PDA

View Full Version : Multi - Welke game heb je vandaag uitgespeeld?

Pages : [1] 2 3 4

Mr.Ei
07-01-2007, 21:10
Warcraft 3 Reign of Chaos eindelijk eens uitgespeeld om het verhaal omtrent Illidan eens te volgen.

Jack Carver
07-01-2007, 23:32
Prey best wel aangename shooter

Divolinon
08-01-2007, 11:39
Onlangs nog SW: Republic Commando uitgespeeld. Best nog een aangename shooter. Kort dat wel, maar moest voor mij toch niet langer zijn. Het zou wss dan wat tegensteken.

Karel
08-01-2007, 12:01
Dark Messiah of Might & Magic

Beste game dat ik in maanden gespeeld heb. Coolste en brutaalste first person melee fighting ooit in een game (grotendeels te danken aan de HL2 physics), en de action/RPG hybrid kon ik ook heel goed smaken. Prachtige graphics, intuïtieve besturing en interface, gevarieerde en toch niet te complexe combat, aanvaardbare moeilijkheidsgraad, bijna alles zit goed in dit spel.

Nieker
08-01-2007, 12:10
Dark Messiah of Might & Magic

Beste game dat ik in maanden gespeeld heb. Coolste en brutaalste first person melee fighting ooit in een game (grotendeels te danken aan de HL2 physics), en de action/RPG hybrid kon ik ook heel goed smaken. Prachtige graphics, intuïtieve besturing en interface, gevarieerde en toch niet te complexe combat, aanvaardbare moeilijkheidsgraad, bijna alles zit goed in dit spel.
Dat kreeg nochtans vrij slechte reviews ? Nu heb je mij doen twijfelen om het ook eens te spelen :)

Ik heb een paar dagen geleden 'Company Of Heroes' uitgespeeld, prachtig spel!

Karel
08-01-2007, 13:44
Gemiddeld 75% op Gamerankings, dat is verre van slecht. Ook niet uitstekend (voor mij verdient het vlot 10% meer) maar toch boven het gemiddelde.

Het is echt de gevechten die het zo cool maakt. Vijanden die 10 meter weg geslingerd worden met een zwaardslag, tegen een paal kwakken, die paal doen inzakken en een lawine van tonnen veroorzaken, of tegen een pinnenmuur te pletter knallen en daar blijven hangen, vijanden die door de houten vloer zakken, vijanden die in een kampvuur geslingerd worden en in brand schieten, enzovoort. Overal zijn er ook environmental traps die je kan gebruiken tegen je vijanden. Echt brutaal en cool, in tegenstelling tot bv de tamme gevechten in Oblivion.

LordTD
09-01-2007, 00:20
Half-Life vrijdag uitgespeeld dedju :P

Ferm verslavend voor zijn leeftijd, ik heb mij op geen enkele moment geërgerd aan de graphics omdat het spel zoveel combineert: puzzels, interactieve wapens zoals die luchtaanvalkaart, destructible scenery, een wapeninventaris waarbij elk wapen nuttig is, ...

Het enige wat het spel voor mij een beetje verprutst heeft zijn die laatste alienlevels, die waren te irritant (vliegende kutbeesten) om nog leuk te zijn, ook de eindbaas was eerder een ontgoocheling.

Jack The Ripper
09-01-2007, 13:42
Het is echt de gevechten die het zo cool maakt. Vijanden die 10 meter weg geslingerd worden met een zwaardslag, tegen een paal kwakken, die paal doen inzakken en een lawine van tonnen veroorzaken, of tegen een pinnenmuur te pletter knallen en daar blijven hangen, vijanden die door de houten vloer zakken, vijanden die in een kampvuur geslingerd worden en in brand schieten, enzovoort. Overal zijn er ook environmental traps die je kan gebruiken tegen je vijanden. Echt brutaal en cool, in tegenstelling tot bv de tamme gevechten in Oblivion.

Oblivion is dan ook een RPG, terwijl Dark Messiah een FPS is met wat RPG elementen(te weinig om het tot het rpg genre te rekenen). Daarom dat er ook velen zijn teleurgesteld, omdat ze verwachten dat het een RPG gaat zijn zoals Oblivion.Ik vind Dark Messiah wel nogal kort, het is gemakkelijk op minder dan 10 uur uit te spelen, en als ge het spel al eens gespeeld hebt is het volgens mij zeker te doen op <7 uur.

Half-Life vrijdag uitgespeeld dedju :P

Moet ik ook nog altijd uitspelen, samen met Opposing Force.HL2 Episode One zou ik ook nog moeten uitspelen :p

Karel
09-01-2007, 14:34
Daarom dat er ook velen zijn teleurgesteld, omdat ze verwachten dat het een RPG gaat zijn zoals Oblivion.Ik vind Dark Messiah wel nogal kort, het is gemakkelijk op minder dan 10 uur uit te spelen, en als ge het spel al eens gespeeld hebt is het volgens mij zeker te doen op <7 uur.

Hmm, ik vind het helemaal niet te kort, maar ik heb ook niet meer zo veel tijd om te gamen tegenwoordig. En tja, ik begon zonder verwachtingen aan het spel dus aan het ontbreken van RPG stuff heb ik mij niet gestoord ;).

Theremin
09-01-2007, 14:50
Triest hoe het Might & Magic-label misbruikt wordt voor allerlei hybride actie-whatever toestanden. Kunnen ze dat niet eens anders noemen? :(

jefpet
09-01-2007, 15:00
Morinfen is niet mee: Ubisoft is EA v2

Theremin
09-01-2007, 15:13
Als in: ze verkrachten titels?

eye
09-01-2007, 16:08
Ze zijn in elk geval niet meer zo goed bezig als twee, drie jaar geleden.

Jack The Ripper
15-01-2007, 16:58
Net uitgespeeld: Half Life 2 : Episode One
het werd eens tijd :p

Freddie Wasbak
16-01-2007, 02:40
Warhammer 40k: Dawn of War. Op insane ist precies nog altijd makkelijk, ik heb in de hele campaign maar 1 keer moeten loaden. Zijn de uitbreidingen Winter Assault en Dark Crusade wat pittiger? Dan zou ik wel eens die trilogy versie durven kopen.

Wolf
16-01-2007, 12:14
Gemiddeld 75% op Gamerankings, dat is verre van slecht. Ook niet uitstekend (voor mij verdient het vlot 10% meer) maar toch boven het gemiddelde.

Grote minpunt vond ik het verhaal en dat irritante mens in je hoofd. De gevechten werden ook vree repetitief en na een tijdje had je door dat de slimste manier van doden mensen van hoogtes trappen was, tja... plus als magier spelen was hopeloos aangezien de spells niet scalen.

Desondanks een fijn spelletje als je het op de juiste manier bekijkt (als medieval 'shooter') en voor melee/ranged gaat en NIET voor magie.

