PDA

View Full Version : X360 - Xbox360 Xthread

Pages : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37

T-BoNe
07-01-2007, 11:15
En tegelijk men eerste post.

Nieker
07-01-2007, 12:06
En ik moet nog steeds wachten tot februari tot ik er nog eens op kan spelen :'(

Awoujol
07-01-2007, 12:07
En ik wacht op Worms op Arcade. Hopelijk komt het volgende week al uit.

airborn
07-01-2007, 13:44
http://www.microsoft.com/events/executives/billgates.mspx

Vannacht is het de keynote op CES. Normaal zal daar wel iets uit te bus vallen voor de Xbox Live Marketplace, waarschijnlijk een nieuwe demo of Xbox Live Arcade game.

Wie trouwens een US account heeft, er is een demo van Blitz The League downloadbaar.

Pistons
07-01-2007, 15:26
Wie mij op zijn friendlist heeft staan mag me altijd uitnodigen voor een potje coop Rainbow Six. Ik begin nu aan CoD3 singleplayer, hopelijk valt het mee.

DUR0N
07-01-2007, 15:40
Gisteren 53,594 zombies gemold. Wie ist er ier den zombie genocider!
________
WASHINGTON DISPENSARIES (http://washington.dispensaries.org/)

Nieker
07-01-2007, 15:57
Wie mij op zijn friendlist heeft staan mag me altijd uitnodigen voor een potje coop Rainbow Six. Ik begin nu aan CoD3 singleplayer, hopelijk valt het mee.
In het begin is het nogal van "been there, done that", zeker als je CoD2 nog maar onlangs gespeeld hebt. Maar vanaf de latere levels besef je pas waarom het zijn geld waard is. Echt wel nog een intens spel :)

Awoujol
07-01-2007, 16:34
In het begin is het nogal van "been there, done that", zeker als je CoD2 nog maar onlangs gespeeld hebt. Maar vanaf de latere levels besef je pas waarom het zijn geld waard is. Echt wel nog een intens spel :)

De COD reeks is misschien de meest ingenieuze shooter of weet ik wat. Maar de sfeer blijft gewoon onovertroffen.

Robin
07-01-2007, 16:44
Net even video review gezien van Lost Planet op IGN. Spel spreekt me nog steeds niet aan eigelijk. Multiplayer kon me niet echt bekoren en aangezien het spel op zo een goede 7 a 8 uur is uitgespeeld... Misschien eens huren. Iemand van zin deze aan te schaffen?

Fallschirmjaeger
07-01-2007, 17:00

Voor mij is CoD3 toch wel een lichte teleurstelling. Het straalt nog altijd de CoD sfeer uit maar ik krijg het gevoel niet weg dat de afwerking minder is dan in CoD2. Veel te veel kleine minpunten waar ik mij aan erger. Het feit dat je telkens opnieuw dat beginfilmke moet bekijken als je midden in een missie saved en later verder doet, je teammates die geregeld durven vasthangen op bepaalde posities en het feit dat bepaalde events niet getriggerd worden maar de vijand zich precies niet teveel van aantrekt.

Zo heb je de eerste keer met de Britten een bepaald stuk waar je een huis moet bestormen vlak voor je met die jeep kan rijden. Op het eerste verdiep heb je 2 ramen bedekt met luiken waar 2 vijanden achter zitten. Die luiken gaan normaal open van zodra je verder gaat en de vijand neemt u dan onder vuur. Heb meerdere keren gehad dat de vijand mij al beschoot nog voor die luiken opengingen, maar jij kan hun niet raken aangezien ze nog dicht zijn. Hetzelfde ben ik ook al tegengekomen met deuren die niet opensprongen. Leuk als je bezig bent op veteran.

Nieker
07-01-2007, 17:02
Ik vond de demo echt wel cool. In het begin ben ik redelijk snel gestopt omdat ik dacht dat het weer een van de vele shootertjes ging zijn.
Maar onlangs heb ik met een paar maten eens volledig de demo uitgespeeld, en dat was de max :) Gigantische monsters die ineens uit de grond komen gekropen, tanks waarmee je moet zien te overleven in de meest hectische situaties, etc... tis echt nog wel een knappe shooter. Je moet alleszins eens de moeite doen om de sp demo uit te spelen, je gaat het u niet beklagen. :)

DUR0N
07-01-2007, 17:44
Hier even posten voor future reference:
Als ge met uw x360 MCE muziek toevoegd, maakt hij die aan in een apparte library:
C:\Documents and Settings\MCX1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player
Indien ge uw media player library wilt overzetten zodat ze op uw x360 exact hetzelfde ingedeeld wordt, moet ge die van uw gewone user account kopi?ren naar uw MCX1 account.
Dus:
C:\Documents and Settings\XXXXXXX\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player\
naar
C:\Documents and Settings\MCX1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player

MCE is trouwens vr? wijs, zeker met transcode360 zodat ge divx kunt streamen. :)
________
CAMS LIVE (http://camslivesexy.com/)

Nieker
07-01-2007, 17:51
Ik gebruikte daar altijd VLC 360 voor, maar dat was niet echt goed :) Transcode360 moet ik dus eens bekijken!

Cipher
07-01-2007, 17:55
Ik gebruik sinds een paar dagen TVersity, doet ook alle transcoding werk en je hebt er enkel Windows XP en WMP11 voor nodig. Handig voor zij die geen MCE hebben.
Wat ik wel wat jammer vind is dat ik er blijkbaar geen media library mee kan weergeven (a la WMP).

DUR0N
07-01-2007, 18:02
files die ge nodig hebt:
dotnetfx.exe (.net framework)
NDP1.1sp1upd-KB867460-X86.exe (.net service pack 1.1)
transcode360-v1.0-B4.1.rar (transcode 360, runtime360.org)
WindowsXPMediaCenter2005-KB900325-usa.exe (MCE update)
wmcsetup.exe (windows media sharing)
XboxMCE05Lite-enu.exe (x360 MCE extender software)

Allen te bekomen zonder microsoft licentie validatie. :)
Der is trouwens een manier om te upgraden naar MCE zonder uw licentie te verliezen, maar ik weet niet hoe of waar.
________
COLORADO MARIJUANA DISPENSARY (http://colorado.dispensaries.org/)

NuKeM
07-01-2007, 18:56
MCE gebruik ik enkel voor het kijken van HD transport streams of HD WMV.
Voor divx en andere gebruik ik XBMC op mijn xbox met chip. Die schaalt alles mooi op naar 720p door middel van de component kabel die ik ervoor gekocht heb. Nog niet veel tegen gekomen dat mijn xbox niet vlot kan afspelen (en die paar keer dat dat gebeurd is kijk ik het wel op mijn pc).

Al dat transcoden vraagt mij teveel moeite en zorgt voor teveel kwaliteitsverlies.

T-BoNe
07-01-2007, 19:43

add me

BS Tim Bel :)

Robin
08-01-2007, 12:11
2 nieuwe, en vooral, gratis maps voor GoW, overmorgen. Voorafgegaan door een patch. Ziet er mooi uit.

http://www.xbox360fanboy.com/2007/01/08/new-gow-maps-coming-thursday/

Cybdm
08-01-2007, 12:54
Heeft iemand al nieuws hoe het nu zit met de Shrimp forum?

Theremin
08-01-2007, 13:03
Heeft iemand al nieuws hoe het nu zit met de Shrimp forum?
Het laatste nieuws blijft: enkele maanden dicht. Al kan zoiets rap veranderen natuurlijk.

Fallschirmjaeger
08-01-2007, 13:07
13 en 14 januari geeft Discovery Channel 2 miljoen Microsoft Points weg. Geen idee of dit ook voor Europeanen zal zijn, maar eens kijken kan geen kwaad.

http://www.joystiq.com/2007/01/08/discovery-channel-giving-away-2mil-ms-points/

Cybdm
09-01-2007, 13:44
Today, as part of Microsoft's CES keynote, Peter Moore sent an email to members of the press in which he shared his excitement about what they have accomplished so far.
- Over 10.4 million Xbox 360 consoles sold in more than 37 countries.
- On track for 13-15 million units shipped by the end of FY07.
- Record-breaking attach rate of 5.3 games sold per console.
- Gears of War sold more than 2.7 million copies after only 8 weeks on the market.
- Xbox Live community has eclipsed 5 million members, with over half of all consoles connected.
- Goal: 6 million Xbox Live members by June 2007.
- The average Xbox Live Gold subscriber has more than 21 friends.
- Every day there are 2 million messages (text/voice/picture) sent across the Xbox Live network.
- Over 100 million pieces of standard and high definition content have been downloaded from Xbox Live Marketplace.
- Over 70% of Xbox Live members are downloading content from Xbox Live Marketplace.
- Xbox Live Arcade: more than 20 million games downloaded to date.

gABBY
09-01-2007, 17:50
Weet iemand of er eigenlijk een fix is voor die veel te kleine font in Dead Rising. Game staat mij enorm aan, maar ik mis way too much door dannek de helft niet kan lezen.

Cybdm
09-01-2007, 17:55
Weet iemand of er eigenlijk een fix is voor die veel te kleine font in Dead Rising. Game staat mij enorm aan, maar ik mis way too much door dannek de helft niet kan lezen.Ik neem aan dat je het hebt over de tekst die niet leesbaar is op niet HDTV schermen? Ik dacht dat Capcom dit niet wou wijzigen en dat ze er later op terug gekomen waren. Zit je op XBL ?

Nieker
09-01-2007, 17:56
Speel je het op een gewone tv misschien ? Daar heeft mij dat inderdaad ook gestoord, maar op hdtv merk je daar niet veel van... Ik denk niet dat er een fix komt.

/cybdm was mij dus voor
Ah iets meer gevonden, wel niet echt positief:

So, the question is, will there ever be a patch? Unfortunately, that's a no. "Due to the amount of text and the size of the patch necessary to change the text, a patch isn't possible for this issue," said the company. "We had asked the team if it was even possible but ... due to the scope of what a patch would need to cover, it wasn't possible."

Word on the street is dat Lost Planet nog een kleiner lettertype gaat gebruiken...

Cybdm
09-01-2007, 19:25
Net even video review gezien van Lost Planet op IGN. Spel spreekt me nog steeds niet aan eigelijk. Multiplayer kon me niet echt bekoren en aangezien het spel op zo een goede 7 a 8 uur is uitgespeeld... Misschien eens huren. Iemand van zin deze aan te schaffen?Lost Planet is een beetje "lost" gegaan in media attentie. Ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat deze titel veel minder pre launch aandacht heeft gekregen.

airborn
10-01-2007, 01:53
Castlevania: Symphony of the Night voor Xbox Live Arcade:

http://www.gamevideos.com/video/id/8367

Ga er maar vanuit dat dit 800 points gaat kosten.

Cybdm
10-01-2007, 10:54
Pure nostalgie, die koop ik zeker!

Robin
10-01-2007, 17:12
Net even video review gezien van Lost Planet op IGN. Spel spreekt me nog steeds niet aan eigelijk. Multiplayer kon me niet echt bekoren en aangezien het spel op zo een goede 7 a 8 uur is uitgespeeld... Misschien eens huren. Iemand van zin deze aan te schaffen?Lost Planet is een beetje "lost" gegaan in media attentie. Ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat deze titel veel minder pre launch aandacht heeft gekregen.

Bwah, is toch het spel waar ik naast GoW het meest van heb gehoord de laatste 2 maand. Ondertussen Singleplayer demo eens geprobeerd en kan me nog steeds niet smaken. Zal deze maar laten liggen.

Jade Empire is ondertussen toegekomen en al een uur of 5 mee bezig gezeten en het is alleszins veelbelovend. Plot is nog maar zwakjes atm (en precies nogal erg voorspelbaar, tenzij dat de bedoeling was), maar aangezien het van de mannen van KOTOR is, zal dit wel nog goedkomen denk ik. Subquests zijn er genoeg en allemaal ook wel gevarieerd. Vooral de combat verbaasde me eigelijk, ik wou dit spel voornamelijk spelen voor de setting en het verhaal, maar had niet verwacht dat de combat zo gevarieerd ging zijn. Ik ben nog maar lvl 5 ofzo, maar al een 6 a 7 styles, 2 followers die elk op vershillende manieren gebruikt kunnen worden, plus dan nog de toevoeging van essence gems. Een heleboel kleine dingetjes die ervoor zorgen dat een gevecht nooit hetzelfde moet zijn... Denk dat ik hier nog een tijdje mee bezig ga zitten. En graphics vallen tevens enorm goed mee voor een xbox spel te zijn.
Wat ik me wel afvroeg, zowel bij Fable en bij Jade Empire heb ik nogal last van lang laadtijden. Is dit eigen aan de xbox (of backward compatibility) of ben ik gewoon verwend door laadtijden van pakweg GoW?

Cybdm
10-01-2007, 17:35
Is dit eigen aan de xbox (of backward compatibility) of ben ik gewoon verwend door laadtijden van pakweg GoW?Dat laatste :)
Jade Empire is een juweeltje, maar wel het "mindere" werk in Bioware's portfolio. Vooral de duur van het spel heeft veel kritiek gehad, maar een mens geraakt véél gewoon hé, het is *maar* 40 uur.

airborn
10-01-2007, 19:50
13 en 14 januari geeft Discovery Channel 2 miljoen Microsoft Points weg. Geen idee of dit ook voor Europeanen zal zijn, maar eens kijken kan geen kwaad.

http://dsc.discovery.com/fansites/future-weapons/xbox/xbox.html

Blijkbaar enkel beschikbaar voor Amerikaanse accounts.

