PDA

View Full Version : PC - Warhammer Online: Age of Reckoning

Pages : 1 2 3 4 [5]

PearlChoco
08-07-2009, 14:24
Damn, nog niks gekregen...

Archangelus
08-07-2009, 22:06
Ik ook ni, maar ik zal nog te recent gespeeld hebben :(

*Edit* Blijkbaar moet ge voor eind mei gestopt zijn:

Today we've launched the Re-Enlistment program and those of you whose WAR account has not been active since the end of May will receive an email with a link which will grant you 10 free days of game-time. To welcome you back we've granted everybody playing WAR a 10% XP and Renown bonus (which stacks with any server bonuses you may already have).

http://www.war-europe.com/#/news/?id_news=en514&lang=en

PearlChoco
08-07-2009, 22:52
Ah, got it.

DM
09-07-2009, 11:35
Rank 17 Chosen nu, level 22 mobs zijn geen enkel probleem (Zelfs niet met 2) :love:

Cit
09-07-2009, 13:30
Moest er nog iemand dit spel absoluut willen proberen.. ik heb nog een account liggen die ik niet gebruik :)

pm me voor de gegevens

Cybdm
04-08-2009, 11:52
Ik ben recentelijk terug begonnen met WAR na het een tijdje te hebben gespeeld tijdens launch periode. Ik vind het RvR gebeuren en de scenario's wederom een plezant gebeuren. Ik hoor ook dat er flink wat content is bijgekomen en merk intussen al enkele aangename aanpassingen sedert launch (zoals die rally calls,..).

Lekker PVE'en en jumpen in een scenario of RvR lake wanneer je zin hebt en nog degelijk xp/renown verdienen ook, het heeft wel wat. Grafisch heb ik het altijd vrij goed gevonden, al bedoel ik daarmee meer de architectuur/omgeving/art dna high textures en snufjes.

Robin
12-09-2009, 22:58
Hm. Mac beta is uit en Karak 8 Peaks wordt gemerged met Norn. Misschien de moment om nog eens opnieuw te beginnen. Nog iemand bezig?

aksm
12-09-2009, 23:06
http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/511/379/20070531/dyn001_original_516_387_pjpeg_2511379_191afae47051e0bcdd2ed984600d3324.jpg

Archangelus
12-09-2009, 23:39
Ik heb een topic erover gezet op 9Lives, waar toch een aantal mensen WAR speelde bij release, maar nog geen antwoord gehad.
http://www.9lives.be/forum/rpg-mmorpg/671549-war-server-merge-eight-peaks-norn.html

Ik speelde zelf op KEP Destro, maar ben sinds juni ofzo gestopt. De merge is wel goed nieuws voor KEP in ieder geval, want als ze dit niet gedaan hadden hadden ze nog veel accounts verloren daar.

Archangelus
15-09-2009, 16:25
Norn is toch een pak actiever dan KEP naar het schijnt, dus hopelijk blijft het feest daar nog wat duren :)

Misschien moet ik mijn account maar eens heractiveren, zo'n volle actieve server is altijd wel fun. Of toch maar wachten tot Mythic de Magus fixt.

Cybdm
18-09-2009, 10:58
Heb onlangs een maandje WAR gespeeld op Karak-Norn, was al drukke server voor de merge, maar had wel een unbalance tussen destro en order; order was op momenten sterk in de minderheid tijdens prime time.

Archangelus
31-10-2009, 15:05
Als er nog mensen geïnteresseerd zouden zijn in WAR, het volgende komt uit de newsletter van deze maand:

WAR Free Trial

Very soon, you will be able to use our unlimited trial offer. Now you can enjoy the trial experience and New User Journey for as long as you like!

We hope you’ll agree that Path of Conquest is one of the best updates yet for Warhammer Online!

Wat betekent dat ge eindeloos tier 1 zult kunnen spelen denk ik.

Daarnaast zijn er in de laatste patch ook een hoop CC en performance verbeteringen doorgevoerd.
Geen idee in welke mate die echte geholpen hebben, ik speel zelf niet meer.