Guns
16-01-2007, 13:29
Warhammer 40k: Dawn of War. Op insane ist precies nog altijd makkelijk, ik heb in de hele campaing maar 1 keer moeten loaden. Zijn de uitbreidingen Winter Assault en Dark Crusade wat pittiger? Dan zou ik wel eens die trilogy versie durven kopen.

Speel in Dark Crusade tégen de Necro's en daar hebt ge uw uitdaging. Hun basic unit is traag als een slak, maar is gratis, doet veel damage, en gaat dus bijna niet dood. Ik heb zo één unit al single-handedly een Big Mek weten afmaken (niet slim natuurlijk, commander alleen laten lopen, ma how). Daarna wordt het alleen erger en als de Necro Tomb Spiders en Pariah's kan maken da kan je het wel vergeten.

Ze zijn serieus overpowered imho. Tau zijn ook sterk, maar die hebben tenminste nog drawbacks. Die necro's zijn traag, en voor de rest bijna unstoppable.

Nuja, ben geen expert, maar dat is algemene kennis.

Irmo
19-01-2007, 20:02
Full throttle ^^
adventure zoals het moet :D

Vantham
01-02-2007, 12:41
Secret files: Tunguska.

bwa viel wel mee, soms onlogische puzzels, maar al bij al viel het wel mee.

Bavo
01-02-2007, 13:33
The Warriors, en alle bonusmissies en flashbacks. Eens je de controls onder de duim hebt is het geweldadig goed. Tot in mijn slaap vlieg ik met volle kracht in op kleine bendes om hun smoel daarna keihard de grond in te stampen. Ole!

23alien
01-02-2007, 15:17
The Warriors, en alle bonusmissies en flashbacks. Eens je de controls onder de duim hebt is het geweldadig goed. Tot in mijn slaap vlieg ik met volle kracht in op kleine bendes om hun smoel daarna keihard de grond in te stampen. Ole!
The Warriors op pc?

Bavo
01-02-2007, 16:33
Nee niet echt maar hey.

tVentje
05-02-2007, 17:37
Max Payne.

Schitterend spel.

jefpet
05-02-2007, 17:44
Fallout.

Banxafe
05-02-2007, 17:48
nog eens half-life opposing force uitgespeeld:love:
wie herinnerd zich nog van vroeger hoe cool het niet was dat je toen in het leger zat?8-)

BOERteun
07-02-2007, 14:21
Mafia voor de 4e of 5e keer denk ik.
Nu pas ontdekt dat Morello op verschillende manieren aan z'n einde kan komen, fantastisch.

Dit spel benadert voor mij de (singleplayer) perfectie akelig hard. Gameplay, verhaal, gfx, sfeer, weaponfeel, superlatieven schieten te kort.

Turtle
07-02-2007, 15:09
Mafia voor de 4e of 5e keer denk ik.
Nu pas ontdekt dat Morello op verschillende manieren aan z'n einde kan komen, fantastisch.

Dit spel benadert voor mij de (singleplayer) perfectie akelig hard. Gameplay, verhaal, gfx, sfeer, weaponfeel, superlatieven schieten te kort.

kan me wel herinneren dat de driving gameplay monkeyballs zoog. Al goed dat dat aanstekelijk melodietje veel goed maakte tijdens het rijden :)

ga da precies ook nog is installeren...

Ceeke
07-02-2007, 15:54
Melodietje was idd goed, maar van die verschillende eindes wist ik niet :D
Ontopic: Omicron:The Nomad Soul.
Prachtig spel van Quantic Dreams.

Pistons
04-03-2007, 22:01
Dreamfall: The Longest Journey

Waarschijnlijk het meest onderschatte game van 2006.

tknomel
05-03-2007, 10:08
ein-de-lijk en met behulp van een aantal dagen eeuhmmm "ziekteverlof" Metroid Prime 2

Irmo
11-03-2007, 12:49
rainbow six las vegas, coole shooter :)

Fieldy
12-03-2007, 16:53
Castlevania: Dawn of Sorrow

En opnieuw begonnen in Julius mode natuurlijk!

vovi
12-03-2007, 21:36
Hitman: Blood Money

Leuk, vooral het alternatieve einde :-)

Mr.Ei
02-04-2007, 19:02
C&C3 GDI missions,wel fokking stressie met die 2 superweapons countdown direct tijdens het begin,uiteindelijk het superwapen van de aliens kunnen uitschakelen en wel een tiberiumbom gebruikt voor NOD uit te schakelen,de generaal was wel pissed in het eindfilmpje na gebruik van die bom,eens zonder proberen voor een ander einde.:)

Pistons
01-05-2007, 22:34
Penumbra: Overture

Episode 1 van dit originele (indy) game. Een dikke aanrader voor survival horror fans. Verwacht je niet aan superieure gfx maar wel aan leuke physics puzzels, origineel plot, mysterieuze sfeer etc. Iets wat ik goed geslaagd vind is hoe je omgaat met objecten. Bv een deur opendoen doe je door de klink vast te nemen en die met de muis open te duwen. Zelfde voor schakelaars, wapens etc.

Ik kijk echt uit naar Episode 2.

Galeo
06-05-2007, 17:30
Prey, nog maar eens...wat een game. Kort, iets te kort, maar steengoed

Ceeke
06-05-2007, 21:01
Duke nukem 3d.
(HRP versie)

Man man, gelachen met filmke van de 2de eindbaas.

Pistons
13-05-2007, 16:03
C&C3 NOD campaign

Die laatste missie was wel zweten...

Pistons
21-05-2007, 18:08
Resident Evil 4 op PC.

De reviews waren matig tot slecht (PC Gameplay), maar als hevige Resident Evil 4 fanaat moest ik hem toch spelen op PC. Met een gamepad en de laatste patch viel dit eigenlijk zeer goed mee. Even verslavend, hoge resolutie, maar de console versie had toch wel dat tikkeltje meer sfeer.

Irmo
22-05-2007, 19:22
jade empire, meteen begonnen aan de master campaign, daarin een transformation style maxen en een magic style, ooh its going to be fun :D

Vrieskou
23-05-2007, 15:00
Resident Evil 4 op PC.

De reviews waren matig tot slecht (PC Gameplay), maar als hevige Resident Evil 4 fanaat moest ik hem toch spelen op PC. Met een gamepad en de laatste patch viel dit eigenlijk zeer goed mee. Even verslavend, hoge resolutie, maar de console versie had toch wel dat tikkeltje meer sfeer.

Mag ik zo curieus zijn om te vragen waarom niet met muis/keyboard? (Zuiver uit interesse)

Pistons
23-05-2007, 18:21
Muis wordt niet standaard ondersteunt. En enkel met keyboard spelen is gewoon niet leuk (bewegen met wasd en mikken met de pijltjes). Gelukkig heb ik een controller die ongeveer hetzelfde aanvoelt als de GC controller, dus een echte aanpassing was het niet.