NuKeM
11-01-2007, 19:35
Graag willen wij u feliciteren met het winnen van een exclusieve Halo 3 bèta account!

*Klein vreugdedansje*

jmke
11-01-2007, 19:38
be sure to report back sir:)

WiM
11-01-2007, 22:38
Graag willen wij u feliciteren met het winnen van een exclusieve Halo 3 bèta account!

*Klein vreugdedansje*

Ik heb er ook een :).

Awoujol
11-01-2007, 22:52
Iemand een idee wanneer Worms gaat uitkomen? Had hem gisteren al verwacht.

Nieker
12-01-2007, 00:16
Lost Planet krijgt blijkbaar niet zo'n goede reviews (behalve van ign)

http://www.joystiq.com/2007/01/11/metareview-lost-planet-extreme-condition/

Misschien dat ik hem best toch eerst eens huur :)

airborn
12-01-2007, 02:58
Iemand een idee wanneer Worms gaat uitkomen? Had hem gisteren al verwacht.
Volgende week moet je hem ook al niet verwachten, dan verschijnt Heavy Weapon.

Cybdm
12-01-2007, 09:00
Wat zijn de bedenkingen van Tony Hawk Project 8 (voor diegenen die hem hebben) ?

Nieker
12-01-2007, 13:36
Het is nog steeds niet zo leuk als de oudere tony hawk's (THPS 2 en 3), maar het is wel al een hele verbetering tegenover de crap die de laatste jaren is verschenen. Als je hem ooit onder de 50 euro zou vinden, zeker doen.
Theeft wel geen grote wereld, en dat is eigenlijk wel jammer. Iets te weinig afwissling vind ik.

Robin
13-01-2007, 17:36
Mij eindelijk eens een nieuw scherm aangeschaft, het is de Samsung TFT 19" 940BW Widescreen geworden. En ik mag dan een graphixhoer zijn, maar man, wat een verschil dat dat maakt met mijn 17" TFTtje. Had het totaal niet verwacht, maar alles ziet er echt 10 keer beter uit :).

Mercules
14-01-2007, 14:48
Beste 360 gamingsmurfen.

Vraagje?

Waar is die HD-DVD drive voor de 360 verkrijgbaar? Aangezien er nu toch enkele titels zijn die me enorm interesseren overweeg ik de aankoop. Maar waar kan ik hem kopen?

(play.com heeft geen stock :()

airborn
14-01-2007, 15:48
Waar is die HD-DVD drive voor de 360 verkrijgbaar? Aangezien er nu toch enkele titels zijn die me enorm interesseren overweeg ik de aankoop. Maar waar kan ik hem kopen?
In Duitsland:

http://www.heise.de/preisvergleich/a220001.html

Bij die eerste site is hem blijkbaar in voorraad.

DUR0N
14-01-2007, 15:52
?160? Whoa. Na de examens bestel ik der dan toch wel direct een. :)
________
WEB SHOWS (http://livesexwebshows.com/)

Nieker
14-01-2007, 21:22
Ik ga wachten tot ze hier bij ons verschijnen... alleen al voor de NL subs bij king kong ;)

Weet iemand waar ik een goede deal kan krijgen op Rainbow Six Vegas ? Ik heb gisteren een halfuurtje gespeeld op pc en ik ben verkocht :) Heb niet meer verder gespeeld omdat het mij beter gaat liggen op console.

/mod
Play-asia dus :)

R6 Vegas (http://www.play-asia.com/paOS-13-71-fc-49-en-70-1gk2.html) voor 38euro
Lost planet (http://www.play-asia.com/paOS-13-71-fc-49-en-70-1mwc.html) voor 46 euro

Mercules
14-01-2007, 22:06
Beste is via Playasia.com zeker.

quantrias
14-01-2007, 22:25
In Duitsland:

http://www.heise.de/preisvergleich/a220001.html

Bij die eerste site is hem blijkbaar in voorraad.

Heb de HD-DVD drive besteld bij een Duitse site, nu een beetje geduld oefenen, ik kon niet meer wachten, ik wil gewoon eens zien wat verschil er is met gewoon standaard DVD. En voor 180 euro met verzending kan je niet sukkelen... en hopelijk zit er een HD-DVD in van King Kong met NL ondertitels, maar deze zijn voor mij niet noodzakelijk.

Thanks airborn voor de site's!!

Wanneer komt deze drive eigenlijk uit in ons belgenlandje?

Zijn er eingelijk al winkels hier in Oost-Vlaanderen die al een aantal HD-DVD's verkopen? Heb wel al veel reclame gezien in mediamarkt, maar heb nog geen zien staan.

Rough-neck
15-01-2007, 17:44
bij mij ist het zelfs nog wachten op een HD-scherm, dus HD-DVD player zit er zeker nog niet in :(
maar haal toch ook al veel genot uit de 360.
wel jammer (wat ik al eens aanhaalde op A51 forum) dat die speciale Gears Of War Crate om de console in mee te nemen hier niet gaat uitkomen, was echt wel handig voor mij want meestal verhuist hij zeker 2 keer per week van locatie.
ik herinner mij dat er vroeger bij fnac ook zo'n cases stonden, maar dat was ook van ergens zo'n derderangs merk en op de doos stonden zelfs nog gewone Xbox games afgebeeld om erin mee te nemen, wat mijn vertrouwen in het product wel al meteen sterk deed dalen.

silence
15-01-2007, 22:52
Wanneer komt deze drive eigenlijk uit in ons belgenlandje?

In mediamarkt in roeselare heb je een tamelijk groot rek met zowel BR als HD DVD titels. Zal bij de andere MM's ook wel zo zijn.

DUR0N
16-01-2007, 14:26
Net mijn nieuwe projector aangesloten. Gears of war in 720p is hallucinant op een groot scherm, en een pak gemakkelijker. Ge ziet vijanden van mijlen ver aankomen, troikas zijn veel gemakkelijker neer te halen en COG tags zijn veel gemakkelijker te spotten.
________
MissLYUBA (http://www.girlcamfriend.com/cam/MissLYUBA/)

Nieker
16-01-2007, 14:28
Welke projector heb je gekocht (en voor hoeveel ? :) )

jmke
16-01-2007, 15:06
foto? :)

Pistons
16-01-2007, 18:12
Heel binnenkort demo van Battlestations: Midway (http://www.gamespot.com/xbox360/strategy/midway/index.html) op Marketplace.

Cybdm
16-01-2007, 19:13
Net mijn nieuwe projector aangesloten. Gears of war in 720p is hallucinant op een groot scherm, en een pak gemakkelijker. Ge ziet vijanden van mijlen ver aankomen, troikas zijn veel gemakkelijker neer te halen en COG tags zijn veel gemakkelijker te spotten.Wel ik moet je gelijk geven, ik had er oorspronkelijk niet zo over gedacht maar een groter scherm brengt bepaalde voordelen mee. Een ander voorbeeld is het tweede klein target of third person venstertje in Chromehounds, waar nagenoeg iedereen van mijn squad toen zei dat ze het venster niet gebruiken omdat het te klein is. Op mijn 50" plasma is dat “klein venstertje” makkelijk de grote van een 17" TFT terwijl bij een maat van mij het idd niet te doen is op een 37" met wat afstand.

De spelervaring is geheel verschillend eens je een zekere grote van scherm voor handen hebt.

DUR0N
17-01-2007, 02:02
Zeker als uw resolutie er ook nog eens op vooruit gaat. :)
Ondertussen al in Act 5 op Insane in GOW. Solo, maar nu zal het helaas niet meer lukken, die reavers maken gekapt van mij in een paar seconden als ik van troika moet wisselen.

Edit: 'k zal hem in de gamersetup thread eens showen als ik een fototoestel te pakken krijg.
________
Weed tracker (http://dispensaries.org/)

jmke
17-01-2007, 08:37
Rainbox Six Vegas komt ook naar XBOX360, iemand al gespeeld? Op PC is het in ieder geval zalig:)

Rough-neck
17-01-2007, 10:15
RS: Vegas was er volgens mij zelfs eerst op de 360.
Van wat ik gehoord heb zijn er hier al velen die hem uithebben, ik zelf nog niet, maar het einde nadert denk ik! Is wel heel cool spel ja, groeit ook nog na enkele levels imo.

Awoujol
17-01-2007, 10:19
Zeker als uw resolutie er ook nog eens op vooruit gaat. :)
Ondertussen al in Act 5 op Insane in GOW. Solo, maar nu zal het helaas niet meer lukken, die reavers maken gekapt van mij in een paar seconden als ik van troika moet wisselen.

Edit: 'k zal hem in de gamersetup thread eens showen als ik een fototoestel te pakken krijg.

Nu weten we nog altijd niet welke projector je hebt? ;)

Nieker
17-01-2007, 10:31
Rainbox Six Vegas komt ook naar XBOX360, iemand al gespeeld? Op PC is het in ieder geval zalig:)
Inderdaad, ik heb die een paar dagen geleden gespeeld en dan maar direct besteld voor xbox360 :) Het spel voelt nogal hard aan als een console-game dus ik vermoed dat hij daar nog meer tot zijn recht gaat komen.

Dat en het feit dat ik nu moet blokken, door hem te bestellen kan ik pas over een paar weken beginnen spelen ;)

jmke
17-01-2007, 10:46
het is een FPS spel, het gaat nooit meer "tot zijn recht komen" dan op een PC :) het is allesbehalve een easy FPS, zeker op hard difficulty level is het een leuke uitdaging, met een desert eagle en sniper rifle heel vegas bevolking om zeep helpen:)

wapens maken cool geluid, zowel met schieten, reloaden, echt "gewichtig" gevoel, GFX zijn om te droolen, met G80 & Core 2 draait het vlot 4xAA/16xAF op 1600x1200 max in-game detail

multiplayer ziet er ook cool uit, nog niet kunnen proberen, in LAN met 4 man de single player levels uitspelen lijkt me wel tof:)

Nieker
17-01-2007, 11:14
het is een FPS spel, het gaat nooit meer "tot zijn recht komen" dan op een PC :)
Dat wordt beweerd, maar het spel heeft nogal hard een console interface vind ik. Met keyboard moet je te vaak maffe moves doen die op een controller gelijk niets gaan. (die 3 knopjes voor de commando's bv) En het draait niet echt vloeiend op mijn systeem, dat toch nogal realtief recent is (core 2 duo 6700, 2gb ddr en GF7950GX2)
Bijgevolg verkies ik toch de console versie waar ik alles op full detail kan zien en op een groot scherm. :)

Robin
17-01-2007, 11:41
Heb hem ook op de 360, al een dikke maand ofzo. Uitgespeeld op normal en ondertussen eens begonnen op realistic. Erg fijne shooter, alhoewel hij nogal snel uitgespeeld was vond ik, en had het einde totaal niet zien aankomen. Dacht dat ik nog wel een level of 3 moest spelen :).
Alleszins mooie locaties, en ook veel variatie ertussen. Heb al veel mensen horen klagen over het eerste Mexico-level, maar vond dat ook ongelofelijk mooi en erg wijze sfeer uitademen.
Wapengeluiden en animaties en dergelijke zitten allemaal wel goed, ook leuk dat je aan elk wapen wel iets van modificatie kan toevoegen. Omgekeerd rappellen en met de Raging Bull een kogel door het hoofd jagen van een vijand, terwijl je teammates aan de andere kant door de ruit springen blijft cool.
Multiplayer nog niet geprobeerd, maar heb gehoord dat die erg goed is. Binnenkort eens proberen.

Pistons
17-01-2007, 11:58
Naast Gears of War vind ik R6 het beste X360 game. Normaal speel ik FPS'en enkel op PC maar volgens enkele reviews schijnt het iets beter te zijn op X360 en die keuze heb ik dan ook gemaakt.
Alles voelt zo goed aan in dit game. De Vegas sfeer, je waant je echt in die stad en je hebt echt het gevoel dat er chaos heerst mede door de beelden op je comlink. De AI van het team heeft me nooit in moeilijkheden gebracht of gefrustreerd, wat jij wil gebeurt ook zo. Ik hoop dat dit jaar nog een uitbreiding komt want het smaakt echt naar meer.

jmke
17-01-2007, 13:15
En het draait niet echt vloeiend op mijn systeem

Rainbow Six Vegas is idd een systeem killer:) zonder een Geforce 8800 GTX moet je niet proberen met hoger detail op hoge resoluties te draaien :)

controls met key+muis zijn dik in orde, gewoon u keys goed definieren en ge maakt geen "zotte manouvres" voor eender welk commando:)

gisteren vast komen zitten in Vegas menu, wanneer ik op action knop druk (die zowel de ACTIE als uw team members regelt), zo'n machinegeweer dat aan auto hing controle over genomen door op 'action' te drukken, als ik derna wil lossen, moet je terug 'action' duwen, maar ipv te lossen begin die men team rond te sturen... conclusie.. I'm stuck :p

enige nadeel tot nu toe, gfx zijn zalig, HDR gebruik is proper gedaan, en spel draait met max in-game detail vlot 1600x1200

Robin
17-01-2007, 15:28
http://www.xbox360fanboy.com/2007/01/17/whats-inside-the-half-life-2-box/

Voor een kleine 50 euro is dit nog interessant. Heb Episode 1 niet gespeeld, en vooral TF2 spreekt me aan. Puzzelgame (Portal) dat erbij zit klinkt ook nog interessant. Als er niets deftigs uitkomt terzelfdertijd met dit, is dit misschien nog een aankoop waard.

