![]() |
|
|
#1 link |
|
nee
|
Schoensmeervis!
Naar aanleiding van de "help eens een student thread": Ik ben een student, en ik heb hulp nodig!
We hebben een opdracht gekregen om een simpele pagina te maken en proberen zo hoog mogelijk te geraken in de zoekresultaten van Google. Daarom vraag ik aan jullie om de pagina eens te openen en eventueel om de link naar verscheidene plaatsen te leggen (als Google-bombing zo nog werkt? oO). SCHOENSMEERVIS Ik heb al op verschillende plekken een link gelegd (Signature hier/9lives, facebook, msn) maar verdere hulp bij het behalen van hogere ranking is altijd welkom ![]() Merci! ps: hulp kan worden beloond met pintjes! |
|
|
|
|
|
#2 link | ||
|
metagrapjas
|
Quote:
Als toepassing voor welke stof (specifiek)? edit: never mind, zelf maar opgezocht. Quote:
|
||
|
|
|
|
|
#4 link | |
|
nee
|
Quote:
Het gaat er puur en alleen om, om zo hoog mogelijk in ranking te geraken als je schoensmeervis ingeeft op google. Tips om hogere ranking te halen zijn nog steeds welkom :> |
|
|
|
|
|
|
#5 link |
|
metagrapjas
|
Ik bedoelde dat indien het over design/coding vlak van de site ging je de opdracht miste door deze spam toer uit te gaan, en ik denk dat je dat eigenlijk nu nog steeds ook doet.
Is interactieve marketing gewoon links spammen zonder enige mum? "Sup iedereen, spam deze link eens overal want ik moet het van mijn baas die mij betaalt doen." Je kan het wat origineler proberen dan dit. |
|
|
|
|
|
#8 link |
|
Senior Member
|
Gewoon linken is ook niet voldoende. Je inkomende en uitgaande links moeten bij voorkeur van en naar sites gaan die ook een goeie pagerank hebben anders heeft het weinig nut. Ik zie het in de huidige vorm ook niet zitten om te gaan linken want ik zie op het zicht al dat de PR niet goed zal zijn en daar straf ik dus enkel mijzelf mee.
Google houd ook van content, een paar regeltjes is niet voldoende. Hoe meer goeie (!) inhoudelijke content, hoe zwaarder je site doorweegt. Dus je moet ook niet zomaar wat (keyword stuffing) gaan insmijten want dat straft men genadeloos af. Dan zijn er nog zaken zoals goeie site structuur, titels tussen headers, etc. Dingen die ik liever voor mijzelf hou (hey je moet toch een stapje voor zijn op de rest ) maar ook zaken die je kunt vinden als je in Google "SEO tips" intypt.
|
|
|
#9 link | ||
|
nee
|
Quote:
![]() Quote:
![]() |
||
|
|
|
|
|
#12 link |
|
[b]1337[/b]
|
Als gewoon links inzamelen naar een nietszeggende site u door uw studie helpt, dan vrees ik dat je een slechte richting hebt gekozen
^Probeer iets aantrekkelijks te doen. Is dat niet de eerste bedoeling van marketing?
|
|
|
#13 link |
|
Senior Member
|
Je kan misschien de ideeën van de google hits die je nu wél krijgt overnemen.
Of wat Zwoep zegt. en idd, marketing is iets anders dan op kleine schaal rondspammen. Maak er iets "virals" van en de bedrijven zullen om je staan te springen. Als ze niet failliet aan het gaan zijn, that is. Last edited by CyberMonkey; 22-11-2008 at 11:06. |
|
|
|
|
|
#16 link |
|
@snakehouse
|
De vorige keer (http://forum.shrimprefuge.be/showthread.php?t=4962) was het tenminste een mooie site
![]() |
|
|
|
|
|
#20 link |
|
Bordspelnerd
|
Hahaha, oh wow, frenzal.
![]()