Vrieskou
23-05-2007, 18:33
Muis wordt niet standaard ondersteunt. En enkel met keyboard spelen is gewoon niet leuk (bewegen met wasd en mikken met de pijltjes). Gelukkig heb ik een controller die ongeveer hetzelfde aanvoelt als de GC controller, dus een echte aanpassing was het niet.

Aha, wow - das wel zeer slecht geport dan?

Pistons
23-05-2007, 21:03
Buiten enkele high res textures voor de wapens is er denk ik niets gewijzigd. Zelfs het menu is low res gebleven.

Harlequin
30-05-2007, 00:07
"Beneath a Steel Sky".
Nu eens beginnen aan "I have no mouth and I must scream".

Retrofun!

(ondertussen ook nog eens Uplink aan het spelen)

Flyby
03-06-2007, 02:26
Command & Conquer Tiberian Sun + Firestorm. Redelijk verouderd.

Slakziesig
03-06-2007, 14:41
Een spelletje Victoria: Revolutions (http://www.paradoxplaza.com/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=118) met de splinternieuwe en vrij schitterende VIP mod (nu ook voor revolutions) als Piedmont-Sardinië/Italië. Gelukkig was ik de enige voor een heel lange tijd die Fuel produceerde, en door dat niet te exporteren verneukte ik GB hun mogelijkheid om dreadnoughts te bouwen en kon ik met ongeveer dubbel zo veel dreadnoughts als hen hun vloot naar de bodem van de zee sturen en Italië tot enige absolute supermacht verheffen, mwoehahaha!
Zalig spel.

Japisee
03-06-2007, 18:06
Need For Speed: Most Wanted

Degelijk game. Beter dan de 2 Undergrounds.

Maniac
05-06-2007, 19:07
Een spelletje Victoria: Revolutions (http://www.paradoxplaza.com/index.php?option=com_content&task=view&id=27&Itemid=118) met de splinternieuwe en vrij schitterende VIP mod (nu ook voor revolutions) als Piedmont-Sardinië/Italië. Gelukkig was ik de enige voor een heel lange tijd die Fuel produceerde, en door dat niet te exporteren verneukte ik GB hun mogelijkheid om dreadnoughts te bouwen en kon ik met ongeveer dubbel zo veel dreadnoughts als hen hun vloot naar de bodem van de zee sturen en Italië tot enige absolute supermacht verheffen, mwoehahaha!
Zalig spel.

Ziet er niet bepaald iets voor beginners uit :)
Is het mogelijk om historische scenarios accuraat na te spelen?

Slakziesig
09-06-2007, 18:04
Ziet er niet bepaald iets voor beginners uit :)
Is het mogelijk om historische scenarios accuraat na te spelen?

Victoria heeft niet zozeer als een leercurve als een leer-"90° hoek zonder enige mogelijkheid tot houvast vlak boven een poel lava", maar de vickywiki (http://victoria.nsen.ch/wiki/index.php/Main_Page) heeft een uitstekende beginners' guide en alle informatie die je nodig hebt. Er zijn een aantal scenario's die vrij historisch correct zijn (vooral het 1914 scenario), maar als je echt een realistische campagne wilt moet je de Victoria Improvement Mod downloaden (nu ook tot mijn grote vreugde voor revolutions) die te vinden is op het forum and feitelijk het spel tien keer beter maakt. Ten minste, als je één van de grote naties speelt, want werelddominatie als bijvoorbeeld Nederland wordt wel een pak moeilijker.

Een van de gemakkelijkste landen om te beginnen is België: al goed geïndustrialiseerd en de rest van Europa laat je 99% kans met rust. Je begint wel in oorlog met Nederland (niet helemaal historisch correct, maar bon) maar na een paar maanden is er een event dat de oorlog stopt en meestal engeland en frankrijk uw onafhankelijkheid doet garanderen.

wjw
09-06-2007, 18:40
Belgi¨en Nederland hebben een tijdje oorlog gevoerd hoor.
Zo rond 1830 zo :-)

Slakziesig
09-06-2007, 19:02
Belgi¨en Nederland hebben een tijdje oorlog gevoerd hoor.
Zo rond 1830 zo :-)

Duh. Maar het spel begint in 1836, toen waren we wel nog technisch gezien in oorlog maar de facto gebeurde er niks meer.

kar
09-06-2007, 19:06
Star Trek: Armada.

Beetje borg, beetje iedereen assimileren, beetje alles overnemen.

Nu voor de derde keer uitgespeeld ofzo. Slorpt je wel helemaal op zo tijdens de blok.

Pokalapoketl
10-06-2007, 21:13
Tomb Raider Anniversary. Het waren 12 vermakelijke uren maar de camera tijdens de bossbattles en enkele getimede platformelementen op het einde waren zeer frustrerend.

Ceeke
11-06-2007, 14:18
Starcraft. Eindelijk eens uitgespeeld.
Eindanimatie viel wel beetje tegen imho, had iets meer *boem* verwacht.

ecko
12-06-2007, 22:40
Quake 3 op Hardcore. Xaero is een bitch. Eens die een railgun vast heeft mist die niet meer. :'(
Nu eens Nightmare proberen...

Oransj
13-06-2007, 09:47
Warcraft III:
5 jaar na datum nog steeds een patat van een spel...
en het ziet er imo nog steeds fantastisch uit!

The Frozen Throne staat al installed en ready to go.

wjw
13-06-2007, 10:50
Warcraft III:

Toevallig Frozen Throne aan't herspelen op Hard. Het is hard! Maar wel leuk.
(Tweede Campaign nu, Blood elves!)

Vulk
16-06-2007, 14:44
Zojuist Mafia uitgespeeld.

Eén woord: fantastisch!

Typhon
16-06-2007, 17:33
Lord of the Rings - The Battle for Middle Earth 2 - De Goede campagne
Wel op easy...ma kspeel alles eerst op easy.
Best uitdagend op sommige momenten. kdenk zelfs het ni aan te kunnen op medium of hard bij die passages.
Mss dak 1 van dees wel begin met de kwade campagne

Typhon
20-06-2007, 01:15
en ja...vandaag de kwade campagne op easy uitgespeeld.
Viel best nog wel mee hoor.

tVentje
20-06-2007, 04:19
Zojuist Mafia uitgespeeld.

Eén woord: fantastisch!
Het is een van de beste games van de laatste jaren gewoon. Het niveau dat GTA al jaren had moeten halen.

Vulk
20-06-2007, 08:27
Het is een van de beste games van de laatste jaren gewoon. Het niveau dat GTA al jaren had moeten halen.