En een jaar XBL aan 40 euro. Yey =).

airborn
18-01-2007, 16:17
Heel binnenkort demo van Battlestations: Midway (http://www.gamespot.com/xbox360/strategy/midway/index.html) op Marketplace.
Ondertussen is de demo beschikbaar. Hij is 446.43 MB groot en je kunt één multiplayermap spelen. Ik heb hem daarstraks even geprobeerd en het is niet de moeite waard om te downloaden. Er zitten wat strategische elementen in, maar de gameplay op zich stelt eigenlijk weinig voor.

Cybdm
19-01-2007, 12:37
het is een FPS spel, het gaat nooit meer "tot zijn recht komen" dan op een PC :) Dat is niet noodzakelijk zo, als ik moet kiezen om R6 te spelen op een 127cm plasma scherm met Dolby Digital van uit mijn relaxe sofa of mijn 20" TFT en computer op bureau, komt R6 bij mij véél meer tot zijn recht op mijn plasma.

.fanny
19-01-2007, 12:40
op een dag blijft je penis vastzitten in dat plasmascherm van je, en dan is het paniek.

Cybdm
19-01-2007, 12:41
op een dag blijft je penis vastzitten in dat plasmascherm van je, en dan is het paniek.Ik vertel gewoon hoe ik het zie, dat jij klaarblijkelijk uw jalousie niet kan verbergen is mijn probleem niet.

jmke
19-01-2007, 12:52
het is een FPS spel, het gaat nooit meer "tot zijn recht komen" dan op een PC :) Dat is niet noodzakelijk zo, als ik moet kiezen om R6 te spelen op een 127cm plasma scherm met Dolby Digital van uit mijn relaxe sofa of mijn 20" TFT en computer op bureau, komt R6 bij mij véél meer tot zijn recht op mijn plasma.

speel dan weer veel liever met keyboard+muis in een comfy bureaustoel, dolby surround, geen geknoei met clumsy control, haarfijne controle over elke beweging, keuze is snel gemaakt.

.fanny
19-01-2007, 12:53
op een dag blijft je penis vastzitten in dat plasmascherm van je, en dan is het paniek.Ik vertel gewoon hoe ik het zie, dat jij klaarblijkelijk uw jalousie niet kan verbergen is mijn probleem niet.

komaan, ik maakte maar een grapje. mijn bravia geeft me weinig reden om jaloers te zijn. gevoelige jongen :x

Nieker
19-01-2007, 13:01

speel dan weer veel liever met keyboard+muis in een comfy bureaustoel, dolby surround, geen geknoei met clumsy control, haarfijne controle over elke beweging, keuze is snel gemaakt.
Je hebt inderdaad een veel betere controle over je cursor, maar commando's geven gaat dan weer zoveel makkelijker met een gamepad. Het laatste jaar ben ik ook overgestapt van pc naar console als uitverkoren fps-platform. Het is zo ongelooflijk veel intenser.

+ het feit natuurlijk dat ik, net zoals cybdm, liever speel vanuit mijn zetel en op een groot scherm dan in een bureaustoel op een 20" tft. :)

Robin
19-01-2007, 13:02

Bwah, ik vind dat dat na wat oefening erg goed meevalt. Was ook mijn eerste gedacht dat ik nooit dezelfde precisie zou kunnen krijgen als op mijn pc, maar het komt toch goed in de buurt. Onlangs moest ik een hostage redden van 3 terro's en ipv snakecam te gebruiken om situatie te overzien deed ik perongeluk de deur open. Dan maar op mijn eentje binnengestormd en toch wel even raar opgekeken toen ik die 3 man allemaal met een headshot in een paar seconden op de grond had gekregen.

Denk dat het dus allemaal wel meevalt. Grootste reden waarom ik R6 op de 360 verkies is ook wel omdat mijn pc het nooit met hetzelfde detail zou kunnen weergeven.

Ik speel trouwens op pc en console op hetzelfde scherm (19" widescreen) en dus ook alletwee in dezelfde bureaustoel, maar ik verkies nog steeds de console om te spelen.

jmke
19-01-2007, 13:13
men pctje kan R6 easy aan, power to spare, op bureau afstand is 20" groot genoeg invgl met plasma op grotere afstand, speel sinds '95 met keyb/muis, ga nu niet men tijd verdoen om onnauwkeurige contols te leren:)

Nieker
19-01-2007, 13:14
Begrijpelijk als je ziet wat voor uberpc jij hebt natuurlijk. Ik heb een klein half jaar geleden een nieuwe pc gekocht die toen uberpc was en nu al voorbijgestreefd is. Het is daarom dat ik die moeite dus wel heb gedaan :)

Robin
19-01-2007, 13:20
men pctje kan R6 easy aan, power to spare, op bureau afstand is 20" groot genoeg invgl met plasma op grotere afstand, speel sinds '95 met keyb/muis, ga nu niet men tijd verdoen om onnauwkeurige contols te leren:)

Mjah, moest ik een pc voortdurend up to date kunnen houden, zou ik ook wel de pc verkiezen. Heb vorig jaar nog eens een kleine update uitgevoerd (nieuwe ram, graka en voeding) om te merken dat ik binnen een paar maanden ferm moeite ga hebben met games te draaien op een degelijk grafisch niveau. Als je dan ziet dat ik evenveel geld heb uitgegeven aan mijn 360 als aan die update, is de keuze snel gemaakt voor mij.
Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat ik mijn tijd aan het verdoen was door controls te leren. In het begin is het zeker even aanpassen, Gears of War was de eerste shooter die ik speelde en toen had ik soms ook erg veel moeite met voorbij bepaalde punten te geraken. Heb het nadien op dezelfde moeilijkheidsgraad nog eens gespeeld en het was 10 keer makkelijker...

jmke
19-01-2007, 13:42
to each is/her own:) consoles staan der chez moi voor alles behalve FPS/RTS/Racing ; die komen beter tot recht op PC voor mij.

airborn
19-01-2007, 14:11
Kameo zou voor 5 Euro bij Makro te vinden zijn. Geen idee of het bij alle filialen zo is, maar een kennis van me via Live heeft de game vorige week in Wijnegem voor dat bedrag gekocht.

DontLikeJelly
19-01-2007, 14:19
Gears of War was de eerste shooter die ik speelde en toen had ik soms ook erg veel moeite met voorbij bepaalde punten te geraken. Heb het nadien op dezelfde moeilijkheidsgraad nog eens gespeeld en het was 10 keer makkelijker...

Bleh... ik zit hier in het zelfde geval. Ben al wat verbeterd maar toch. Speel nu op het gemakkelijkste, zit nu op het einde bij RAAM maar faal telkens om die te kunnen pakken. Frustrerend.

Cybdm
19-01-2007, 14:46
op bureau afstand is 20" groot genoeg invgl met plasma op grotere afstandIs een beetje hetzelfde als stellen dat dvd playback op een laptop gelijk is aan een bioscoop ervaring omdat de verhouding tussen beeldgrote en afstand als evenredig kan aanzien worden, niet? ;p

Maar soit, to each his own, ik ga zeker niet FPS'en op een PC afbreken, heb het ook jaren aan een stuk gedaan sinds W3D/Doom. Overigens, ik had mijn plotse overstap naar console ook slechter ingeschat als het op FPS'en op console neerkwam. Maar de totale ervaring met een groter scherm enzo overstijgt de “nadelen” mij inziens ruimschoots.

jmke
19-01-2007, 15:43
Is een beetje hetzelfde als stellen dat dvd playback op een laptop gelijk is aan een bioscoop ervaring omdat de verhouding tussen beeldgrote en afstand als evenredig kan aanzien worden, niet? ;p
.

ik game ook graag op men plasma, maar FPS speelt gewoon vlotter en nauwkeuriger op de PC, waardoor, voor mij, de gameplay leuker is, heb geen probs met de contoles op de PC, als je uw keys goed instelt kan je na paar minuten volledig "blind" spelen, zonder na uw keys te moeten zoeken.

zoals gewoonlijk ben ik ein sniperhoer en loop ik helft van levels met die scope rond, zelfs in close combat, altijd leuk:) doe ik sinds Quake Team Fortress, dan moet ge het wel hebben van snelle reactie en nauwkeurigheid aangezien ge maar 1 schot hebt:)

nuja het verschil DVD op laptop zien tov cinema is wel beetje overdreven hé; zelfde als zeggen dat uw 127" plasma precies hetzelfde effect geeft als in de cinema:p

Pistons
19-01-2007, 19:14
Ik dacht even mijn component kabel te gebruiken ipv mijn vga kabel omdat dit naar het schijnt rijkere kleuren oplevert, maar ik krijg enkel zwart beeld. Moet ik eerst een instelling veranderen of zo ?

Magnum_
19-01-2007, 21:44
Ik heb sinds vandaag Kameo. Zéér fijn spel imho, dat gaat mij (hopelijk) nog uren speelplezier opleveren. Ik moet wel nog even wennen aan de controls en mogelijkheden van de verschillende gedaantes. Ook een fijne manier met die hints vind ik, je kiest zelf of je ze nodig hebt of niet ! (soms wel onontbeerlijk, zeker voor een niet-zo-fanatieke gamer als mezelve)

DM
19-01-2007, 22:51
Net m'n aller eerste online match ooit gewonnen met PES6 (na 15 verliesmatchen en 1 draw ofzo...).
En dan disconnect die wanker nog nadat ik de 0-2 scoor ;D

Robin
19-01-2007, 23:48
Iemand zin om mee te doen met het Gears of War toernooi van x-power.be? Zou van start gaan in februari, dus na de examens. Nu, ik verwacht totaal niet te winnen, zelfs niet bij de eerste 10 te plaatsen ofzo, ik wil gewoon mee doen voor de fun (en er wordt tevens een prijs verloot onder alle verliezers, en met een team of 32 maak je dan wel een beetje kans toch iets te winnen ;)). Soit, ik zoek dus gewoon een casual gamer die zin zou hebben om eens mee te spelen.
Teams moeten 3 man zijn, dus ik zoek nog 1 iemand voor het team van mij en WiM. Moest er iemand zin hebben, laat gerust iets weten of voeg me eens toe (iCarnivale en Wimpelmeesje). Let wel, verwacht geen professionals :).

meer info: http://www.x-power.be/_livepower/?act=nieuws&content_id=18&game_id=305

Leeuwke
20-01-2007, 11:37
Gears of War was de eerste shooter die ik speelde en toen had ik soms ook erg veel moeite met voorbij bepaalde punten te geraken. Heb het nadien op dezelfde moeilijkheidsgraad nog eens gespeeld en het was 10 keer makkelijker...

Bleh... ik zit hier in het zelfde geval. Ben al wat verbeterd maar toch. Speel nu op het gemakkelijkste, zit nu op het einde bij RAAM maar faal telkens om die te kunnen pakken. Frustrerend.
Moet'k u helpen? PM me maar eens je XBOXLive Account-Naam.

Iemand zin om mee te doen met het Gears of War toernooi van x-power.be? Zou van start gaan in februari, dus na de examens. Nu, ik verwacht totaal niet te winnen, zelfs niet bij de eerste 10 te plaatsen ofzo, ik wil gewoon mee doen voor de fun (en er wordt tevens een prijs verloot onder alle verliezers, en met een team of 32 maak je dan wel een beetje kans toch iets te winnen ;)). Soit, ik zoek dus gewoon een casual gamer die zin zou hebben om eens mee te spelen.
Teams moeten 3 man zijn, dus ik zoek nog 1 iemand voor het team van mij en WiM. Moest er iemand zin hebben, laat gerust iets weten of voeg me eens toe (iCarnivale en Wimpelmeesje). Let wel, verwacht geen professionals :).

meer info: http://www.x-power.be/_livepower/?act=nieuws&content_id=18&game_id=305
Moet je dan echt aanwezig zijn in een zaal of mag je gewoon achter je TV blijven plakken? Want ik kan het niet direct afleiden uit de tekst en dat maakt voor mij toch een groot verschil uit.

Robin
20-01-2007, 11:56
Alles vindt gewoon bij jou thuis plaats hoor, de wedstrijden worden ook niet allemaal op 1 dag gespeeld, maar over een aantal weken.

NuKeM
20-01-2007, 13:42
http://www.joystiq.com/2007/01/19/whats-inside-the-big-box-project/
Een idee gelijk een ander :-)

DM
20-01-2007, 14:43
Bende kutmongolen, speel ik een spelletje online PES6 tegen weer zo'n bengel die persé met Barcelona wil spelen.
Bon, dan pak ik Real, fair is fair.
Kom ik 1-4 voor en zet hij het op pauze, in de hoop dat ik het beu wordt, disconnect en hij zo de winst krijgt.
Maar ik heb tijd :)

Nieker
20-01-2007, 14:45
Smerig, ik wist niet dat dat kon. Staat er geen tijdslimiet op die pauzes ?