PearlChoco
20-06-2010, 08:58
Ben nu ondertussen al een jaartje gestopt met WAR te spelen. Zijn er hier nog mensen die dat regelmatig spelen? Is er veel veranderd, zijn er nog leuke nieuwigheden?

Archangelus
20-06-2010, 17:01
Geen idee wat je dan nog meegemaakt hebt en ik speel zelf ook al lang niet meer. Dit is in grote lijnen wat ik weet:

- Land of the Dead. Een PvE area waarvan uw kant controle krijgt adhv uw prestaties in RvR. Bij de switch kunt ge de andere kant aanvallen en zo uit de zone smijten. Het Darkness Falls principe, als ge DAoC gespeeld hebt.

- Forten zijn weg. Enfin, ze staan er nog, maar ze zijn niet meer in gebruik als last stand voor de hoofdstad. Wie de laatste zone voor de stad lockt kan nu direct binnen.

- RvR wordt niet meer gelocked bij city siege. Het kan dus dat de vijand uw capital aanvalt terwijl ge zelf in hun capital zit.

- City battles zijn nu volledig RvR en niet meer afhankelijk van uw succes tegen NPC generaals enzo.

- In de laatste patch zit een minieme aanzet tot een BW/Sorc nerf. Na jaren overpowerdheid en nerfs aan iedereen behalve BW/Sorc mocht dat wel.

Op 9Lives is er nog een redelijk actieve topic: http://www.9lives.be/forum/rpg-mmorpg/666223-warhammer-online-topic.html
Ik denk een 5-tal mensen daar die nog spelen.

DM
29-06-2010, 12:31
Ze hebben GOA buiten gesmeten en WAR Europe komt terug in handen van Mythic, hopelijk betekent dit betere support.
Mythic heeft ook al bevestigd dat US content (Bvb speciale mount) daardoor ook in EU te verkrijgen zijn.

Archangelus
30-06-2010, 20:37
Eindelijk een deftig recruit a friend programma dan?
Niet dat het mij nog boeit :)

Pleun
01-07-2010, 11:31
lol, GOA. Ook wel een paar jaar te laat :)

DM
05-07-2010, 12:48
En nu wordt ook bekend gemaakt dat Bioware de admin-kant van WAR onder controle neemt :-)

sn1p3r
05-07-2010, 16:50
Kan niet slecht zijn denk ik;

# Shattered Steel (1996)
# Baldur's Gate (1998)
# Baldur's Gate: Tales of the Sword Coast (1999)
# MDK2 (2000)
# Baldur's Gate II: Shadows of Amn (2000)
# MDK2: Armageddon (2001)
# Baldur's Gate II: Throne of Bhaal (2001)
# Neverwinter Nights (2002)
# Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide (2003)
# Star Wars: Knights of the Old Republic ("KOTOR") (2003)
# Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark (2003)
# Jade Empire (Xbox versie: 2005; PC versie: 2007)
# Mass Effect (Xbox 360 versie: 2007; PC versie: 2008)
# Sonic Chronicles: The Dark Brotherhood (2008)
# Dragon Age: Origins (2009)
# Mass Effect 2 (2010)
# Dragon Age: Origins: Awakening (2010)

Schoon palmares tbh!

DM
05-07-2010, 17:23
Ow zot, DAT is Bioware ?

Pleun
05-07-2010, 17:58
Ja want er zitten zo verschrikkelijk veel MMO's tussen dat lijstje :-)

sn1p3r
05-07-2010, 18:25
wel veel RPG's.. MMORPG weetwel..

Dj El Marriachi
05-07-2010, 18:29
Yup, en 't is niet omdat ge deftige rpg's hebt ontwikkeld dat ge daarom automatisch goed zijt in een mmo supporten.

CSM
05-07-2010, 22:02
Bioware levert trouwens al jaren zwakke en cookie cutter shit af, dus geen goed teken.

DM
06-07-2010, 09:36
Bad troll is bad.

Erhilion
06-07-2010, 12:05
Bioware zelf gaat geen bal te maken hebben met de verdere ontwikkeling van Warhammer Online he, inzoverre men bij Mythic daar nog mee bezig was.

