PDA

View Full Version : Age of Conan: Beta

Prumpy
03-04-2007, 10:32
http://beta1.ageofconan.com/beta_application/

Beta inschrijvingen zijn open. Ik kijk wel uit naar dit spel, ziet er best nice uit.

Lion
03-04-2007, 15:14
http://beta1.ageofconan.com/beta_application/

Beta inschrijvingen zijn open. Ik kijk wel uit naar dit spel, ziet er best nice uit.

EINDELIJK!
Volg het al van zomer vorig jaar. Dit wordt het spel van 2007/2008.

aksm
04-04-2007, 10:58
Is deze game pvp of pve minded?

Heb wat zitten lezen maar de nadruk lijkt mij te liggen op grote pvp battle's tussen guilds? Is er ergens ook bekend of het spel ook een leuk pakket aan pve encounters geeft. Lees als, wow gewijs met je guild een dungeon intrekken om bossen te verslaan.

WoW zelf ben ik beetje beu atm. Maar ik vind het concept van wow raiden wel iets voor mij. Guild gewijs bossen verslaan en loot verdelen. Het mag wel wat dieper gaan dan met wow het geval is. Maar de nadruk mag toch op raiden liggen voor me.

Cali
04-04-2007, 12:04
Is deze game pvp of pve minded?

Heb wat zitten lezen maar de nadruk lijkt mij te liggen op grote pvp battle's tussen guilds? Is er ergens ook bekend of het spel ook een leuk pakket aan pve encounters geeft. Lees als, wow gewijs met je guild een dungeon intrekken om bossen te verslaan.

WoW zelf ben ik beetje beu atm. Maar ik vind het concept van wow raiden wel iets voor mij. Guild gewijs bossen verslaan en loot verdelen. Het mag wel wat dieper gaan dan met wow het geval is. Maar de nadruk mag toch op raiden liggen voor me.

Dan had ge beter horizons gespeeld :) WoW is eigelijk de easy versie van alle andere MMO games.
Zelf steden/dorpen bouwen zat al in Horizins, en in dit spel precies ook naar wat ik lees.

micksque
04-04-2007, 14:13
Ik ga me wel inschrijven voor be beta, maar ik denk niet dat ik dit spel ooit ga spelen.

Kermit
04-04-2007, 14:46
Het combat-systeem en de formaties zien er wel leuk uit. Kan combat een heel pak interessanter maken dan nu het geval is in de gemiddelde mmo game.

Lion
04-04-2007, 16:30
Dit spel heeft 100x meer content dan WoW. Crafted items zijn beter dan loot uit raid dungeons. Zware nadruk op guildgebeuren. Je kan zelfs gewoon een architect zijn als profession, en steden en oorlogstuig ontwerpen. Het begin van het spel is solo instance based. Op lvl 20 kom je in de online wereld. Classes zijn ook veel dieper uitgewerkt. Er zullen 6 soorten priests zijn bvb. Teveel om op te noemen. Lees maar wat op de officiŽle site :)

Edit : Mounted combat met speren en polearms :D

leetduud
04-04-2007, 21:20
Hell, mocht mijn PC het trekken zat ik al te spelen/testen. :(

Mijn invite gekregen omdat ik een senior-account heb voor AO, en een jaartje op de testserver van AO rondliep.

DM
04-04-2007, 21:27
Dit spel heeft 100x meer content dan WoW. Crafted items zijn beter dan loot uit raid dungeons. Zware nadruk op guildgebeuren. Je kan zelfs gewoon een architect zijn als profession, en steden en oorlogstuig ontwerpen. Het begin van het spel is solo instance based. Op lvl 20 kom je in de online wereld. Classes zijn ook veel dieper uitgewerkt. Er zullen 6 soorten priests zijn bvb. Teveel om op te noemen. Lees maar wat op de officiŽle site :)

Edit : Mounted combat met speren en polearms :D

Wow, ziet er wel interessant uit dan...
Application sent :)

Aoshi
05-04-2007, 09:05
Application sent!