DM
20-01-2007, 14:48
Normaal wel, zo'n timerke dat onderaan weg tikt.
Maar het staat op 0 en er gebeurt niks...

edit: Hij heeft dan toch gedisconnect :)

Rough-neck
21-01-2007, 20:05
Heb sinds een week of 2-3 iets enorm ambetants voor:
mijn (gewone standaard) tv-kabel is kapot denk ik, maar dan enkel de rode fiche.
Het geluid kraakt steeds enorm (is zeer irritant), en als ik die rode fiche uittrek (en dus enkel geluid links heb) is het mooi zuiver.
Kabel is op zich niet te koop precies (en is ook stom om geld aan te geven), zou MS mij een nieuwe willen opsturen? Ik ga eens mailen, maar hoop dat ze niet zeggen om eerst mijn oude op te sturen (want dan zit ik mss weer 2-3 weken zonder, en met het einde van de examens in zicht is dat niet zo'n aangenaam vooruitzicht).
Nog iemand die ooit zoiets voorgehad heeft?

Nieker
21-01-2007, 20:16
Nog niet voorgehad... als je de rode in de witte opening steekt en omgekeerd, kraakt het dan ook ?

Rough-neck
21-01-2007, 20:19
jup, maar dat verwachtte ik ook al want het probleem blijft op verschillende tv's.

Robin
22-01-2007, 23:40

Shameless bump. Iemand :(? 't Is maar dat ik geen zin heb dat we worden ingedeeld met een of andere die hard professional speler die het niet zo leuk gaat vinden dat ik maar weer eens verloren loop in Mausoleum (die map is hell btw).

Nieker
22-01-2007, 23:42
Zou wel willen, maar ik ben bijna gans de maand februari weg... :(

DontLikeJelly
23-01-2007, 09:33
Ik ben echt wel te slecht om een tornooi te spelen. Wil wel eens dienen als kanonnenvoer om te oefenen.

WiM
23-01-2007, 13:07
Ik ben echt wel te slecht om een tornooi te spelen. Wil wel eens dienen als kanonnenvoer om te oefenen.

Ik heb in totaal al 2 dagen GoW multiplayer gespeeld en ik heb geen idee welke map Mausoleum is (als ik die al eens gespeeld heb). Dus ik denk niet dat je ermee moet inzitten dat je te slecht bent om samen met ons te spelen :-).

Nieker
23-01-2007, 13:49
Heeft iemand crackdown al getest ?

Mercules
23-01-2007, 13:57
Vanavond waarschijnlijk! Update volgt...

Robin
23-01-2007, 17:58
Net even zitten spelen (Crackdown dus), en het bevalt me wel. Vind de grafische stijl van het spel erg geslaagd, wat cartoonachtig, maar past dan ook in de wereld. Ik vraag me enkel af hoe leuk het blijft gameplaygewijs na een tijdje. Taktiek komt er alleszins niet echt bij kijken, en voor de rest is het toch ook maar gewoon schieten.
Nuja, moet zelf maar eens proberen om te zien of het je ding is denk ik. Ga me wel nog even amuseren met de demo, maar weet niet of ik dit ga aanschaffen.

Rough-neck
23-01-2007, 18:04
Is het ook mogelijk die demo offline te spelen? Zou wel handig zijn voor de mensen zonder Gold account om eens te proberen (al lijkt het spel me nu niet echt veel te doen).

Over mijn kabelklacht: had gemail en ze zeiden da het wsl aan de kabel lag en dat ik eens naar de helpdesk moest bellen, net gedaan en ze gaan gewoon nieuwe opsturen en mag de oude bijhouden.
Weer goeie service van MS dus.

Robin
23-01-2007, 23:10
Denk het wel ja. Het is een deel van de singleplayer campaign dat je speelt, je kan het gewoon coop spelen, maar denk niet dat er behalve de coop iets online te spelen valt.

DM
23-01-2007, 23:34
Derstraks eventjes gespeeld en de grafische stijl doet me wat denken aan een spel dat ik indertijd op PC heb gespeeld. Was zo met een neger-wijf en een oudere vent...
En een beetje aan Oni :)

Nieker
23-01-2007, 23:40
Urban Chaos ?

DUR0N
23-01-2007, 23:40
Daarstraks aan een eerste poging tot record infinite mode in Dead Rising begonnen. Day 3 and counting. Record staat op iets minder als 17 dagen, wat zo goed als het maximum is. Ik ga alleszins proberen voor de 7 day survivor achievement, en daarna zo ver mogelijk proberen te graken. Ramen open zodat mijn eerste generatie x360 niet oververhit. (17 dagen = 34u doorspelen. Saven gaat niet, alleen pauze.)

Edit: 5 day survivor binnen, op naar de 7!
edit2: /me is 2de Belg met perfect 1000 in Dead Rising. :)
________
Group Sex Webcam (http://www.girlcamfriend.com/webcam/group-sex/)

Robin
23-01-2007, 23:49
Hm, net even Xbox360fanboy.com gechecked en de toekomst ziet er goed uit. Mass Effect komt eraan (en game lijkt me wel wat te worden), GRAW2 demo, enkele erg mooie screens van Turoc:

http://www.xboxygen.com/upload/Gallery/Turok37.jpg

Concept art van Fable2, met volgende reminders erbij: elk gebouw kan je bezitten, en volgend kasteel is slechts een deeltje van een stad:

http://www.lionhead.com/sam/images/CastleArt.jpg

En (naar het schijnt, geen bron behalve x360fanboy) erg goeie verkoopcijfers voor GoW in Japan. Wie weet wat er daar nog allemaal van kan komen.
En erg positieve reacties op de Crackdown demo, misschien me er toch eens wat meer mee bezig houden.
Alleszins al een paar dingen om naar uit te kijken de volgende maanden/volgend jaar.

Robin
24-01-2007, 18:12
Ondertussen demo van Crackdown toch al een 3 keer gespeeld. Demo duurt maximum een uur btw, countdown van 30 min begint eens je een bepaalde skill 2 maal gelevelled hebt, of eens je al 30 min bezig ben. Meer dan genoeg. En vanaf je door begint te hebben hoe het spel gespeeld dient te worden (echt wel een sandbox), is het echt leuk. Met een paar skills op lvl 2-3 worden gevechten pas cool, iemand in de lucht schoppen en terwijl hij rondvliegt een paar kogels door zijn lichaam pompen... Explosies zijn ook erg mooi gedaan en je zal er genoeg van te zien krijgen als die skill wat omhoog zit. Maar het leukste blijft nog steeds het springen. Erg goed gedaan, en meestal zit ik gewoon een half uur of drie kwartier bezig met bepaalde gebouwen te bereiken en Agility orbs te pakken.
Meningen van het spel zijn uiteenlopend precies, ofwel vind je het super, ofwel vind je het barslecht. Laat de graphics je niet weerhouden, ik vind het een erg mooie stijl, anderen vinden het gewoon lelijk.
Demo is de 1.2 gig download zeker waard, en je kan er gerust mee bezig zitten tot de release van het spel komt. Kans is groot dat ik mij hem nu wel ga aanschaffen :).

Leeuwke
24-01-2007, 20:49

Shameless bump. Iemand :(? 't Is maar dat ik geen zin heb dat we worden ingedeeld met een of andere die hard professional speler die het niet zo leuk gaat vinden dat ik maar weer eens verloren loop in Mausoleum (die map is hell btw).
'k Zal't eens vragen aan mijn pa. En Mausoleum is inderdaad een verschrikkelijke map. Wel leuk om de vijand 5 minuten te achtervolgen eer hij doorheeft dat je achter hem staat. :P

DUR0N
24-01-2007, 20:50
Iemand met Dead Rising die eens op de leaderboards zou kunnen kijken waar ik zou kunnen eindingen met ~15dagen in infinite mode?
________
Pussy4Fun (http://www.girlcamfriend.com/cam/Pussy4Fun/)

Robin
25-01-2007, 12:39
met 14 dagen en 18 uur geraak je op nummer 22. ;)

You made intarweb history, congratz :).

DUR0N
25-01-2007, 16:16
Thanks! Wel een beetje teleurgesteld door een paar foutjes op't einde die mij veel tijd hebben gekost, volgende run ga ik voor 16+ dagen. Maar nu efkes niet. :p
________
Granny Webcams (http://www.girlcamfriend.com/webcam/granny/)

L0k1-
25-01-2007, 22:48
ivm fable 2 hier paar posts naar boven, dunno...

Peter Molyneux heeft al genoeg dingen aangekondigd die prachtig en revolutionair gingen worden, maar telkens faalde hij erin vanaf hij Lionhead Studios heeft opgericht.

weet er iemand wanneer Blue Dragon in Europa uitkwam?

Nieker
25-01-2007, 22:58
Juni in amerika en ik vermoed ook rond die periode bij ons.

En tjah. Peter Molyneux, hij heeft veel goede ideeën... maar hij moet leren van het verassingseffect een beetje te behouden en zijn games minder te hypen. Ik denk wel niet dat we nog ooit pareltjes als dungeon keeper of populous gaan zien verschijnen.

L0k1-
25-01-2007, 23:07
Juni in amerika en ik vermoed ook rond die periode bij ons.

En tjah. Peter Molyneux, hij heeft veel goede ideeën... maar hij moet leren van het verassingseffect een beetje te behouden en zijn games minder te hypen. Ik denk wel niet dat we nog ooit pareltjes als dungeon keeper of populous gaan zien verschijnen.

true

black and white => mja eerste spel tijdsdruk, dus niet afgewerkt

fable => origineel van Big Blue Box studios en de 2 oprichters ervan, ineens hoor je niets meer van hen en is het precies alsof Peter Molyneux het spel had uitgevonden, dit irriteerde me vooral ....

Black and White 2: best game ever! RTS naar een nieuwe dimensie! en nog andere quotes die hij erover deed, uiteindelijk was het puur singleplayer geen skirmish, geen multiplayer, en de computer vijand speelde eigenlijk vals, want die spawnde gewoon complete legioenen, terwijl gij al het werk moest doen om een leger te maken. :rolleyes:

Nieker
25-01-2007, 23:12
De comeback van Tim Schafer (psychonauts) is mijn nieuwe hoop :) Ik ben enorm benieuwd naar zijn nieuw spel, waar dus nog niets over geweten is.

Robin
25-01-2007, 23:21
Mjah, ik heb me goed geamuseerd met Fable, pas een maand geleden beginnen spelen en had er daarvoor nooit op gelet, wist pas nadien dat het van Molyneux was. Enige wat ik jammer vond aan Fable was dat het nogal kiddy leek, een meer donkere sfeer zou aangenaam geweest zijn.

Volgende spel dat ik me aanschaf zal alleszins Crackdown zijn. Ga me er nu wat van weerhouden de demo te spelen om het niet beu te zijn tegen het spel uitkomt :).

Wolf
25-01-2007, 23:56
Voor diegenen die de website nog niet kennen:
http://kotaku.com/

DM
26-01-2007, 02:21
Urban Chaos ?

Yep.

Rough-neck
27-01-2007, 12:43
Heb gisteren mijn nieuwe kabel toegekregen, mooi, vlot, dik in orde...
Probleem: geluid is nog steeds rot, zou het dan aan mijn console liggen? Heb echt geen zin om die weer op te sturen en 3-4 weken kwijt te zijn, ik heb em nog maar een goeie 2 maand terug! En het vreemde blijft, als ik de rode fiche uittrek is het geluid weer normaal. Weet iemand raad (buiten: opsturen, die handel)?

Nieker
27-01-2007, 12:47
Kan je op de een of andere manier niet testen of het nog gaat via de optische uitgang ?

Rough-neck
27-01-2007, 13:20
Eeuuhm, enig idee op welke manier? :)
Heb voor de rest geen andere kabels liggen, en ook geen idee hoe het te doen. Volgens mij zou het ook eerder iets "intern" zijn waar het rechter-geluidstuk toekomt, aangezien het steeds weer goed klinkt als ik deze uittrek.

Mercules
29-01-2007, 00:36
Is die 256MB Memory Unit al op de markt???

DontLikeJelly
30-01-2007, 09:36
Heb een site gevonden met een gratis maandelijks game magazine voor xbox360 in pdf formaat. Zeer mooi gemaakt eigenlijk.

www.gamerzines.com

Nieker
31-01-2007, 13:18
heb vorig weekend chipped xbox 360 in actie gezien, met backup copy van Gears of Wars online met Live! ....
Had er ook al van gehoord... maar als ik mij niet vergis dan gaan de chips telkens maar een paar weken mee tot er een kernel update komt. Ik denk niet dat er ooit een chip gaat komen die je toelaat op live te blijven spelen met een backup. Op de vorige xbox was dat ook het geval, je moest je chip steeds uitschakelen. Ik hoop dat het zo blijft eigenlijk.