True that. Ik heb dan een paar jaar lopen zoeken naar deftige games om nog's te spelen en ik ben terug uitgekomen bij Half Life 2. Deze had ik vorig jaar reeds uitgespeeld maarja. Dan episode one eens proberen ook.

Vulk
23-06-2007, 11:17
Net Half life 2 (her)uitgespeeld. Eén dezer beginnen aan Episode one.

wjw
23-06-2007, 14:18
Frozen Throne op Hard. Yes!

Irmo
29-06-2007, 01:57
star trek bridge commander en xmen legends2: rise of the apocalypse:)

Morgen aan icewind dale saga beginnen. Iemand tips voor chars?

Vulk
29-06-2007, 09:02
Net episode one uitgespeeld. Het is wel heel kort.

Vantham
29-06-2007, 09:09
gisteren de NOD campaing van CC3 eindelijk afgemaakt. ik tijwfel of ik aan de scrin campagne ga beginnen... ik ga zien, toch zeker 1 missie proberen

Banxafe
29-06-2007, 09:48
Dreamfall uitgespeeld...
één van de betere adventures van het moment (imo). het verhaal overstijgt hollywood-kwaliteit, de voice-actors zijn zowat de beste ooit die in een spel heeft gecast (met o.a jack angel die de robot-aap wallita inspreekt en die man is bekend van de stem van teddy uit de film A.I van steven spielberg)

de puzzles zijn eigenlijk wel belachelijk makkelijk maar het verhaal doet dit wel tegoed. je vliegt ook door het spel wat ik wel kan appriëceren (ondermeer door de ietwat gemakkelijke puzzles, maarja je zit alleszins niet uren te zoeken in één of andere walkthrough om een beetje verder te graken) er zitten ook wat actie momenten in die de gameplay leuk doet afwisselen en de muziek en geluid is wel epic! Een echte aanrader!:worship:

Divolinon
29-06-2007, 23:41
Juist "The Longest Journey" uitgespeeld. Fantastisch spel, de bloopers beluisteren is blijkbaar ook de moeite waard.

Dj El Marriachi
03-07-2007, 20:10
max payne 2: the fall of max payne voor de eerste keer uitgespeeld.

zalige actie en er zitten toch wel memorabele momenten in.
enigste nadeel is dat ik écht vaak heb moeten reloaden en volgens mij ben ik nu ook niet zo slecht. maar net als z'n voorganger wel een dijk van een spel!

Irmo
05-07-2007, 10:44
blijven voortspelen tot je het alternatieve einde unlocked :p

Pistons
05-07-2007, 17:59
blijven voortspelen tot je het alternatieve einde unlocked :p

Hoe unlock je die ?

deev´
05-07-2007, 18:46
Max Payne 2 heerst bakken.
Die survival mode ook, een aanrader is de Cinema-mod voor survival mode.

Irmo
05-07-2007, 19:22
op de moeilijkste stand uitspelen, het eindfilmpje daar is iets anders :)

Demon
10-07-2007, 17:56
Net Dark Messiah of Might and Magic uitgespeeld.

Best leuk spel. Nu eens beginnen aan S.T.A.L.K.E.R.

Razor Blade
11-07-2007, 04:07
Jade Empire Special Edition op de PC juist uitgespeeld een ongelooflijk goed game met een ijzersterk verhaal en een verassend plot zeker spelen die handel!

Ashner
11-07-2007, 15:08
The Longest Journey
Wat een adventure!

Deffe
11-07-2007, 15:50
Max Payne 2 heerst bakken.Word. Kwam er trouwens geen soortgelijk spel uit, binnenkort? Met een Jap of ne Chinees in de hoofdrol. De titel ontgaat me ff.

quantrias
11-07-2007, 18:54
Word. Kwam er trouwens geen soortgelijk spel uit, binnenkort? Met een Jap of ne Chinees in de hoofdrol. De titel ontgaat me ff.

Stranglehold met Chow Yun-Fat!!

Ceeke
20-07-2007, 00:01
Starcraft: Broodwar.
Jongens, wat een dijk van een spel... Prachtig uitgebalanceerd, meeslepend verhaal, etc. Dat sc2 maar vlug komt.

GTA: San andreas
Serieus moeten doorbijten, heel dat "hood" scenario kon me toch serieus gestolen worden. Vice city was veel beter.

Leeuwke
20-07-2007, 07:58
GTA: San Andreas
Voor de tweede keer al. Einde blijft prachtig, maar na een tijdje stak die "Grove Street 4 Life" ook wat tegen.

Alex
21-07-2007, 23:31
No One Lives Forever weer eens uitgespeeld. Blijft een geniaal spel om te spelen, grappige conversaties, grunts hebben wel degelijk hun achtergrond en plaats, amusante missies ...

Nu eens beginnen NOLF 2 ook opnieuw te spelen.

Archangelus
21-07-2007, 23:43
Starcraft.
Met de hype rond SC2 heb ik dat eindelijk eens binnengehaald om eens te zien wat all the fuss was about. Kben ook ineens begonnen aan Broodwar.

Ceeke
21-07-2007, 23:57
Hehe Archangelus.
Zo zijn er precies wel meer :)

Ashner
23-07-2007, 18:14
Command & Conquer 3: Tiberium Wars
alle 3 de campaigns

Flyby
24-07-2007, 18:30
In Sacred Gold Ancaria+Underworld die Nuknuks & celepods een lesje geleerd. Don' make jokes about magicians.

vovi
26-07-2007, 13:31
Eindelijk de pc bij Age of Mythology neer gekregen op hard. Was wel niet makkelijk. Nu titan mode!

Vulk
27-07-2007, 11:14
Zonet command and conquer generals uitgespeeld op hard. Straks beginnen aan zero hour.

Alex
29-07-2007, 23:36
Na NOLF nu ook No One Lives Forever 2 opnieuw.

Geniale spelen. Binnen een jaar weer eens opnieuw medunkt.

Vulk
31-07-2007, 13:59
Zonet command and conquer generals uitgespeeld op hard. Straks beginnen aan zero hour.

Zero hour uitgespeeld. Campaign van de Chinezen was best wel goed. :)

Straks beginnen aan tiberian wars.

Tauntaun
02-08-2007, 22:55
Beneath A Steel Sky

Ongelooflijk hoe inventief en origineel die oude adventure games waren. Ik heb wel een paar keer zitten zweten bij de vergezochte puzzels, maar het was toch erg leuk allemaal. Die scène in de rechtbank is toch wel een klassieker.

DM
04-08-2007, 01:41
Warcraft III:

Speel het nog geregeld online, denk dat ik me ook nog eens aan de campaign ga zetten :)

Holly Martins
06-08-2007, 23:28
De ganse Baldur's Gate saga eindelijk uitgespeeld. Het heeft me negen jaar gekost. Beste reeks ooit, zonder twijfel...

Nu maar weer opnieuw beginnen zeker.