Is vanuit het standpunt van EA toch een logische "merger". Eenmaal hun Star Wars MMO uit is is het toch logisch om de support van hun 2 grote MMO's te centraliseren. BioWare Mythic is ook gewoon een uitstekend MMO label, gaat grote naambekendheid genieten.

Alex
06-07-2010, 12:43
Is gewoon onderhoud en administratie als ze GOA vervangen zoals Erhillion zegt. Moet nu niet doen alsof het writers team van Baldur's Gate (of wat er van over blijft) plotseling voor WAR de update notes gaat schrijven en de servers beheren.

jelliuz
07-07-2010, 12:37
iemand ooit een endless trial aangemaakt die hij niet meer gebruikt ?
wil er eentje maar zowel EU als US site zijn volledige fuckup als ik probeer te registreren...

ecko
23-07-2010, 10:35
Wtf? Ik krijg hier een mail binnen:
Mythic Entertainment - End of Subscription Notification

Mythic Entertainment

End of Subscription Notification

Your subscription for Mythic Entertainment Warhammer Online: Age of Reckoning for Game Account ***_EUR has ended for the following reason:

Subscription is not set to renew
If you did not authorize this, please contact support at (650) 628-1001. Phone support hours are 10:00 am - 10:00 pm eastern time, Monday through Friday. You can find further information on account security at http://help.warhammeronline.com.

Thank you!

This is an automated email from the Account Management site for Mythic Entertainment.

Games Workshop, Warhammer, Warhammer Online, Age of Reckoning, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Warhammer world are either ®, ™ and/or © Games Workshop Ltd 2000-2009. Used under license by Electronic Arts IncIk heb dat spel nooit gespeeld? Enkel ingeschreven voor de beta. Lang geleden.

DM
23-07-2010, 11:05
Die met _EUR achter zijn de accounts die zijn overgezet naar de Mythic servers, die kregen als ik het goed heb een week of twee game-time.

ecko
23-07-2010, 12:16
OK, niets om me zorgen over te maken dus?

PearlChoco
23-07-2010, 12:23
Heb zopas zelfde mail gehad, ook al een jaar niet gespeeld.

DM
23-07-2010, 12:50
Idem, en mijn subscription is al maanden gecancelled :-)

Archangelus
23-07-2010, 22:10
Yep, dat komt door die server transfer (ze hebben alles overgepakt van GOA).

Ik vond deze anders wel te grappig:

Greetings!

We have some important information to share regarding European subscription pricing and payment options for Dark Age of Camelot and Warhammer Online: Age of Reckoning as well as an important message regarding the BioWare Mythic Account Center (https://accounts.eamythic.com/).

European players will continue to have the option of purchasing game time codes by visiting the EA Store (http://www.eastore.com - following this link will automatically direct you to the EA Store specific for your region). 30, 90 and 180 day codes are available for purchase for both DAoC and WAR.

European Players now have the additional option to sign up for automatic billing by using your valid Visa, Mastercard, American Express or Discover card. To set up your recurring payments please visit the BioWare Mythic account center to confirm your payment options.

We are in the process of implementing support for a wide selection of European billing options. As a result we’re offering introductory pricing until we transition to a complete offering of billing options. All of these prices will be billed in USD and include Value Added Tax (VAT). Please note that your financial institution may charge a conversion fee for this payment, so please be sure to contact them regarding the cost of this fee and current exchange rates.

GBP:

* 1 Month - $ 13.99 USD
* 3 Months - $ 37.99 USD
* 6 Months - $ 69.99 USD

Euro:

* 1 Month - $ 15.99 USD
* 3 Months - $ 43.99 USD
* 6 Months - $ 79.99 USD

We also ask that all European players please take a few minutes to visit the BioWare Mythic Account Center (https://accounts.eamythic.com/) to update and confirm your contact information. To update your contact information, log in to the account center using your Master Account name and select “Account Management” at the top of the page, then select “Contact Information” to update your contact information including your current email, country and phone number. While updating your contact information, please be sure to let us know if you would like to receive the WAR Monthly Newsletter and promotional offers from Electronic Arts.