Ik zit dit hier omdat ik de thread daar niet nog meer offtopic wil laten gaan :)

Robin
31-01-2007, 16:10
Iemand de GRAW2 demo al gespeeld? Ik vind er niet te veel aan (nogal kort) en het komt allemaal nogal arcade over (trigger inhouden en lader na lader legen en toch nog alle vijanden zonder problemen neerkrijgen. Had wat meer realisme verwacht zoals in R6:V of de PC versie van GRAW1). Nuja, vond dat ook van de Crackdown demo toen die uitkwam, dus nog een paar keer proberen...

jmke
31-01-2007, 18:21
en ik maar zoeken naar men reply in deze thread over een chipped XBOX 360 :p

silence
31-01-2007, 18:29
Ik vond/vind mijn gechipte xbox een van de betere consoles die ik al gehad heb en niet omwille van het feit dat ik backups kon spelen... :)

Nieker
31-01-2007, 18:36
Maar voor de functionaliteit van zo'n executer 3 gaan we wel nog een paar jaar mogen wachten denk ik. Mijn oude xbox zal het dus nog even moeten trekken :)

DUR0N
31-01-2007, 18:46
Borderline aye. PM is uw vriend. :)
________
DA BUDDAH VAPORIZER (http://vaporizers.net/da-buddha-vaporizer)

T-BoNe
01-02-2007, 09:51
heb vorig weekend chipped xbox 360 in actie gezien, met backup copy van Gears of Wars online met Live! ....
Had er ook al van gehoord... maar als ik mij niet vergis dan gaan de chips telkens maar een paar weken mee tot er een kernel update komt. Ik denk niet dat er ooit een chip gaat komen die je toelaat op live te blijven spelen met een backup. Op de vorige xbox was dat ook het geval, je moest je chip steeds uitschakelen. Ik hoop dat het zo blijft eigenlijk.
Ik zit dit hier omdat ik de thread daar niet nog meer offtopic wil laten gaan :)

Nah die dingen blijven perfect werken na elke dash update (na een major dash update das een ander zaak), on topic:

Yeah, gisterenavond demo van GRAW2 gespeeld, de actie zit er toch goed in, realisme is der ook, maar t'is inderdaad wat willekeuring schieten. Laten we hopen dat dit te maken heeft omdat het nog een demo is :)

Rough-neck
01-02-2007, 10:14
Heb me nu ook al een tijdje aan de Crackdown demo gezet, damn dat spel is fun!
Vooral vreemd aangezien het mij voordien weinig tot niets zei, de filmpjes etc. raakten me niet, maar ik wou het toch eens proberen. Nu zit het er zelfs nog dik in dat ik het aan mijn collectie toevoeg ook. Gooien met auto's en ventjes is tof :love:

Mercules
01-02-2007, 10:45
Voila mijn nieuwe Premium staat hier. Direct is al mijn savegames en etc... overzetten op de nieuwe HD.

Aaargh fuck het is precies onmogelijk om save games van X-Box (1) games naar de MU te moven.

Godnonde miljaarde dju!

Joy!

Mercules
01-02-2007, 13:07
Hoe heet die nieuwe online store waar je goedkoop AV materiaal kan aankopen???

iets met rode peper ofzo...

Farnsworth
01-02-2007, 13:08
http://www.redcoon.be

airborn
01-02-2007, 13:41
Full Auto voor 10 Euro:

http://www.thehut.com/hut/8524013.product

Ik heb het alvast direct besteld.

Mercules
01-02-2007, 14:04
Hmmz twijfel twijfel, Marantz Receiver of Pioneer.

Hmmmmmmz

T-BoNe
01-02-2007, 15:16
Iemand enig idee wanneer Worms verschijnt op de arcade ? :(

DM
01-02-2007, 15:25
Demo van Def Jam Icon is uitgesteld :(

Robin
01-02-2007, 15:34
Team16:
wimpelmeesje (V)
iCarnivale (V)
DontLikeJelly (V)

Cool, wist niet dat je ging meedoen, DontLikeJelly. Moest je me online zien, laat maar iets weten om eens even te spelen (box staat wel bijna heel de dag aan, als ik niets laat weten ben ik er gewoon niet :)).

Ivm GRAW2 demo. Heb hem nu nog eens geprobeerd, maar na R6:V is deze echt wel te arcade voor mij. Zolang er maar een klein lichaamsdeeltje van je vijand binnen die enorme cirkel zit, kan je trigger sqeezen en je hebt hem zonder problemen mee. De kogelsporen komen me ook nogal idioot over.

silence
03-02-2007, 10:08
Door een drukke agenda en het ernstig ziek zijn van mijn broer heb ik alles van consoles wat aan mij voorbij laten gaan de laatste weken/maanden. T'is zelfs zo dat ik sinds GOW eigenlijk geen weet meer heb van nieuwe titels. Enkel het nieuws volgde ik links en rechts wat oppervlakkig op.

Wat zijn sinds Gears Of Wars zo wat de games die de moeite waard zijn die zijn verschenen ? Sinds het B&W debacle ga ik zelf niet meer uit op reviews maar eerder op ervaringen :)

silence
03-02-2007, 10:25
to each is/her own:) consoles staan der chez moi voor alles behalve FPS/RTS/Racing ; die komen beter tot recht op PC voor mij.Racing !? Wat is er technisch aan een pc wat niet kan t.o.v een console in dat genre ?

Fallschirmjaeger
03-02-2007, 11:21
Wat zijn sinds Gears Of Wars zo wat de games die de moeite waard zijn die zijn verschenen ? Sinds het B&W debacle ga ik zelf niet meer uit op reviews maar eerder op ervaringen :)

Nu verkrijgbaar
Rainbow Six Vegas => tactische shooter
Viva Pinata => sim, veel enthousiasten hier op dit forum
Lost Planet => third person shooter. Indien je enkel single player speel, raad ik je wel aan om deze te huren.

Binnenkort
Battlestations Midway
Crackdown
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Guitar Hero 2 (voor wie hem nog niet heeft op Ps2)
Def Jam Icon

Rough-neck
03-02-2007, 11:47
En niet te vergeten binnenkort ook NBA Street: Homecourt!
Kijk ik zelf enorm naar uit, lijkt wel pas uit te komen p 23 maart :(
Vreemd genoeg stond er in een Xbox Live mail die ik gisteren kreeg wel dat hij op 16 februari zou uitkomen (zoals in de states), maar zal wel vergissing zijn zeker?

edit: Iemand die demo al geprobeerd? Kan jammer genoeg niet op Xbox Live tot ik weer op kot zit en dat is pas de 12e :'( Er is ook geen andere manier om die demo's te bemachtigen zeker? Zit hier wel met internet maar is gewone ADSL modem en dus geen ethernet veronderstel ik => zal wsl niet werken met 360.
Right?

jmke
03-02-2007, 12:32
to each is/her own:) consoles staan der chez moi voor alles behalve FPS/RTS/Racing ; die komen beter tot recht op PC voor mij.Racing !? Wat is er technisch aan een pc wat niet kan t.o.v een console in dat genre ?

www.liveforspeed.net
GTR/GTR2 /GT Legens
etc.

PS2 had FF stuur, maar geen degelijk none-arcade spel;
XBOX1 heeft geen FF support.

van de 360 weet ik het niet, maar spelletjes op console moeten zo ie zo gedesigned worden dat ze ook speelbaar zijn met een stomme (ivgl stuur) thumbstick controller, waardoor de fijne forces & real world physics eronder lijden.

airborn
03-02-2007, 13:57
GTR/GTR2 /GT Legens
etc.
GTR verschijnt op 29 maart voor de Xbox 360.

van de 360 weet ik het niet.
Xbox 360 heeft Force Feedback support, maar de enige game die het momenteel ondersteunt is PGR3.

Awoujol
03-02-2007, 14:07
GTR/GTR2 /GT Legens
etc.

Xbox 360 heeft Force Feedback support, maar de enige game die het momenteel ondersteunt is PGR3.

Speel zowel racers op X360 als op pc en pc blijft toch wel heersen als het om realisme gaat. Mag je nog het beste stuur voor een console kopen, er gaat niets boven een degelijk stuur en een pc.

Robin
03-02-2007, 20:29
Hah. Ons schitterend team (DontLikeJelly, WiM en ik) is er niet in geslaagd de Shrimp eer te verdedigen in het GoW tournament. 5-1 en 5-3 verloren in Gridlock en Old Bones. Alleszins goed geamuseerd en vond dat we dat nog goed deden op het einde :).

Thx Jelly voor mee te spelen

DontLikeJelly
03-02-2007, 20:43
My pleasure :-) !

Hard moeten rushen om op tijd thuis te zijn. En dan de eerste 2 rondjes zonder chat gezeten (moet blijkbaar alle privat chat sluiten om terug public chat te hebben). Op het einde ging het inderdaad niet zo slecht.

ps: over de boomshot vernedering geen woord hé

lapino
03-02-2007, 20:50
Vanmiddag 1e keer GoW online gespeeld met paar shrimpers. Was echt heel leuk, en ongelooflijk maar waar, dankzij mijn kill wonnen we nog ook :) Jammer dat ik niet langer kon spelen, omstandigheden lieten het niet toe.

silence
03-02-2007, 21:40

Nu verkrijgbaar
Rainbow Six Vegas => tactische shooter
Viva Pinata => sim, veel enthousiasten hier op dit forum
Lost Planet => third person shooter. Indien je enkel single player speel, raad ik je wel aan om deze te huren.

Binnenkort
Battlestations Midway
Crackdown
Ghost Recon Advanced Warfighter 2
Guitar Hero 2 (voor wie hem nog niet heeft op Ps2)
Def Jam Icon
Okee thx, vanmiddag achter rainbox six geweest (love it) en viva pinata op playasia besteld. Dat zal mij wel een tijdje zoet kunnen houden.

jmke
03-02-2007, 21:40
GTR/GTR2 /GT Legens
etc.

PGR reeks is nu niet echt realistisch te noemen :)

silence
03-02-2007, 21:41

www.liveforspeed.net
GTR/GTR2 /GT Legens
etc.

PS2 had FF stuur, maar geen degelijk none-arcade spel;
XBOX1 heeft geen FF support.

van de 360 weet ik het niet, maar spelletjes op console moeten zo ie zo gedesigned worden dat ze ook speelbaar zijn met een stomme (ivgl stuur) thumbstick controller, waardoor de fijne forces & real world physics eronder lijden.
Aha, nu ik ben niet echt een racingfanaat (het laatste racespel die ik met veel plezier heb gespeeld is Gran Turismo (1 :p ) ) en ik kon die stelling dus niet plaatsen :)

Robin
04-02-2007, 12:38
Vanmiddag 1e keer GoW online gespeeld met paar shrimpers. Was echt heel leuk, en ongelooflijk maar waar, dankzij mijn kill wonnen we nog ook :) Jammer dat ik niet langer kon spelen, omstandigheden lieten het niet toe.

GoW online is idd een stuk leuker als je met wat mensen die je kent speelt. Heb je tenminste geen hyperactieve jonge tiener die om de 2 min "fag fag faggot" roept of het nodig vindt om als een sopraan liedjes te zingen tussen de rondes door.

Mercules
04-02-2007, 13:57

Inderdaad we zaten allen vol spanning te kijken. Chainsaw Merc was roemrijk tenonder gegaan terwijl Lapino als enige overlevende onze kleuren wist te vereeuwigen. Zo ons de overwinning schonk.

Man man wat hebben we het uitgeroepen toen :).

Dat moeten we zeer binnenkort nog eens overdoen.

BTW, Lapino gebruik uw voice in de toekomst ;). Kan je ons zeggen waar ze zitten. GoW is echt een teamplay shooter.

lapino
04-02-2007, 19:11
Mijn voice stond op hoor, maar ik heb altijd enorm last van een soort echo als ik voice gebruik. Zeer raar.

Mercules
04-02-2007, 19:28
Aah, mja, zolang je zorgt voor pantsshitting spanning tot op het einde is t goe!!

quantrias
05-02-2007, 18:27
Microsoft België heeft nieuwe details vrijgegeven over de Belgische release van de HD-DVD-player voor de Xbox 360. Nadat eerder sprake was van deze randapparatuur in april op de markt te brengen, wordt het nu allicht al februari.

Dit heb ik ergens opgevangen op het internet.

Cybdm
06-02-2007, 17:23
Mijn voice stond op hoor, maar ik heb altijd enorm last van een soort echo als ik voice gebruik. Zeer raar. Je mic is defect, ofwel kort eens in en uithalen. Is een gekende plaag :)

Cybdm
06-02-2007, 17:24
Microsoft België heeft nieuwe details vrijgegeven over de Belgische release van de HD-DVD-player voor de Xbox 360. Nadat eerder sprake was van deze randapparatuur in april op de markt te brengen, wordt het nu allicht al februari.

Dit heb ik ergens opgevangen op het internet.De mijne is eindelijk onderweg van Duitsland, er waren er gigantische te kort. Heb hem 10 november besteld voor 163€ ofzo.

airborn
06-02-2007, 17:37
Klopt, hij zou hier op 23 februari moeten uitkomen. Er zit wel geen exemplaar van King Kong bij.

Het zijn blijkbaar solden bij Play-Asia, dit staat allemaal in de aanbieding:

Bionicle Heroes (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1nxx.html)
Tony Hawk's Project 8 (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1nxy.html)
Splinter Cell Double Agent (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1bfu.html)
Star Trek Legacy (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dh-49-en-84-j-70-1rkn.html)
Prey (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1gxl.html)
Call of Duty 2 (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1920.html)
Fuzion Frenzy 2 (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1ohx.html)

Pistons
06-02-2007, 18:08
Iemand die vanavond zin heeft in een potje co-op R6 Vegas ?

Mercules
06-02-2007, 19:04
'k Heb de HD-DVD drive net besteld bij Play.com.

Moehahahaha :)

Update...