Wolf
07-08-2007, 08:23
De ganse Baldur's Gate saga eindelijk uitgespeeld. Het heeft me negen jaar gekost. Beste reeks ooit, zonder twijfel...

Nu maar weer opnieuw beginnen zeker.

Heb onlangs weer een poging gedaan maar BG1 steekt toch zwaar tegen hoor.. die resolutie - auw.

Dj El Marriachi
07-08-2007, 09:24
Heb onlangs weer een poging gedaan maar BG1 steekt toch zwaar tegen hoor.. die resolutie - auw.

dan moet je bgtutu of easytutu installeren.

For those of you just learning about Baldur's Gate Tutu: it is a spectacular project. It is essentially a total conversion for Baldur's Gate 2, which allows you to play Baldur's Gate 1 and its expansion, Tales of the Sword Coast, using the enhanced Baldur's Gate 2 engine.

http://usoutpost31.com/easytutu/

Holly Martins
07-08-2007, 11:26

Zoals Marriachi zei, easyTutu installeren. Zeker doen, want de eerste episode is de leukste van ze allemaal.
Het enige spijtige aan de serie is het flutverhaal van Shadows of Amn. Ik snap de bedoeling niet van de makers om middenin een steengoed vertellement een gigantische sidequest te steken. Vervolgens willen ze een veel sterker en dieper verhaal in slechte enkele uren vertellen (Throne of Bhaal) waardoor het te chaotisch wordt en er toch wel enkele schoonheidsfoutjes in zitten..

Irmo
10-08-2007, 16:14
ghost recon advanced warfighter 2

Dijk van een spel, aartsmoeilijke eindmissie in het begin. Op het einde belachelijk makkelijk...

Nu aan Arcanum beginnen en Overlord verder uitspelen, Damn you leeuwke en de multiplayertime :p

kar
10-08-2007, 16:38
Majesty: the fantasy kingdom... eindelijk.

Dj El Marriachi
10-08-2007, 17:06
vampire the masquerade: bloodlines voor de tweede keer uitgespeeld.
vorige keer als toreador, deze keer als malkavian.

a diamond in the rough zullen we maar zeggen. hadden ze een leuker combatsysteem gehad en was het wat beter gepolished, dan was dit de perfecte rpg geweest imo. tijdens de langdradige stukken is het soms wel doorbijten. sommige levels duren echt te lang met zo'n matig combatsysteem.
zeker in het laatste stuk van het spel is er te veel actie. al een geluk dat de disciplines er nog zijn om het wat leuker te maken.

MAAR, de quests zijn stuk voor stuk boeiend en er zitten er toch wel memorabele tussen. volgens mij zater er tussen die devs trouwens ook wel een paar sicko's :) wel spijtig dat ik mij nog zoveel van de quests kon herinneren. de humor is ook écht fantastisch en ook de dialogen van malkavian waren met momenten hilarisch :) en dan de voice acting he, die is echt magnifiek!

ik betwijfel of ik hem ooit een derde keer ga uitspelen. ik raad wel de mensen aan die hem nog niet fatsoenlijk hebben gespeeld om even door te bijten op de saaie stukken. het is écht de moeite! hoe langer je speelt, hoe meer je begint te merken dat het spel wel echt goed in elkaar zit.

spookwoefke
14-08-2007, 11:31
jade empire special edition voor pc uitgespeeld

ik vond het leuk al moet ik zeggen dat het combat systeem nu ook weer niet zo super was. Het verhaal was wel weer goed in orde.

kingtommyboy
16-08-2007, 13:06
archlord en world of warcraft :)

Cit
16-08-2007, 13:08
world of warcraft uitgespeeld? hoe is de eindbaas?

Irmo
16-08-2007, 13:29
lol

Tomb raider legend.
meeslepend verhaal wel :)

Vulk
16-08-2007, 13:50
San Andreas uitgespeeld. Best wel aangenaam, maar staat toch een serieuze trap lager dan mafia.

Eens zien aan wat ik nu ga beginnen.

Lion
22-08-2007, 11:01
world of warcraft uitgespeeld? hoe is de eindbaas?

Als zijn guild illidan neerheeft, hebben ze het in principe uitgespeeld tot de volgende expantion/dungeon.

vovi
26-08-2007, 22:52
Medieval II met Engeland, geweldig spel :love:

quantrias
27-08-2007, 06:44
Zoals gezegd in de Bioshockthread heb ik dit weekend Bioshock dus uitgespeeld! Heb er 15-tal uurjes over gedaan. Allemaal op mijn dooie gemak zodat ik niets gemist heb.
Alleen de herspeelbaarheid zal misschien wel niet meevallen, ik zie het mij nog maar één keer uitspelen om dat andere einde eens te hebben. Daarna weet ik niet of ik het nog veel zal spelen. Misschien af en toe zo...

Dj El Marriachi
28-08-2007, 12:51
Medieval II met Engeland, geweldig spel :love:

die staat hier ook nog geïnstalleerd. ben halverwege gestopt. geen idee waarom, want ik vond het een fantasisch spel. toen met frankrijk gespeeld, denk dat ik gewoon nu eens opnieuw ga beginnen met engeland :)

Irmo
28-08-2007, 16:11
hitman blood money :)
voor de tweede keer, altijd wel leuk om sneaky iemand te fiberwiren:love:
deze keer ook bijna altijd silent assassin kunnen doen8=)

Flipflop
28-08-2007, 21:39
The Godfather

Tof spel, maar er had veel meer kunnen inzitten.
Grootste pluspunt is toch wel de sfeer

tVentje
03-09-2007, 14:04
Half-Life 2. Voor de tweede keer. Heb er stukken meer van genoten dan de eerste keer. Hoewel er veel dingen "gestolen" en aangepast zijn uit andere games, zitten er toch verdomd prachtige situaties in. Het wordt stilaan tijd dat ik episode one en two koop :).

Farnsworth
08-09-2007, 16:33
Max Payne 2: The Fall of Max Payne

+ prachtig verhaal
+ bullettime blijft fantastisch
+ vreemd gevoel voor humor (remember Vinnie in dat belachelijke pak)
+ Mona Sax is heet

- Belachelijk veel gebruik moeten maken van de quickload-button. Vaak kwam het er op aan te memoriseren waar de commando's tevoorschijn springen, dat was behoorlijk idioot.
Bv. als je Vinni moet escorteren, clear je altijd de kamer voordat Vinni binnengaat, want Vinni heeft een bom aan zijn lichaam bevestigd. Vlak voor het einde van de escort-missie, ga je de volgende kamer binnen, leeg ... Plots springen er zes commando's tevoorschijn in de vorige kamer en ze mollen Vinni in een fractie van een seconde. Herladen, hele stuk herspelen en deze keer in de kamer blijven wachten tot de commando's spawnen. Blèh.

