PDA

View Full Version : Gamers voor thesisonderzoek gezocht

Fonzie
17-02-2007, 17:07
Hallo,

Ik ben een 2de licentiestudente communicatiewetenschappen aan de KULeuven en, jullie horen me al komen, ik zoek vrijwilligers om deel te nemen aan de experimenten in het kader van mijn thesisonderzoek. Het zijn geen saaie computertaakjes of ellenlange vragenlijsten deze keer, maar het spelen van een computergame (een FPS, de exacte titel mag ik niet verklappen). Het neemt slechts een uurtje tijd in beslag. Ik kan niet genoeg benadrukken hoe moeilijk het is om mensen te vinden die willen deelnemen en hoe belangrijk dit is voor mijn thesis..

Dus, als je interesse hebt, je een uurtje wil komen amuseren en hiermee een thesisstudente ontzettend hard vooruit te helpen, mail dan naar annelies.laureys@student.kuleuven.be . Vermeld datum en uur (één of meerdere) die je voorkeur wegdragen, en ik stuur je achteraf nog een mail met het exacte tijdstip waarop je verwacht wordt. Vraag ook gerust vrienden of kennisen mee! Geef dan ook het tijdstip dat zij willen komen en hun e-mailadres door. Natuurlijk kunnen jullie ook tijdens dezelfde sessie komen.

De sessies staan gepland op:

- Maandag 19/02/2007 om 14 of 16u.

- Dinsdag 20/02/2007 om 9, 10, 11 of 12u.

- Woensdag 21/02/2007 om 13, 14 of 15u.

- Donderdag 22/02/2007 om 9, 10, 11 of 12u.

(max. 10 deelnemers per sessie)

Ze zullen doorgaan in het Mediacentrum op de faculteit Sociale Wetenschappen in Leuven (zie: http://soc.kuleuven.be/com/mediac/ligging/grondplan.htm). De ingang vind je naast de inkomhal van Alma 2 (als je met je gezicht naar Alma 2 staat, rechts in de hoek, een houten trap omhoog, de deur door [voor foto: http://soc.kuleuven.be/com/mediac/ligging/index.htm], metalen trappen naar beneden: je kan wachten in de hal met de hoge tafeltjes en stoelen).

Aarzel zeker niet als je dit wel ziet zitten, elke deelnemer extra is welkom (en broodnodig). Bovendien zullen er onder alle deelnemers 4 filmtickets verloot worden!

Alvast bedankt en ik hoop op jullie enthousiaste medewerking

Annelies

Irmo
17-02-2007, 17:11
te veraf gelegen voor mij, mocht het nu op de vub zijn hé;D
veel succes in ieder geval!

FiReSe7eN
17-02-2007, 17:25
cool, verwacht maar een mail :-) En een uurtje maar? Mogen we niet langer gamen? ;p

Guns
17-02-2007, 20:37
Inderdaad wat ver, jammer, ziet er wel een nobel doel uit. Ben eigenlijk wel nieuwschierig naar wat je onderzoekt. Maar dat mag je zeker nog niet vertellen zeker? :(

Fonzie
18-02-2007, 10:58
Nee, dat mag ik inderdaad niet verklappen :)

Trojan
18-02-2007, 12:53
wat houdt dat onderzoek in, als proefpersoon een uurtje gamen op een superpc terwijl er 20 onderzoekers met bril in witte stofjas rond u staan te gapen en notities nemen?

Fonzie
18-02-2007, 16:50
wat houdt dat onderzoek in, als proefpersoon een uurtje gamen op een superpc terwijl er 20 onderzoekers met bril in witte stofjas rond u staan te gapen en notities nemen?

Nee hoor, in de verste verte niet.

Je krijgt een pc, daarop speel je een game uit, je vult een korte vragenlijst is en je vertrekt weer. De enige anderen daar aanwezig zijn eventuele andere deelnemers en ik (zonder stofjas en bril welteverstaan ;D ).

Trojan
18-02-2007, 16:57
is het enkel voor dit forum of komen er ook fags van gunk of TNG op af?

Fonzie
18-02-2007, 17:01
Ik heb op allerlei fora gepost, ik moet zoveel mogelijk deelnemers strikken, dus ja..
Op Fragland en Telenet Games staat het ook. Daarnaast nog wat studentenverenigingen.
Is dat een probleem?

BuiZe
18-02-2007, 17:04
Helemaal niet, het is al mooi dat dit 'gaming'-forum bereikt wordt door iemand die vermoedelijk (?) niet op het A51 forum zat ten tijde van de splitsing.

Trojan
18-02-2007, 17:04
nope

FiReSe7eN
22-02-2007, 15:20
It was fun en Trojan praat te hard antwaaaaaarps, lastig dialect :p

Fonzie, is het mogelijk om later de thesis eens in te kijken?

Fonzie
22-02-2007, 20:12

Fonzie, is het mogelijk om later de thesis eens in te kijken?

Eum de thesis inkijken.. Ik veronderstel dat ie tegen volgend academiejaar wel in onze faculteitsbib (SBIB) zal staan, maar tegen dan ben je dat waarschijnlijk al lang vergeten ;-)

FiReSe7eN
22-02-2007, 20:18
Wel, nu daag je me uit om het te onthouden ;p

Succes ermee alvast :-)

Trojan
22-02-2007, 23:40

Fonzie, is het mogelijk om later de thesis eens in te kijken?ik zal erop letten tegen zaterdag. ;p