Shit ook nog films bestellen.

Uno momento.

Awoujol
06-02-2007, 19:22

Update...

Uno momento.

Best dat je wat films besteld.;-) Zit hier momenteel te genieten van de 1080p versie van Star Wars III (PC). Vetjes.:-)

Cybdm
06-02-2007, 20:03

Update...

Uno momento.Opletten dat je geen UK voeding vast hebt hé, heb je dat gechecked ? De UK gebruikt andere stroomaansluitingen dacht ik, integenstelling tot Duitsland.
Weet iemand eigenlijk waar je al HD-DVD's vlotjes kunt kopen in België ? Was het niet in de Mediamarkt ? Ze komt morgen toe en heb feitelijk nog geen HDDVD film in huis, vlug iets kopen en testen met de nodige pictures indien men wenst.

Sjarel
06-02-2007, 20:14
Klein vraagje, ik ben van plan een Xbox360 aan te schaffen en vermits ik morgen in Duitsland zit had ik gedacht hem daar te kopen. In de Duitse mediamarkt is er een pakket van €399 voor de premium console met 2 draadloze controllers, Kameo en PGR en 3 maand live abonnement. Is dit een koopje of zijn er in Belgie soortgelijke bundels (buiten de GOW bundel van €420) te koop voor een gelijkaardige prijs?

lapino
06-02-2007, 20:34
Die HD-DVD...wanneer komt die nu in Belgie uit. Zit nog altijd met mijn kadobon van mmarkt...

Pistons
06-02-2007, 20:54
Opletten dat je geen UK voeding vast hebt hé, heb je dat gechecked ? De UK gebruikt andere stroomaansluitingen dacht ik, integenstelling tot Duitsland.
Weet iemand eigenlijk waar je al HD-DVD's vlotjes kunt kopen in België ? Was het niet in de Mediamarkt ? Ze komt morgen toe en heb feitelijk nog geen HDDVD film in huis, vlug iets kopen en testen met de nodige pictures indien men wenst.

Er liggen er inderdaad enkele in de Mediamarkten. Voor €20 het stuk.

lapino
06-02-2007, 20:56
Ik zie overigens nergens waar je op site van play.com kan kiezen voor onze soort stekkers.

Tauntaun
06-02-2007, 20:59
Ik dacht zelfs dat play.com dat soort spullen niet naar het vasteland verscheepte, of was dat enkel amazon.co.uk?

Mercules
06-02-2007, 21:00
K heb een omvormertje liggen hé!

Awoujol
06-02-2007, 21:04
Klein vraagje, ik ben van plan een Xbox360 aan te schaffen en vermits ik morgen in Duitsland zit had ik gedacht hem daar te kopen. In de Duitse mediamarkt is er een pakket van €399 voor de premium console met 2 draadloze controllers, Kameo en PGR en 3 maand live abonnement. Is dit een koopje of zijn er in Belgie soortgelijke bundels (buiten de GOW bundel van €420) te koop voor een gelijkaardige prijs?

Das al een mooie bundel ja.

Fallschirmjaeger
06-02-2007, 21:48
Opletten dat je geen UK voeding vast hebt hé, heb je dat gechecked ? De UK gebruikt andere stroomaansluitingen dacht ik, integenstelling tot Duitsland.

http://www.mediadis.com/ verkoopt al HD-DVD's. Het zijn wel Franse versie's maar ze hebben ook Engelse subs.

silence
06-02-2007, 22:01

Hier in Mediamarkt (Roeselare) hebben ze een bundel met 2 of 3 games (pgr3 zat er zeker in) . Wat er verder in zat, daar heb ik niet echt op zitten letten. Viel mij gewoon op omwille van het feit dat het een geweldig lelijke box was. Was weliswaar niet zo duur en dacht ook in de 300€ a 400€ prijsrange.

Hoe het zit in de andere MM's weet ik niet. Heb sowieso het gevoel dat ze bij ons heel veel hebben. HD DVD en Blu Ray titels liggen hier zeker al 2 maand in de rekken. En we spreken toch over enkele tientallen titels elk.

Robin
07-02-2007, 13:44
Voor zij die het nog niet gezien hebben, IGN heeft een uitgebreid interview met CliffyB (designer voor Gears), met paar interessante vragen en een blik op de toekomst. We kunnen alleszins uitkijken naar Bonus Packs en sequels.

http://xbox360.ign.com/articles/761/761738p1.html

Cybdm
07-02-2007, 17:50
Heb me gisteren Call Of Duty 3 aangekocht, voor velen is dit game vast oud nieuws, maar bij tijde van de COD3 launch had ik mijn aandacht aan andere games geschoken.

Is eens totaal iets anders dan de shooters die ik heb inzake setting (koop nie rap een WWO2 shooter). De singleplayer voelt idd ietsje "scripted" aan, maar ze zorgt wel voor een realistische weergave met een massa aan zaken die om je heen gebeuren.
De multiplayer is waar het spel tot leven komt, de 24 player maps zien me er alvast veel belovend uit. De authentieke wapens en sfeer doen het hem vooral in dit spel.

** R6:Vegas staat ook nog op mijn "inhaallijstje", maar dat is voor later heb eerst COD3 gekozen.

Awoujol
07-02-2007, 18:04
Heb me gisteren Call Of Duty 3 aangekocht, voor velen is dit game vast oud nieuws, maar bij tijde van de COD3 launch had ik mijn aandacht aan andere games geschoken.

Is eens totaal iets anders dan de shooters die ik heb inzake setting (koop nie rap een WWO2 shooter). De singleplayer voelt idd ietsje "scripted" aan, maar ze zorgt wel voor een realistische weergave met een massa aan zaken die om je heen gebeuren.
De multiplayer is waar het spel tot leven komt, de 24 player maps zien me er alvast veel belovend uit. De authentieke wapens en sfeer doen het hem vooral in dit spel.

** R6:Vegas staat ook nog op mijn "inhaallijstje", maar dat is voor later heb eerst COD3 gekozen.

COD3 heeft soms een scripted gevoel maar het vooral daardoor dat je toch een gigantische sfeer krijgt waardoor de drang om te gamen enkel maar groter wordt. Topspel voor mij persoonlijk. Ben nu R6 aan het afwerken :)

Rough-neck
08-02-2007, 10:48
En ik heb vorige week eindelijk GRAW uitgespeeld :love:
Had dat spel wel al ongeveer vanaf de launch, maar ik kreeg opeens een bug (2e keer al) waardoor die rode ruiten niet meer rond de vijanden verschenen en werd zo dus enorm moeilijk. Vorige week het hele level nog eens herstart, bug was dan weg, en bleek dat ik in het ALLERLAATSTE stuk zat die hele tijd. Nuja, eindelijk is het uit. Nu wacht ik voorlopig op NBA Street Homecourt en waarschijnlijk ook Crackdown (heb die demo elke dag al gespeeld intussen). Heb ook eens naar de helplijn gebeld voor m'n geluidsprobleem (zie vorige pagina's) en na enkele eenvoudige tips die ik zelf al geprobeerd had was de raad uiteraard weer "we zullen een repair order maken"... Heb dan maar gezegd dat ik nog even wou wachten daarmee, heb m'n console nog maar een goeie 2 maand terug en wil em niet opnieuw 3-4 weken kwijt zijn. Ga wsl eerst Crackdown en NBA Street kopen en spelen en hem daarna opsturen. Het geluid is toch ok als ik mono speel (enkel met linkse fiche). Of het moet zijn dat het plots helemaal om zeep geraakt, dan moet ik hem wel opsturen...

Cybdm
08-02-2007, 10:58
Heb je uw geluid op de 360 al eens even op Dolby Digital geplaatst en dan weer op stereo ?

Rough-neck
08-02-2007, 11:41
Net geprobeerd, geen effect :(
Had die instellingen al eens allemaal herzet, de Xbox-madam zei ook van het nog eens te herzetten, maar geen resultaat.
Ik dacht dat dit mss het probleem was: ik neem hem quasi elke week mee van mijn kot naar thuis, waardoor hij dus toch 2x per week geïnstalleerd wordt en 2x afgebroken, mss is dat niet zo gezond voor dat beestje en is die poort zo ergens geforceerd geraakt ofzo? Dat het probleem maar van 1 kant komt vind ik zo vreemd, en wijst er volgens mij dan op dat het eerder een "doorgeef"-probleem is. Nee?

Cybdm
08-02-2007, 12:45
De 360 is zeker niet met het opzicht om deze twee maal in de week te koppelen en te ontkoppelen gemaakt. Al denk ik niet dat dit nu persé de reden is van uw defect. Hoe is je 360 nu concreet aangesloten, de HDTV kabel gebruikmakend van components voor video en je rood/wit in je TV voor geluid? Of werk je met composiet to scart (gele stekker voor video, rood/wit voor geluid op een scart converterblokje) ?

Rough-neck
08-02-2007, 12:53
Gewoon composiet, meestal rechtstreeks in de tv zonder scart. Maar heb het probleem ook mèt scart denk ik. Zal zondagavond nog eens kunnen checken, maar volgens mij is het daar ook het geval mee. Probleem is pas enkele weken geleden begonnen (ik vond de stemmen zo onverstaanbaar in R6, begreep zelden wat ze via die picture-in-picture zeiden, maar dan bleek het ook bij andere dingen zo te zijn). Het is dus ook niet bij alles, wel bvb bij gejuich bij sportgames, stemmen af en toe, ontploffingen, en altijd als ik eigen muziek opzet (ook als ik die van cd afspeel ipv hd).

Cybdm
08-02-2007, 17:16
Op z'n minst een opmerkelijk probleem. Dus op meerdere televisies en nog steeds zo met een nieuwe kabel? Ik neem aan dat je de standaard procedures ook al heb gedaan, met name de harde schijf ontkoppelen en op z'n core's games draaien en kijken of het zich nog voordoet ? Als je met een sterk licht in de AV connector socket van de 360 kijkt zie je visuele schade aan de connectoren ? Heb je al een nieuw profiel gemaakt op de XBOX360 en daar gekeken of het zich nog voordoet?

Rough-neck
08-02-2007, 19:09
Die heb ik eigenlijk nog niet meteen geprobeerd :)
Morgen of straks eens checken. Dacht de HD wel eens los te koppelen, maar toen ik dan gewoon een cd afspeelde (met HD er nog aan) en hij deed het dan nog, vermoedde ik dat dat niets ging uithalen. Benieuwd of dat iets geeft.
Moet wel zeggen, ik krijg hier meer support dan op de officiële MS kanalen ;p In hun mail antwoordden ze "Ik begrijp dat u een probleem heeft met het verbinden van uw console en uw tv. Zie daardoor deze link. Indien dit niet helpt, contacteer zeker de hulplijn." En daarbij zat een link over hoe ik mijn xbox moet aansluiten... Wsl moeten ze dat standaard doen, maar tkomt vrij dom over, als je je console al 10 maand goed gebruikt... Ook telefonisch kwamen ze met vrij weinig opties.
Alvast bedankt voor de moeite dus! :love:

edit: Net geprobeerd, geen van je tips zorgt voor verandering. Zowel met als zonder HD blijft hij kraken, en nieuw profiel haalt ook niets uit. Aan de ingang zie ik niets van schade (maar heb dan ook niet echt een idee wat ik evt. zou moeten zien). Dacht dat er mss wat stof kon inzitten dus heb eens goed geblazen, maar ook dat hielp niet :p

Cybdm
08-02-2007, 19:42
SquareEnix Working on MMORPG for XBOX360 & Vista

Last month, Square-Enix announced it has licensed Epic Games' Unreal Engine 3 technology. Hopefully, this new MMORPG the company is working on will be powered by Epic's technology and offer Xbox Live Anywhere functionality for Xbox 360 and Windows Vista users

Wat voor een setting het gaat zijn is nog onduidelijk.

Bron: http://news.teamxbox.com/xbox/12740/SquareEnix-Working-on-MMORPG-for-Xbox-360-and-Vista/

Cybdm
08-02-2007, 19:50
edit: Net geprobeerd, geen van je tips zorgt voor verandering. Zowel met als zonder HD blijft hij kraken, en nieuw profiel haalt ook niets uit. Aan de ingang zie ik niets van schade (maar heb dan ook niet echt een idee wat ik evt. zou moeten zien). Dacht dat er mss wat stof kon inzitten dus heb eens goed geblazen, maar ook dat hielp niet :p To bad dat dit geen verandering bracht, het zal opsturen worden. Silence zei ergens nog dat hij enorm rap is geholpen geweest en dat was recent als ik me niet vergis, dus misschien heb je de XBOX360 snel terug. Bij mij was het destijds 2 dagen en UPS stond al aan mijn deur. Ik zou in ieder geval mijn gedacht eens goed zeggen aan de telefoon en een vlotte exchange eisen, twee keer in enkele maanden tijd is er over. Al klinkt het probleem wel héél raar.

Hopelijk krijg je zo ene met de nieuwe ultra stille DVD drive. Het zou wel mogen, verdomme, na twee keer pech te hebben met je 360.

TIP: Etiketten voor UPS via email vragen, of je moet nog twee dagen op onze super snelle Post wachten.