Deffe
08-09-2007, 16:55
The Godfather

Tof spel, maar er had veel meer kunnen inzitten.
Grootste pluspunt is toch wel de sfeerHaal u asap Mafia in huis. Dát spel heeft pas sfeer.

Niesaanval
08-09-2007, 21:00
Warcraft III: Reign of chaos. Eindelijk!!

Dat is trouwens het eerst spel waarbij de credits zo leuk waren. à la shrek I op het einde maar 1000 keer beter

Niesaanval
19-09-2007, 16:58
WoW trial zit erop.
Ik kon niet verder levellen dan 20, maar t was wel leutig. Ik ben wel niet van plan verder te spelen want betalen sucks.

PsychoScout
19-09-2007, 17:13
WoW trial zit erop.
Ik kon niet verder levellen dan 20, maar t was wel leutig. Ik ben wel niet van plan verder te spelen want betalen sucks.

wat was je? koeien heersen!

Niesaanval
19-09-2007, 17:26
Ik was een orcish hunter met als huisdier een Dreadmaw Crocolisk:

http://petopia.brashendeavors.net/images/skin_pix/crocodileskinriver.jpg

Divolinon
19-09-2007, 21:16
Juist Dreamfall uitgespeeld. Fantastisch vervolg op TLJ.
Ik hoop dat Dreamfall: Chapters niet lang meer uitblijft, en dat April toch nog leeft.

KingSix
20-09-2007, 00:44
Fear eindelijk is uitgespeeld. Ik was er vroeger al eens aan begonnen maar zowat in de helft interesse verloren toen elk creepy moment té voorspelbaar begon te worden.

Lion
20-09-2007, 08:49
Heb mezelf verplicht om Bioshock eens eindelijk af te werken. Zat op 15min van het einde ofzo. Wat een teleurstelling.

Alex
26-09-2007, 19:16
Aye einde kwam nogal snel over. Bioshock ook uitgespeeld, ben zeker tevreden over het spel in het algemeen.

Nu eens CoD2 SP beginnen.

Typhon
26-09-2007, 19:49
gisteren UT2004 uitgespeeld.
Was er al enkele keren aan begonnen, maar nooit afgewerkt.
Gisteren eindelijk van da. Eindstrijd was wel de moeite, en toch wel enkele keren opnieuw moeten doen eerk gewonnen had.

Niesaanval
30-09-2007, 13:50
No one lives forever

+ Leuk, draait snel, heeft een Austin Powers sfeertje, heeft humor en bevat knappe vrouwen
- Oud en soms buggy

Irmo
01-10-2007, 04:02
Vandemiddag Bioshock, good ending

5 minuutjes geleden World in Conflict, een van de beste en meest meeslepende RTS-en die ik ooit al gespeeld heb :)

Jack The Ripper
05-10-2007, 20:00
The Longest Journey
Goede adventure! Oud spel, maar erg sfeervol, goed verhaal en humor.

Ik ben nu aan Dreamfall begonnen. Ziet er ook wel goed uit, op het vechten na. Goede graphics en het ziet er erg sfeervol uit.

vovi
06-10-2007, 10:06
Total Overdose, ondanks de negatieve reviews heb ik enorm genoten van deze game

Alex
06-10-2007, 10:22
No one lives forever

+ Leuk, draait snel, heeft een Austin Powers sfeertje, heeft humor en bevat knappe vrouwen
- Oud en soms buggy
Akkoord, heb het twee maanden geleden nog uitgespeeld - in veel sluipmissies wordt je amper opgemerkt. Desalniettemin nog steeds plezierig om te spelen met al die grunt conversaties. Speel zeker ook NOLF 2.
"Are you insulting my monkey?"

Nu eens CoD2 SP beginnen.

Never mind, had totaal geen zin meer in een generic rollercoaster FPS, snel opgegeven.

Irmo
06-10-2007, 14:32
"Are you insulting my monkey?"

You look like you need a monkey!

Jack The Ripper
09-10-2007, 22:21
Dreamfall: The Longest Journey
De gameplay op zich is niet veel soeps, maar het verhaal en de sfeer dat dit spel heeft is fantastisch.
Ik kijk al uit naar het vervolg.

Vulk
14-10-2007, 16:12
Net Mohaa: spearhead uitgespeeld. Verdomd goed, maar veel te kort.

quantrias
15-10-2007, 18:10
Dit weekend Half Life 2: Episode 2 uitgespeeld, is volgens mijn mening veel beter dan episode 1.
Is zeker de moeite om te spelen en het verhaal bereikt stilletjes aan zijn hoogtepunt... hoop ik.

Axon
15-10-2007, 18:28
Dit weekend Half Life 2: Episode 2 uitgespeeld, is volgens mijn mening veel beter dan episode 1.
Is zeker de moeite om te spelen en het verhaal bereikt stilletjes aan zijn hoogtepunt... hoop ik.

Ik ook, veel beter dan Ep1, zo veel meer actie. Kan niet wachten tot Ep3 uitkomt, en wat zal daar allemaal bijzitten... ?

Jack The Ripper
17-10-2007, 19:55
Jade Empire
Goede actie/rpg. De kritiek dat het spel te kort is, is overdreven, ik heb de meeste quests gedaan en ik heb er 27 uur over gedaan.
Zeker de moeite als je KOTOR ook gespeeld hebt.
Ook de enige rpg voor zovet ik weet waar je een triootje kan beginnen :)

ecko
21-10-2007, 12:40
Half-Life² - Episode 2
Proper. Alles is klaar voor Episode 3, wat dan de grote finale zou moeten worden.
Hopelijk wordt Episode 3 wel wat langer en zien we wat meer G-Man.

Ceeke
21-10-2007, 14:29
Portal :)
imho 1 van de zalige endcredits song ever.

Irmo
21-10-2007, 20:04
GDI campaign van C&C3 op hard :)
nu eens aan NOD op hard beginnen:)

Flyby
23-10-2007, 18:27
Starwars empire at war easy rebellion & empire. Ruimtegevechten blijven leuk maar niet meteen een topper. Even verschoten toen generaal Piet(?) met zijn vloot afkwam voor Mon Calamari.

Farnsworth
24-10-2007, 21:36
Half Life 2: Episode One.
Uitgespeeld op ongeveer zeven uur. Kort maar krachtig, hoewel de scène waar je de burgers moet escorteren naar de trein nodeloos lang wordt gerokken.

Op naar Episode Two. Orange Box is toch wel een prachtig koopje. :)

Ashner
24-10-2007, 22:35
Episode 2 uitgespeeld, wat een pareltje!

LordTD
26-10-2007, 23:21
Resistance: Fall of Man op easy

Deze game heeft mij bekeerd van die-hard pc gamer naar consolefan, het verbaast mij dat de eerste consolegame die ik uitspeel een shooter is.