BioWare Mythic would like to thank our European community for their continued support during this transition and look forward to many more years with you all on the battlefield!

Source: http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=1190

Zelfs al spelen Europeanen op dezelfde servers, met dezelfde support van dezelfde firma, ze mogen toch meer betalen.
Het is al geen 20% extra meer zoals bij GOA hun 14.99$ = 14.99€, maar toch...

Cybdm
17-09-2010, 11:56
Ik ben ondertussen weer een tijdje bezig met Warhammer Online en ik ben toch positief over de evolutie van dit spel. Er zijn enorm veel zaken aangepakt en de subscribers base zou er zachtjes aan terug op vooruit gaan. Een interessant artikel die het allemaal een beetje schetst:

Back to WAR
=> http://www.zam.com/story.html?story=22976

Maniac
17-09-2010, 14:52
Heb even een trial geprobeerd, maar het ligt me niet zo. Ik ben niet zo'n PvP'er. Al moet ik zeggen dat die open quests waar je vanzelf intuimelt wel leutig zijn.

Alex
17-09-2010, 14:58
Hmmm darn. Heb hier nog kopie van release zitten (maar zoals gewoonlijk was play.com rijkelijk laat in het shippen er van, waardoor ik het ondertussen te druk had om het uit te proberen). Het zal nog een jaartje mogen wachten.

Robin
11-10-2010, 09:24
Sinds gisteren nog eens opnieuw geactiveerd met zo een welcome back code. Nog maar uurtje of 3 gespeeld, maar valt me toch onmiddellijk weer op hoeveel leuker, afwisselender en aangenamer dit is om te spelen dan WoW. Draait ook erg vlot op mijn macbook, en het laatste jaar zijn er precies genoeg veranderingen gebeurd. Yey.

^Kristof^
11-10-2010, 11:51
Ik speel het ook weer opnieuw, bij gebrek aan andere leuke mmo.

wa server zit ge, kleine?

Robin
11-10-2010, 12:03
Karak Norn, Destruction. Net een choppa gerolled, maar ook mijn oude Squig Herder overgezet (r20/17), Dukkerkfat en Shmeebutub (Random name generators (l)).

^Kristof^
11-10-2010, 17:18
Ach, jammer, ik zit op de andere, karak-azgal...

Hoe zit het met guilds op die server? Zit daar iets leuk tussen? Want op de mijne is het vooral ne russische, hongaarse en italiaanse guild die veel volk hebben, en da's nu niet echt mijn dada.

Robin
11-10-2010, 18:21
Ik heb er nog geen echt idee van, maar vriend van me speelt al maanden endgame in een engelstalige guild, die blijkbaar wel actief zijn. Heeft toch elke avond wat te doen als hij wil, zal het hem eens vragen.

^Kristof^
11-10-2010, 18:59
K, great, zou tof zijn.
Misschien da we dan nog wel de overstap wagen :)

Archangelus
11-10-2010, 21:25
Sinds gisteren nog eens opnieuw geactiveerd met zo een welcome back code. Nog maar uurtje of 3 gespeeld, maar valt me toch onmiddellijk weer op hoeveel leuker, afwisselender en aangenamer dit is om te spelen dan WoW. Draait ook erg vlot op mijn macbook, en het laatste jaar zijn er precies genoeg veranderingen gebeurd. Yey.

Welcome back code?

Robin
11-10-2010, 22:01
Goh, weet niet echt wat het was. Vriend van me die speelde kon via recruit-a-friend mij nog eens 10 speeldagen geven op mijn oude account.

Kristof, maat zegt dat destro guilds Engelstalig zijn op Norn, hijzelf zit in Titans.

^Kristof^
12-10-2010, 05:11
Lap, gewoon op de verkeerde server beland dus :p

Dan maar opnieuw beginnen :)

Cybdm
15-10-2010, 11:20
Ik zit op Norn endgame, er zijn enorm veel Engelstalige guild daar, allemaal actief enzo.
De endgame barst van mensen. Scenario's, oRvR lakes, Land of Dead, altijd wel iets om te doen.
Als iemand een buddy key wilt of dergelijke, PM maar.