Cit
05-04-2007, 10:56
Application sent!

Hier ook! .. laat misschien hier iets weten wie een key gekregen heeft.

^Kristof^
05-04-2007, 11:06
ook ingeschreven :)

zullen maar een SR clan maken eh :)

DarthJabbaBoulet
05-04-2007, 11:15
Ook ingeschreven.

aksm
05-04-2007, 13:53
Hoe meer ik erover lees, hoe meer ik het wil proberen/spelen.

Barbarian class /love <3

BuiZe
05-04-2007, 13:59
Krijg je daar normaal direct een mail van? Want we zijn al een dag verder...

Cit
05-04-2007, 14:03
ik denk het niet, ik heb vandaag nog de nieuwsbrief gekregen.
We hadden misschien beter snel een site in mekaar gestokken en een SR guild opgericht. Dat was ťťn van de dingen die je moest invullen en ik heb zo het voorgevoel dat Guilds sneller toegang gaan krijgen.

Lion
05-04-2007, 14:17
ik denk het niet, ik heb vandaag nog de nieuwsbrief gekregen.
We hadden misschien beter snel een site in mekaar gestokken en een SR guild opgericht. Dat was ťťn van de dingen die je moest invullen en ik heb zo het voorgevoel dat Guilds sneller toegang gaan krijgen.

Dat is idd zo. Omdat het guildgebeuren zeer centraal staat in dit spel.

Aoshi
05-04-2007, 18:34
En weet iemand wanneer dat wij zouden weten of dat wij krijgen of niet?
Of beter gevraagd: Wanneer start die BETA?

jakkerd
06-04-2007, 20:31
Ook ingeschreven. De combat lijkt me wel wat, en Conan is koel :p.

Banxafe
06-04-2007, 21:30
neem deze site anders als zogezegde clan site. geen kat die het ziet! denk ik toch, maarja het zou maar gestoord zijn moesten ze van al die duizende inzendingen al die site's controleren. maar kan iemand zeggen wat je kan invullen in "position held in guild" member ofzo? of is het iets speciaal...

EDIT: ja lap, te laat. al op apply gedrukt...

Prumpy
06-04-2007, 22:05
neem deze site anders als zogezegde clan site. geen kat die het ziet! denk ik toch, maarja het zou maar gestoord zijn moesten ze van al die duizende inzendingen al die site's controleren. maar kan iemand zeggen wat je kan invullen in "position held in guild" member ofzo? of is het iets speciaal...

EDIT: ja lap, te laat. al op apply gedrukt...

Ik heb 2.5 jaar ervaring met het helpen runnen van een van de grootste wow-guilds op onze server. Ik kan dus officer invullen en de link van onze kleine gaming-community geven, staat natuurlijk altijd mooi. :)

micksque
06-04-2007, 22:50
Ik heb ook mijn ex-wow guild opgegeven als guild, waar ik nog steeds admin heb op de site/forum.

Wolf
07-04-2007, 18:17
Beta tester Anarchy Online vanaf beta phase 3.... dat zal wel goed genoeg zijn :).

Aoshi
08-04-2007, 13:45
nog altijd geen mail ervan ontvangen :(

^Kristof^
08-04-2007, 14:01
You will not hear any further information regarding this beta application unless you are selected.

Regards,
Funcom

stond toch in bevestigingsmail?

BuiZe
08-04-2007, 16:38
Nooit de minste mail hier van gezien.

^Kristof^
08-04-2007, 16:48
Greetings!

Thank you for your application to join the Age of Conan: Hyborean Adventures Beta Test.

In order to finish your beta application you must verify your email address.

iets in deze aard ook niet?

Kermit
08-04-2007, 16:49
Hmm, heb ik ook nooit gekregen.