Geen echte minpunten ontdekt, alleen worden de battles op het einde wel een beetje té pittig vergeleken met de rest van het spel.

Vulk
27-10-2007, 17:48
Far cry eindelijk nog eens afgewerkt.

Irmo
27-10-2007, 18:17
stalker uitgespeeld, i want to be rich ending gekregen... zoog enorm hard. Dan maar de andere endings op youtube bekeken :)

Vulk
29-10-2007, 19:21
Age of Mythology afgewerkt. Was best aangenaam.

Straks aan de uitbreiding beginnen.

deev´
29-10-2007, 19:23
Portal, gisteren eigenlijk.

Cool spel en erg lollig bij momenten. Maar te kort.
Die extra's motiveren niet echt om te spelen atm.

np: Portal - Still Alive "Portal Soundtrack"

\o/

Axon
29-10-2007, 19:24
Portal, gewoon een subliem SP spel, en nu heb ik ook al die camera's kapotgemaakt voor die achievement.

EDIT: @deev' : Amai, timing!

Cage
29-10-2007, 20:25
hl2: ep1

vond em vrij zwakjes; niks vernieuwing en het evrhaal was ook maar zozo

Farnsworth
30-10-2007, 12:49
Half Life 2: Episode Two

HOLY SHIT, WAT EEN EINDE!
ik heb de beide episodes in anderhalve week uitgespeeld. Werkelijk fenomenaal hoe je in het spel gezogen wordt en meeleeft met de personages. Prachtwerk van Valve. Dat Epsiode Three maar snel verschijnt.

Bavo
30-10-2007, 13:10
Age of Mythology afgewerkt. Was best aangenaam.

Straks aan de uitbreiding beginnen.

Nu nog maar? Online is leuker :)

The_Imagizer
30-10-2007, 16:43
portal, en het ging veel te snel :( 1 avond en 1 middagje fun aan gehad though.

23alien
30-10-2007, 21:09
Far Cry demo gespeeld. Goed spel, doet me denken aan SoFII.

Axon
30-10-2007, 22:32
Bioshock nog eens, maar nu wel op medium dat het veel vlotter ging.

Alex
30-10-2007, 22:48
Ik vond het op hard eigenlijk eenvoudig, afgezien van de eerste 3 big daddies die moeilijk zijn met beperkt arsenaal. Daarna gemakkelijk door crossbow trip wires, dood voor ze je bereiken. (Electro tonic helpt)

Lightning stun + Crossbow combo <3

Axon
31-10-2007, 09:07
Ik vond het op hard eigenlijk eenvoudig, afgezien van de eerste 3 big daddies die moeilijk zijn met beperkt arsenaal. Daarna gemakkelijk door crossbow trip wires, dood voor ze je bereiken. (Electro tonic helpt)

Lightning stun + Crossbow combo <3

Ik bedoel Medium Quality, ik vond spelen op Hard zelfs te gemakkelijk.

Cage
01-11-2007, 14:39
hl2 : ep2

zalig spel, enorm van genoten.

Fallschirmjaeger
01-11-2007, 23:19
Half Life 2 Episode 1. Niet te kort en niet te lang waardoor het bleef boeien. Binnenkort eens aan Episode 2 beginnen.

Vulk
02-11-2007, 10:59
Nu nog maar? Online is leuker :)

Onder het motto: beter laat dan nooit. :)

Vulk
02-11-2007, 14:05
Uitbreiding van age of mythology uitgespeeld. Leuk, maar kort.

kar
02-11-2007, 15:58
Onder het motto: beter laat dan nooit. :)

Zo hoort dat. Eergisteren aan monkey island 4 begonnen.

Jack Carver
02-11-2007, 18:32
In 1 ruk Half Life 2 Ep2
Wat een game! Wel niet zo lang maar het verveelde geen moment. Constant in actie opgezogen. Fantastisch spel. Had eigenlijk al half life 3 kunnen zijn. Knap van Valve dat ze stapsgewijs episodes uitbrengen ivp van onmiddelijk een weinig vernieuwende opvolger op de markt te gooien. Echt lang geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb met een shooter. Fenomenale goeie game. En idd wow wat een einde!

lapino
02-11-2007, 18:35
Op PC of 360?

Farnsworth
02-11-2007, 19:23
/me wijst naar de naam van het forum ;-)

Slakziesig
02-11-2007, 22:44
Half Life 2: Episode 2, en gisteren episode 1. Ik moet zeggen dat episode 2 toch wel stukken beter is, episode 1 was nogal zwakjes imho. Tevens heb ik een diepe, diepe haat voor hunters. Iemand een idee hoe je die dingen met hun eigen flechettes kunt doden? Dat had best wel wat voldoening gegeven.

Bon, nu nog wachten tot deel 3 :)

Farnsworth
03-11-2007, 00:17
Half Life 2: Episode 2, en gisteren episode 1. Ik moet zeggen dat episode 2 toch wel stukken beter is, episode 1 was nogal zwakjes imho. Tevens heb ik een diepe, diepe haat voor hunters. Iemand een idee hoe je die dingen met hun eigen flechettes kunt doden? Dat had best wel wat voldoening gegeven.

Bon, nu nog wachten tot deel 3 :)
Je moet een groot object (bv. een metalen paneel) voor je houden als schild. Eenmaal je de flechettes hebt opgevangen met dat object, slinger je het naar hun kop.

Niesaanval
03-11-2007, 15:33
Medal of honor: allied assault - veel te kort, buggy, niet echt orgineel, gewoon de zoveelste WW2 shooter

Oblivion: in maart aan begonnen en nu de main quest beëindigd, maar er blijven wel nog enkele questes over, zoals die van de Fighters Guild en Dark Brotherhood. De spanning en het ontdekkingsgevoel is echter volledig weg, dus ja. Met Umbra en blade skill 130 en door 50% damage te reflecteren, versla ik iedereen in paar slagen..

Jack Carver
03-11-2007, 15:40
Op PC of 360?

PC dus.

Ceeke
03-11-2007, 16:21
Medal of honor: allied assault - veel te kort, buggy, niet echt orgineel, gewoon de zoveelste WW2 shooter

Oblivion: in maart aan begonnen en nu de main quest beëindigd, maar er blijven wel nog enkele questes over, zoals die van de Fighters Guild en Dark Brotherhood. De spanning en het ontdekkingsgevoel is echter volledig weg, dus ja. Met Umbra en blade skill 130 en door 50% damage te reflecteren, versla ik iedereen in paar slagen..
Dark Brotherhood zou ik toch nog afwerken. Imho 1 van de beste/coolere quests die je krijgt in Oblivion.

Axon
03-11-2007, 17:43
Episode One, nu heb ik alle 3 Half-Life 2's gespeeld, maar ik vond deze imho de zwakste van de 3. Te veel van het zelfde.