Rough-neck
08-02-2007, 19:58
Vorige keer was UPS gewoon na een dag of 2 geweest en had de console gewoon meteen meegenomen in een doos van hen zonder dat ik iets moest doen. Heeft daarna wel 3 weken geduurd eer ik hem terughad. Ik ga voorlopig nog wat wachten met opsturen denk ik, wil zeker toch eerst de Def Jam Icon en NBA Street demo's eens proberen, kan zijn dat ik nog wacht tot de volgende examens, dan gebruik ik hem zowiezo minder. Ik kan toch nog spelen en het geluid is ok als ik enkel de linkerfiche gebruik (dat krakend geluid hou je geen 5 minuten vol). En er is toch 2 jaar garantie op he? Dus dan is er niet meteen haast bij. Toch bedankt voor alle hulp!

silence
08-02-2007, 22:15
To bad dat dit geen verandering bracht, het zal opsturen worden. Silence zei ergens nog dat hij enorm rap is geholpen geweest en dat was recent als ik me niet vergis, dus misschien heb je de XBOX360 snel terug. Bij mij was het destijds 2 dagen en UPS stond al aan mijn deur. Ik zou in ieder geval mijn gedacht eens goed zeggen aan de telefoon en een vlotte exchange eisen, twee keer in enkele maanden tijd is er over. Al klinkt het probleem wel héél raar.

Hopelijk krijg je zo ene met de nieuwe ultra stille DVD drive. Het zou wel mogen, verdomme, na twee keer pech te hebben met je 360.

TIP: Etiketten voor UPS via email vragen, of je moet nog twee dagen op onze super snelle Post wachten.
Ja ze zeiden 15 dagen en het bleek slechts 2 dagen te zijn. Vorige week maandag gebeld en woensdag was mijn oude xbox opgehaald en had ik al een nieuwe gekregen. Vorige keer was 3 dagen.

Heel tevreden over de RMA tot nu toe.

Jack Carver
09-02-2007, 19:35
MS preps black Xbox 360 as PS3 spoiler?

By Tony Smith
8th February 2007 17:41 GMT

Is Microsoft preparing a spoiler for Sony's PAL-region PlayStation 3 launch on 23 March? According to one report, Australian store chain Myer has been told to expect a black Xbox 360 complete with HDMI port an 120GB hard drive round about that time.

So claims a story on GamesReport.com, which also maintains Microsoft has confirmed as much. The beast will retail for AUD749 ($585/£299/€449), apparently.

moest dat waar zijn :teeth:

Cybdm
09-02-2007, 20:05
moest dat waar zijn :teeth:Dan vliegt de mijne op ebay en koop ik meteen die black one. De vraag nu is, HD-DVD build in or not ;) Denk het niet, is ook niet nodig.

/wishful thinking

blumcole
09-02-2007, 20:07
Hm idd, dan zou'k er ook over denken om zo ne nieuwe kopen. Op voorwaarde dat ie dan wel minder warm loopt en stiller is.

Robin
10-02-2007, 18:04
Vlug vraagje, maar hoe gezond is het om een xbox (of andere console) in een rugzak op u rug per fiets te vervoeren? Vriend zegt dat dat niet onmiddellijk kwaad zou kunnen, maar ik zie het niet zitten. 't Is niet alsof hij echt goed verpakt zou zitten en ik zou maar een keer moeten vallen/uitglijden en ik heb het al zitten. Wil dus gewoon dat hij zijn mond houdt :).

DM
10-02-2007, 22:48
Koop u een fatsoenlijke rugzak en dag mag geen problemen geven.
Als je hem natuurlijk in een zakje van de GB steekt... :-)

L0k1-
11-02-2007, 01:00
mja die HD blijft bestaan uit losse componenten, als ge dan ineens over kasseien gaat zal uw xbox 360 het ook voelen :)

Mercules
11-02-2007, 12:23
Mijn HD-DVD drive voor de 360 is geleverd.

Woopie inderdaad.

MAAR!

De HD-DVD drive installeerd perfect. Dashboard is netjes aangepast en etc... driveje wordt mooi herkend en etc... .

Maar de Drive wil niet openen. Je hoort en voelt dat hij intern de drive wil openen maar hij gaat niet open.

Dusja GODVERDOMME MILJAARDE DJU dat mij dat nu net weer moet overkomen. Doe ik iets fout? Ik denk het niet maar soit.

Ik zal morgen wel zeggen wat ze bij play.com te zeggen hadden.

Awoujol
11-02-2007, 13:19
Mijn HD-DVD drive voor de 360 is geleverd.

Woopie inderdaad.

MAAR!

De HD-DVD drive installeerd perfect. Dashboard is netjes aangepast en etc... driveje wordt mooi herkend en etc... .

Maar de Drive wil niet openen. Je hoort en voelt dat hij intern de drive wil openen maar hij gaat niet open.

Dusja GODVERDOMME MILJAARDE DJU dat mij dat nu net weer moet overkomen. Doe ik iets fout? Ik denk het niet maar soit.

Ik zal morgen wel zeggen wat ze bij play.com te zeggen hadden.

Service is daar normaal toch degelijk dus dat zal wel in orde komen.:)

Mercules
11-02-2007, 15:06
Aangezien het toestel DOA is. Moet play me asap van een nieuw toestel voorzien.

blumcole
11-02-2007, 15:16
Aangezien het toestel DOA is. Moet play me asap van een nieuw toestel voorzien.

MS en DOA: een killercombinatie ;)

Cybdm
11-02-2007, 19:33
Ik heb de mijne (hd-dvd addon) vrijdag eindelijk ontvangen, werkt prima. Heb al Serenity, Last Samurai & Appolo 13 in mijn collectie. Ik bekijk enorm veel DVD's, dus ben ik enigzins blij dat deze add-on voortaan de schijfjes doet draaien ipv de ingebouwde DVD van de 360.
HD-DVD kijken is wel zalig. Perfect beeld, schitterende interactieve menu structuur en bijvoorbeeld hi-res subtitles ipv van die uggly & low res van standaard DVD.

quantrias
11-02-2007, 19:54
Op 23 februari komt de HD DVD add-on uit op de Belgische markt, nog eventjes geduld voor de mensen die nog geen hebben! Het is wel 199 euro!

Nieker
11-02-2007, 19:58
Ik ga er zeker eentje kopen, maar nog niet direct. Het aanbod is nog niet echt de moeite vind ik... ik zou zelfs niet eens weten waar ik hd-dvd's moet kopen :)

Pistons
11-02-2007, 20:07
Is het eigenlijk mogelijk om een HD-DVD te streamen vanop je PC via Media Center naar je Xbox360 ?

quantrias
11-02-2007, 20:08
Ik ga er zeker eentje kopen, maar nog niet direct. Het aanbod is nog niet echt de moeite vind ik... ik zou zelfs niet eens weten waar ik hd-dvd's moet kopen :)

Ik zou eigenlijk niet weten waar ik in België deze HD DVD add-on moet kopen, hij komt binnen een goed week en een half uit en niemand maakt reclame of laat uitschijnen dat zij dat gaan verkopen etc.

silence
12-02-2007, 08:26
Klopt, hij zou hier op 23 februari moeten uitkomen. Er zit wel geen exemplaar van King Kong bij.

Het zijn blijkbaar solden bij Play-Asia, dit staat allemaal in de aanbieding:

Bionicle Heroes (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1nxx.html)
Tony Hawk's Project 8 (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1nxy.html)
Splinter Cell Double Agent (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1bfu.html)
Star Trek Legacy (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dh-49-en-84-j-70-1rkn.html)
Prey (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1gxl.html)
Call of Duty 2 (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1920.html)
Fuzion Frenzy 2 (http://www.play-asia.com/SOap-23-83-3te9-71-dw-49-en-84-j-70-1ohx.html)
Die Tony Hawk schijnt heeft last van choppy framerate las ik ergens (dacht op xbox world) in hoeverre is het heel storend ?

Nieker
12-02-2007, 09:52
Nog geen last van gehad eigenlijk... THP8 is echt een leuk spel om tussendoor eens 10 minuten te spelen. Hoog pick up and play gehalte :) Ik zou die zeker aanraden aan mensen die de serie eens een nieuwe kans willen geven (na een 4tal crapgames)

Cybdm
12-02-2007, 11:42
Die Tony Hawk schijnt heeft last van choppy framerate las ik ergens (dacht op xbox world) in hoeverre is het heel storend ?Ik heb ook dit game en mij is het dus niet opgevallen, laat staan storen. Er was sprake dat de PS3 versie hier meer last van had, op de XBOX360 zou er eens hier en daar een choppy moment zijn. Maar ik heb het nog niet mogen mee maken.

Dit spel is een voorbeeld van puur goede gameplay, eens je er aan begonnen bent laat het je gelijk niet los. Ook al zijt ge geen skatefan ofzo. Zoals Nieker ook zegt, hoog pickup & play gehalte.

silence
12-02-2007, 11:43
Ja idd, ik dacht dat de PS3 versie er meer last van had. Ok voor die prijs ga ik hem maar bestellen.

thx !

Cybdm
12-02-2007, 11:46
HD-DVD blijken regiovrij te zijn of zie ik dat verkeerd ? Als ik kijk op play-asia.com dan is alles region free. Hoewel je daar niet moet zijn om koopjes te doen, de HD-DVD's staan allemaal duurder of bij ons of de uk site play.com

Vraag me af of Amerikaanse HD-DVD's werken op ons 360 add on.

silence
12-02-2007, 11:51
Ik dacht dat HD DVD's nu voornamelijk regiovrij zijn. Komt geloof ik ook omdat de films die nu verschijnen meestal van de backcatalogus zijn en ze zich dus minder zorgen maken over die regio's.

Vraag mij wel af wat het zal geven met "nieuwere" releases. Vermoed dat die wel een of andere regiocodering zullen hebben. De filmindustrie zal die controle nooit uit handen willen geven.

lapino
12-02-2007, 11:58
Wel klote dat we in .be blijkbaar weer geen extras krijgen zoals King Kong bij eerste batch!

Cybdm
12-02-2007, 12:55
Klopt, ook ik heb geen King Kong gekregen. Heb nochtans aangekocht op 10 nov 06, maar mijn levering was de tweede batch zonder King Kong. Dat heb je met die "limited offers" en een te kort aan spelers bij launch. In principe voor de Benelux zouden ze iets mogen doen, want die "launch" moet per definitie nog komen.

Ter info:
As of December 2006 roughly 120,000 Toshiba HD DVD players have been sold in the U.S. along with 150,000 units coming in the form of HD DVD upgrade kits on Xbox 360s. Further, sales of HD DVD standalone units outpaced Blu-ray units by nearly 5 times as many units, comprising almost 83 percent of standalone purchases versus Blu-ray's 17 percent of the same. Presented this way, HD DVD appears to have more momentum than Blu-ray.

Bron: http://arstechnica.com/news.ars/post/20070115-8625.html

Cybdm
12-02-2007, 17:41
Iemand ooit iets aangekocht op www.hidefdvd.com ?
De prijzen van de (US) HD-DVD's zien er wel héél aantrekkelijk uit:
http://www.hidefdvd.com/usa/index.php?dosearch=1&searchterms=&searchin=&modifier=&prodtype=8&startat=0&special=topsellers&order=
Ik denk eentje te bestellen en te testen, klinkt een beetje to good to be true dat de HD-DVD add on gewoon US en EU region kan afspelen, hoewel idd nergens iets met betrekking tot regio code staat op mijn huidige HD-DVD's.

Robin
12-02-2007, 23:32
Denk niet dat het al ter sprake is gekomen in deze thread: nieuw Star Wars game

http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/first-look-star-wars-force-unleashed

Check filmpje maar eens.

Wat meer info op 360fanboy (http://www.xbox360fanboy.com/2007/02/12/next-star-wars-game-details-unleashed/):

Force Unleashed also boasts LucasArts' Eurphoria engine, capable of real-time environmental damage. For instance, when using Force powers on steel, it will dent appropriately. Another example includes a tree either splintering or breaking in two, dependent on the type of impact.

Ziet er alles goed uit. Heb mij massa's geamuseerd met de Jedi Academies en ik hoop dat deze een waardige opvolger wordt.

Cybdm
13-02-2007, 11:34
Dat fimpje bestaat al een tijd, echter had ik niet gedacht dat de release al voor 2007 zou zijn. Mooi.

DontLikeJelly
13-02-2007, 23:06
Quake Wars confirmed for Xbox360! Hopelijk laten ze gauw wat info los over de release date (when it's done zeker) want was van plan deze voor PC te halen.

Mercules
14-02-2007, 12:06
Quake Wars lijkt me potentieel te hebben als ze met vernieuwing binnen het genre aankomen en de Live matches dieper zijn uitgewerkt dan Battlefield Modern Combat.

DM
15-02-2007, 03:39
Lost Planet gekocht en al direct vast bij die 'Green Eyes' ofzo :(
Dat Star Wars filmpje had ik al gezien, maar dan wel in HD :)
Geen idee waar though, maar zag er zeer indrukwekkend uit.

edit: Def Jam Icon gedownload, funneh :-)

blumcole
15-02-2007, 20:39
Kheb me een lcdschermpje gekocht. 82 cm, vrij bescheiden voor een HDTV. Kvond de 360 al lekker op een gewoon scherm, maar dit is toch werkelijk waar je zo'n scherm of zo'n 360 voor koopt. Je games worden plots een stuk interessanter ^^

Mercules
15-02-2007, 20:48
Lost Planet gekocht en al direct vast bij die 'Green Eyes' ofzo :(
Dat Star Wars filmpje had ik al gezien, maar dan wel in HD :)
Geen idee waar though, maar zag er zeer indrukwekkend uit.

edit: Def Jam Icon gedownload, funneh :-)

Zelfde voor gehad bij Lost Planet. Je moet direct naar rechts, dan links en dan zal je zien dat er rechts van je een gang naar boven loopt. Die nemen!

