig: Intel Core i5-750| Asus P7P55 | Corsair XMS3 1600mhz 2x2gb| Club3D 5850 oc | Intel X25-M V2 34nm SSD 80GB | Antec Sonata III | Dell u2410 |
|
|
|
|
#21823 link | |
|
Mr. Saito
|
Quote:
|
|
|
|
#21824 link |
|
[b]1337[/b]
|
Dat is waar. Geef haar een mooi budget voor de keuken herin (?) te richten en eis de salon op voor uzelf. En doe haar een cursus Wereldkeuken cadeau. Nodig haar ma uit om wat te helpen.
|
|
#21827 link | |
|
Senior Member
|
Quote:
![]()
nen gamepc, nen laptop spelcompjoeterkes en fucking dure tv's Gaming Rig: Intel Core i5-750| Asus P7P55 | Corsair XMS3 1600mhz 2x2gb| Club3D 5850 oc | Intel X25-M V2 34nm SSD 80GB | Antec Sonata III | Dell u2410 |
|
|
|
|
|
#21829 link |
|
Cylon leader
|
al 4 dagen koppijn en last van nek&ogen + koorts, hopelijk, beter tegen woensdag want dan begint de werkweek opnieuw en donderdag is het dag van het bier in STOA aan de vub, hoogtepunt v week van het bier aan de VUB waar ik prolly de helft van zal missen
![]() straks nog wat slapen ![]()
|
|
#21834 link |
|
Memba
|
- 2 uur lang 'brokeljon' (stukken steen die klinkers op hun plaats houden) verplaatsen.
- Bergen werk voor school. Sjeus, dit is het middelbaar. - Kat springt in een vlaag van waanzin op de eettafel, stoot alles omver en gooit cola op de vloer. Rotbeest, even later ligt ie bed te ronken.
|
|
#21839 link |
|
Senior Member
|
Zwaar dilemma. Mijn broer trouwt binnenkort met een vrouwmens dat ons (ik, vrouw en kind) absoluut niet af kan. Het is echt zo'n opgeblazen geval dat zichzelf 100x beter vindt dan gelijk wie rondom haar. Maar het is en blijft mijn broer, die me dan nog eens vroeg getuige te zijn. Allemaal goed en wel, maar mijn ma is daar gisteren op bezoek geweest en is wééral eens duidelijk dat wij enkel gevraagd worden omdat mijn broer dat wil, maar voor de rest zijn we daar to-taal niet gewenst (blijkbaar zijn we te min, want haar ouders zijn diplomaten enz...).
Heb dus aan de ene kant weinig zin om te gaan, eerder gewoon goesting om te zeggen 'de pot op', maar ik vind nu ook niet dat ik dat kan maken tov mijn broer. Er worden van mijn broer zijn kant overigens quasi geen mensen gevraagd, want hij heeft al zijn vrienden en familie omwille van haar de rug toegekeerd.
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
|
|