Banxafe
08-04-2007, 16:58
doe anders eens uw spamfilter af of andere beveiliging, en doe het dan eens opnieuw. ik heb het nochtans gekregen... zit het ook niet in ongewenst?

Kermit
08-04-2007, 17:06
Zou me wel verwonderen dat het in mijn spambox terecht is gekomen, meestal doet die Gmail-filter zijn werk wel naar behoren. Nuja, als het zo is dan is die mail al lang weg, straks maar eens opnieuw registreren voor de zekerheid.

Lion
08-04-2007, 19:30
Ik kreeg die mail ook direct. Maybe we are the lucky ones? :p

Wolf
08-04-2007, 22:09
Zou me wel verwonderen dat het in mijn spambox terecht is gekomen, meestal doet die Gmail-filter zijn werk wel naar behoren. Nuja, als het zo is dan is die mail al lang weg, straks maar eens opnieuw registreren voor de zekerheid.

Zat in mijn gmail spam.

Ryuken
08-04-2007, 22:35
Via een betakey-giveaway (zoals die van EG) heb ik ook niets gekregen, dan maar volgens gewone link gedaan en dan werkte het wel.

Kermit
21-11-2007, 01:18
Are you ready to charge the bloody fields of Hyboria? We hope you are, for it is time for you to claim the ultimate reward: an Age of Conan: Hyborian Adventures beta account!

Iemand van hier die er in zit? Heb General Beta account gekregen en gelukkig geen Technical Beta. Ben wel erg benieuwd naar hun "real combat". Zal wel een weekje moeten wachten tot mijn limiet gereset is, stomme telemeter :(

Lion
21-11-2007, 09:03
Iemand van hier die er in zit? Heb General Beta account gekregen en gelukkig geen Technical Beta. Ben wel erg benieuwd naar hun "real combat". Zal wel een weekje moeten wachten tot mijn limiet gereset is, stomme telemeter :(

Laat ons maar weten hoe het speelt. Ik kijk hard uit naar dit spel.

Lion
19-12-2007, 11:50

Heb je de kans al gekregen om te spelen Kermit?

Kermit
19-12-2007, 14:36
Yup, maar zoals ik al zei in de andere thread is er echt nog een pak werk aan. Enige gebied dat echt af is is de noobie area. Lang alle classes hebben al hun skills nog niet. Voorts de gebruikelijke 2 camions vol met bugs, en enorm lange loading times. Kan ook meedoen met technical beta's die zich specifiŽren op bvb mass combat in klein gebied, maar dat is weer een andere client van een paar gig downloaden, mijn telenet lijntje kan dat niet aan :( Bij deze heb ik flink mijn NDA geschonden *hides*

Lion
19-12-2007, 16:19
Yup, maar zoals ik al zei in de andere thread is er echt nog een pak werk aan. Enige gebied dat echt af is is de noobie area. Lang alle classes hebben al hun skills nog niet. Voorts de gebruikelijke 2 camions vol met bugs, en enorm lange loading times. Kan ook meedoen met technical beta's die zich specifiŽren op bvb mass combat in klein gebied, maar dat is weer een andere client van een paar gig downloaden, mijn telenet lijntje kan dat niet aan :( Bij deze heb ik flink mijn NDA geschonden *hides*

En dan te denken dat de originele release date januari 2007 was :-)

aksm
19-12-2007, 17:08
lol, idd. Echt wel bizar als je overal hoort dat het spel echt nog niet af lijkt te zijn, meeste vrezen zelfs voor de maart datum.

... :( stemt me niet echt gelukkig. Toch geen Vanguard achtige toestanden die eraan zitten te komen he? :(

^Kristof^
19-12-2007, 23:26
Funcom wil niet de fout maken die ze bij AO hebben gemaakt, namelijk het spel releasen en dan nog 2 jaar moeten debuggen voor het ietwat lijkt op wat ze beloofd hebben...

Dus laat ze hun tijd maar nemen, der zijn games genoeg tegenwoordig :)