DM
16-02-2007, 04:06
Mja, had het al gevonden :)
Valt nog wel goed mee, enkel vind ik het nogal kut dat je nooit even kan wachten omdat die energy-dinges maar blijven weg tikken.

Mercules
16-02-2007, 14:21
Mja, had het al gevonden :)
Valt nog wel goed mee, enkel vind ik het nogal kut dat je nooit even kan wachten omdat die energy-dinges maar blijven weg tikken.

Lost Planet moet je zien als een reïncarnatie van die gouwe oude side scrolling shooters!

Robin
16-02-2007, 14:55
Mjah, speelduur van Lost Planet en het feit dat je nogal gedwongen werd te rushen waren de grootste afknappers voor mij. Zou het wel nog altijd eens moeten huren...

En volgende week Crackdown. Iemand die hem gaat binnenhalen?

Lion
16-02-2007, 14:58
Mjah, speelduur van Lost Planet en het feit dat je nogal gedwongen werd te rushen waren de grootste afknappers voor mij. Zou het wel nog altijd eens moeten huren...

En volgende week Crackdown. Iemand die hem gaat binnenhalen?

Kheb de demo 10 minuten gespeeld en afgezet. Weer een GTA / Saints Row clone met wat nieuwe elementen. Imo ben je dat na 1 dag beu.

Robin
16-02-2007, 15:43
Mjah, de demo 10 minuten spelen en je hebt bijna niets gezien. Ik moet toegeven, de eerste keer dat ik het speelde vond ik er ook niet veel aan, maar door de massa goede reacties op de demo te lezen later toch nog maar eens geprobeerd. Heb mezelf er dan toe moeten zetten om demo niet meer te spelen (na hem een keer of 5 doorlopen te hebben) tot het spel uit was om niet teveel te spoilen :) (met die rapid skill progression in demo).
Gewoon al voor de spiderman feel rockt dit spel :).

Nieker
16-02-2007, 19:29
Ik ga die demo dus nog wat meer tijd moeten geven. Voor de moment vond ik het ook nogal redelijk saai

Robin
16-02-2007, 23:25
Mjah, je moet het eerder zien als een grote sandbox game. Leuke manier om te starten is gewoon proberen 1 bepaalde skill te maxxen, beginnende bij Agility. Nuja, kan alleszins begrijpen dat dit spel niet voor iedereen is, en zelf vrees ik er ook wat voor dat ik het misschien snel beu ga zijn.

DM
17-02-2007, 02:03
GTA/Saits Row kloon ?
Doet me eerder denken aan een spel van enkele jaren geleden, met zo'n zwart wijf en ne oude vent op de cover (naam kwijt...).

Die NBA Homecourt is wel zalig :)

Rough-neck
17-02-2007, 10:53
DM: Urban Chaos? ;) die heb ik ook nog gekocht indertijd :) :love:
Oorspronkelijk vond ik niets aan Crackdown (als ik filmpjes bekeek), de eerste keer de demo spelen bracht daar ook geen verandering in, maar daarna begon het toch wel te groeien. Ben het dan zelfs enorm leuk gaan vinden. Alleen is de kritiek die ik in wat reviews lees ook net wat ik een beetje vreesde: Eens je character volledig gemax't is in alle stats heb je het ook wel zowat gehad, de voornaamste drijfveer valt weg. Daarom vind ik het ook een beetje stom dat ze in die demo alles al toegestaan hebben om te maximaliseren, nu heb je alles al eens gezien (of toch grotendeels). En ik vrees dat als ik het volledige nu zou spelen het me zou enerveren dat die skill progression niet sneller gaat. Denk eerder dat ik het eens zou moeten huren bvb.
NBA Street Homecourt vind ik ook geweldig, je leert het systeem ook steeds beter kennen. En soms is het ook nog best uitdagend, de ene keer win je met 7-0, de keer daarop krijg je "your ass handed to you". Dat wordt voor mij wsl een zekere aanschaf.

Nieker
17-02-2007, 15:32
Homecourt is inderdaad wel leuk, maar ik weet niet of het gaat blijven boeien. Ik denk dat het, net zoals fifa street, redelijk snel gaat vervelen.

Zijn er al deftige flight sims (al dan niet arcade) uit ? Daar heb ik wel eens goesting in :)

Robin
17-02-2007, 16:19
Vraag me ook af of Homecourt gaat blijven boeien. Vooral het feit dat je niet veel skills nodig hebt om coole tricks te doen valt me tegen. Er lijkt maw niet echt veel vooruitgang in te zitten als je van je eerste match al alles kan doen qua tricks/dunks.

Cybdm
17-02-2007, 19:35
Kheb de demo 10 minuten gespeeld en afgezet. Weer een GTA / Saints Row clone met wat nieuwe elementen. Imo ben je dat na 1 dag beu.Ik denk er ook zo'n beetje over, feitelijk zijn dit soort games niet echt mijn ding. Echter smaakt me de mogelijkheid om dit game (online) cooperative te spelen wel enorm, dat moet toch leuk zijn met een buddy het spel te spelen.

Cybdm
17-02-2007, 19:43
Daarom vind ik het ook een beetje stom dat ze in die demo alles al toegestaan hebben om te maximaliseren, nu heb je alles al eens gezien (of toch grotendeels).Demo's kunnen inderdaad doorgaans beter gemaakt worden. Nu heb je vaak zo één chapter van een game of soms enkele.
Wat mij betreft moet een demo zoals een "teaser" van een film zijn, je doen verlangen naar meer. Een dynamische look/mix van het spel i.p.v. één chapter uit de full game te halen en deze "demo" te noemen.

Ik weet niet of ik daar de enige in ben, maar soms probeer ik eens een demo zonder speciale interesse te hebben in dat spel. Ik ga er dan vlotjes over zonder echte moeite te doen. Ik heb al veel gehad dat pas later een tweede sessie in die demo of de full game geheel andere aspecten in de game me beginnen te smaken, als ik wat meer interesse heb.

Mercules
17-02-2007, 22:41
Op dat vlak had Just Cause een uiterst goede demo!

Jack Carver
17-02-2007, 22:59
Mja maar dan krijg je soms weer het probleem dat de demo geen goeie afspiegeling is van het spel zelf, of dat alles al in de demo zit, en het spel zelf minder is dan de demo.

Cybdm
21-02-2007, 00:33
Kent er iemand een treffelijke converter prog om avi of evo bestanden te converteren naar WMV bestanden ? Als ik het goed begrijp kan je *standaard* enkel WMV bestanden streamen naar de XBOX360.

lapino
21-02-2007, 07:23
http://www.xilisoft.com/video-converter.html is een vrij gekend programma, maar natuurlijk ook vrij tijdrovend. eigenlijk is het heel jammer dat de 360 gewoon geen streaming toelaat van alle codecs die windows ondersteunt, zou héél handig zijn voor divx/ondertitels enz.

DUR0N
21-02-2007, 10:07
TVersity voor xp zonder MCE, transcode360 voor xp met MCE. :)
________
Cams live (http://camslivesexy.com/)

WiM
21-02-2007, 13:48
Ik gebruik VLC met een batch file, meer info hier (http://happybeggar.com/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=2).
Er valt ook op die site te lezen dat VLC het snelst is zonder daarvoor kwaliteit te verliezen.

Vantham
21-02-2007, 13:50
hey, laat mijn naam eens gerust WiM !!

Mercules
21-02-2007, 14:30
Dan had je die zelf moeten nemen ;p

Soit iemand met de multiplay van Lost Planet bezig. Ik heb wel zin in een potje deze week. Single vannacht voltooid. Keivet einde :)

lapino
21-02-2007, 17:25
Ik gebruik VLC met een batch file, meer info hier (http://happybeggar.com/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=2).
Er valt ook op die site te lezen dat VLC het snelst is zonder daarvoor kwaliteit te verliezen.

en hoe zit het met ondertitels? kan je die ook 'encoderen'?

Cybdm
21-02-2007, 17:41
TVersity lijkt me het beste, on the fly WMV coderen, uiteraard snelle computer nodig. Zal straks deze Macbook eens rebooten in Windows Vista en proberen (I know dont ask, heb Mac&PC nodig professionally).
Voor mensen met een mac, er bestaat Connect360 om live streaming te doen, maar ook hier weer enkel WMV omdat Microsoft geen andere licenties heeft genomen.

Awoujol
21-02-2007, 17:52
Momenteel TVersity aan het uitproberen, straks bevindingen eens posten.

Awoujol
21-02-2007, 19:13
Geinstalled en ik kan in de Xbox 360 aan mijn media, enkel wil hij het niet afspelen. Constant krijg ik het bericht: unplayable content.:'(

Cybdm
21-02-2007, 20:04
Bij mij werkt het prima, op Vista. Ik had ook eerst die foutmelding.
Je moet wel een truckload aan codecs en progs installeren voor dat je divx en andere kan afspelen.
Het transcoden werkt geweldig, ze transcode mijn content naar 720p resolutie, schitterende kwaliteit voor een DIVX streamtje naar de X360. Eindelijk divx streaming on the fly, geen vooraf encoden or transcoden of wat dan ook.

TIP: Media connect of media sharing moet AF staan in MediaPlayer.

Stappen plan om TVersity te doen werken:

Here is a little guide for the inevitable wave of peeps trying to get this to work.

Files required

TVersity:
http://s3.amazonaws.com/download.tversity.com/Setup_0_9_8_2a.exe
TVersity Xbox 360 patch:
http://s3.amazonaws.com/download.tversity.com/Xbox360Patch_0_9_8_4.zip
FFdshow:
http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm
FLVSplitter:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=82303&package_id=183318

Note: Links subject to change

If you use Windows Media Connect or Windows Media Player 11

If you already have Windows Media Connect or Windows Media Player 11 sharing your media, you will have to disable them. Goto the 360 and remove the PC from the System tab->Computers. Unistall Windows Media Connect and/or disable sharing in WMP 11.

Instructions

On the PC (in my case Windows Vista x64):

1) Install TVersity
2) Make sure the TVersity service is stopped
3) Overwrite the TVersity files with the 360 patch
4) Install ffdshow and flvsplitter (extract to a useful folder e.g. C:\Windows\system32, use a command prompt to install: regsvr32 flvsplitter.ax)
5) Goto: http://localhost:41952/
6) Add the folder you would like to share under the sharing tab by using "Add folder" on the file menu. Change the device to "Xbox 360" in the settings tab.
7) Reboot

You may also wish to delete the internet streams under "Library" by pressing the delete button. This adds too much to the 360 (about 1500 items! making it hard to find your files).

On the 360:
1) Goto the blue "Media" tab
2) Goto video - Computer
3) Connect to TVersity on XPC
4) You may need to go back and forward, to refresh list first time
5) Play a DIVX!!!

Awoujol
21-02-2007, 20:13
Werkt hier nu ook dankzij een probleem thread op de officiële fora. Eindelijk een manier om 1080p films te streamen :-)

Cybdm
22-02-2007, 12:20
Vanavond ga ik ook eens XPMCE + Transcode360 proberen, kijken of ik daar (nog) beter resultaat heb.

Met TVersity oogt zelfs non HD divx media zeer goed, voor XP zonder MCE.
En dit dan nog over 54Mbs wireless, je kan de kwaliteit met TVersity verhogen als een vaste ethernet verbinding gebruikt. Maar ik vraag me af of er compressed media bestaat die meer dan 54Mbs nodig heeft onder de gekende codecs.

lapino
22-02-2007, 17:47
stillere 360 door update?
http://www.gwn.com/news/story.php/id/11378/Rumor_Quieter_360_Via_Software_Update.html

T-BoNe
22-02-2007, 17:53
Perfect mogelijk, elke 'gemodde' x360 is vele stiller door de andere firmware, firmware haalt uw speed van uw drive naar beneden, als hij niet verwacht word aan volle speed te draaien.

DontLikeJelly
23-02-2007, 20:11
Voor dat iemand enthoesiast wordt door de aankondiging van de nieuwe Wing Commander game van EA voor XBLA... bekijk dit filmpje (http://www.gamevideos.com/video/id/9496).

Dit is PURE CRAP!:(!! EA lacht gewoon met fans van de serie, herinneringen kwamen al boven naar de geweldige WC3 vol FMV en luke skywalker, aaargh.

Leeuwke
24-02-2007, 10:09
stillere 360 door update?
http://www.gwn.com/news/story.php/id/11378/Rumor_Quieter_360_Via_Software_Update.html
Als dat waar is... :-)

Voor dat iemand enthoesiast wordt door de aankondiging van de nieuwe Wing Commander game van EA voor XBLA... bekijk dit filmpje (http://www.gamevideos.com/video/id/9496).

Dit is PURE CRAP!:(!! EA lacht gewoon met fans van de serie, herinneringen kwamen al boven naar de geweldige WC3 vol FMV en luke skywalker, aaargh.
Pure crap inderdaad. :(