PDA

View Full Version : Gamers voor thesisonderzoek gezocht

Fonzie
17-02-2007, 17:07
Hallo,

Ik ben een 2de licentiestudente communicatiewetenschappen aan de KULeuven en, jullie horen me al komen, ik zoek vrijwilligers om deel te nemen aan de experimenten in het kader van mijn thesisonderzoek. Het zijn geen saaie computertaakjes of ellenlange vragenlijsten deze keer, maar het spelen van een computergame (een FPS, de exacte titel mag ik niet verklappen). Het neemt slechts een uurtje tijd in beslag. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe moeilijk het is om mensen te vinden die willen deelnemen en hoe belangrijk dit is voor mijn thesis..

Dus, als je interesse hebt, je een uurtje wil komen amuseren en hiermee een thesisstudente ontzettend hard vooruit te helpen, mail dan naar annelies.laureys@student.kuleuven.be . Vermeld datum en uur (één of meerdere) die je voorkeur wegdragen, en ik stuur je achteraf nog een mail met het exacte tijdstip waarop je verwacht wordt. Vraag ook gerust vrienden of kennisen mee! Geef dan ook het tijdstip dat zij willen komen en hun e-mailadres door. Natuurlijk kunnen jullie ook tijdens dezelfde sessie komen.

De sessies staan gepland op:

- Maandag 19/02/2007 om 14 of 16u.

- Dinsdag 20/02/2007 om 9, 10, 11 of 12u.

- Woensdag 21/02/2007 om 13, 14 of 15u.

- Donderdag 22/02/2007 om 9, 10, 11 of 12u.

(max. 10 deelnemers per sessie)

Ze zullen doorgaan in het Mediacentrum op de faculteit Sociale Wetenschappen in Leuven (zie: http://soc.kuleuven.be/com/mediac/ligging/grondplan.htm). De ingang vind je naast de inkomhal van Alma 2 (als je met je gezicht naar Alma 2 staat, rechts in de hoek, een houten trap omhoog, de deur door [voor foto: http://soc.kuleuven.be/com/mediac/ligging/index.htm], metalen trappen naar beneden: je kan wachten in de hal met de hoge tafeltjes en stoelen).

Aarzel zeker niet als je dit wel ziet zitten, elke deelnemer extra is welkom (en broodnodig). Bovendien zullen er onder alle deelnemers 4 filmtickets verloot worden!