Niesaanval
03-11-2007, 17:50
Dark Brotherhood zou ik toch nog afwerken. Imho 1 van de beste/coolere quests die je krijgt in Oblivion.

yup, er was zo eentje waar je samen met 5 andere opgesloten werd in een huis en je moest die één voor één doden, zonder dat ze wisten dat jij de moordenaar was.

Maar soit, ik heb het verwijderd en het komt niet meer op men computer.

Ryuken
04-11-2007, 21:21
Portal, leuk zolang het duurde (wat niet lang was).

Vulk
07-11-2007, 15:29
Mohaa Airborne afgewerkt. Een heel leuk tussendoortje. :)

Galeo
07-11-2007, 15:34

MOH allied assault is dan ook een oud spel...in de tijd dat het uit kwam was het in elk geval niet slechts de zoveelste wo2 shooter, zoveel is zeker.
Echt een dijk van een spel, always have, always will be

Flyby
07-11-2007, 18:51
Jedi knight2: Outcast (best of star wars pc)
Waardig vervolg op jedi knight academy. Mix van actie en tombraider in combinatie met lightsaber en force push.
Af en toe gespiekt waar ik naar toe moest, maar vijanden van kastje naar muur zenden met force push/pull/grip blijft plezant. Nu schijnt er nog een cheat te bestaan om die duels wat realistischer te maken.

eye
07-11-2007, 19:12
Jedi Academy was het vervolg op Jedi Outcast, niet omgekeerd :)

Jack The Ripper
07-11-2007, 23:40

Ik moet de main quest nog altijd afwerken. Mja die Oblivion gates zijn zo saai he. Ik zal trouwens eens moeten zien of ik mijn savegame nog heb.

Wapi
08-11-2007, 11:13
Portal. Een van de leukste en originele games van de laatste jaren. Enorm jammer dat het zo snel uitgespeeld is.

Zwaplat
08-11-2007, 21:02
Ep 2 is pakken beter. Weer teveel nauwe gangen gedoe naar mijn goesting, maar dat was HL ook natuurlijk. :/

Irmo
14-11-2007, 00:50
COD4, kort, krachtig, veel te veel gespawn van enemies dat de lol er een beetje afhaalde... nu is multiplayer proberen:)

Blowiieh.
14-11-2007, 20:05
Net laatste map van The Settlers VI: Rise of an empire uitgespeeld. Erg leuk en rustig game, eens wat anders dan hectische toestanden. En heb er ook 2 weken over gedaan dus qua lengte zat het ook wel snor imo.

En vorige week nog MOH:airborne, ook wel fijn.. maar beetje te kort en de multiplayer trekt echt op niks.

Morgen eens beginnen met Portal :)

Vulk
15-11-2007, 09:09
Flatout 2 uitgespeeld. Tijdje aan bezig geweest en is leuk om wat hersenloos te gamen. Aanrader als je van het genre houdt imo.

ran
15-11-2007, 12:13
Portal. Een van de leukste en originele games van de laatste jaren. Enorm jammer dat het zo snel uitgespeeld is.Heb je alle advanced maps ook al gedaan? Want daar zitten toch nog wel wat uitdagingen in :)

Flyby
15-11-2007, 12:28
Knights of the Old Republic (KOTOR)
Boeiende RPG in star wars setting waarbij je al gaandeweg leert de teloorgang van Revan en Malak, eens veelbelovende jedi, na de Mandolorian wars.
Mijn personage wou daar ook eens van proeven ;D, gecombineerd met uitgebreide persuade skills voor de dialogen.

Turtle
15-11-2007, 12:59
Flatout 2 uitgespeeld. Tijdje aan bezig geweest en is leuk om wat hersenloos te gamen. Aanrader als je van het genre houdt imo.

Damn, dringend eens aan verder doen (zit ergens midden in de races met de sportbakken) ma motorstorm pakt atm al men race tijd in

Vulk
18-11-2007, 22:58
Company of heroes uitgespeeld. Hier heb ik heel hard van genoten en ik denk dat ik mij nog een tijdje zal bezighouden met skirmishes te spelen.

Jack The Ripper
21-11-2007, 00:26
The Witcher
Een van de beste RPG's van de laatste jaren.
Hopelijk komt er een expansion of een vervolg, want veel vragen blijven nog onbeantwoord.

tVentje
21-11-2007, 01:21
Ik vond het saai na een tijd. Eerste races zijn fun, daarna is het repeat voorgaande 10 races, maar iets sneller.

Axon
25-11-2007, 20:14
En nog eens Episode Two

Ik vond gewoon het eindgevecht zeer plezant!

lapino
30-11-2007, 17:33
Episode II. Hm, einde kwam nogal onverwacht vind ik. Deur naar EP3 staat dus wagenwijd open.

gvd
30-11-2007, 17:40
Crysis, goede shooter maar toch nooit een wauw effect gehad, buiten de graphics dan.
Zal er mij moeten bij neer leggen dat een shooter me niet echt meer kan boeien denk ik.

Fieldy
02-12-2007, 14:03
Zelda: The Phantom Hourglass.

lapino
10-12-2007, 20:38
Net uitgespeeld: Crysis. Zeker minstens zo goed als FarCry, al vind ik het (en ik zeg dit niet gauw) nogal snel uitgespeeld. Me in elk geval geen enkele keer verveeld. Beetje crappy einde maar goed, sequel zal sowieso volgen.

Fidoh
15-12-2007, 01:45
Splinter Cell: Chaos Theory.

Fijn spel.

eye
17-12-2007, 09:36
Prey. Sja, bijzonder matige game, zeker als je intussen Portal al hebt gespeeld. Weinig originaliteit te bespeuren en 'k heb geen idee hoe Scott Miller ooit heeft kunnen denken dat hij een meeslepend verhaal had geschreven. Er zaten wel een paar leuke dingetjes in qua leveldesign, maar voor de rest is het een shooter die een paar jaar te laat op de markt is gegooid. Het grootste probleem is gewoon dat bijna geen enkel wapen echt goed aanvoelt, op sterkste modes van de leechgun na.

LordTD
17-12-2007, 15:31
Prey. Sja, bijzonder matige game, zeker als je intussen Portal al hebt gespeeld. Weinig originaliteit te bespeuren en 'k heb geen idee hoe Scott Miller ooit heeft kunnen denken dat hij een meeslepend verhaal had geschreven. Er zaten wel een paar leuke dingetjes in qua leveldesign, maar voor de rest is het een shooter die een paar jaar te laat op de markt is gegooid. Het grootste probleem is gewoon dat bijna geen enkel wapen echt goed aanvoelt, op sterkste modes van de leechgun na.
Ik wou dit spelen maar werd altijd zo misselijk als een hond na een halfuur plafondlopen, het spel was gewoon niet geschikt voor mijn maag :)

Ryuken
17-12-2007, 19:28
Het was niet slecht imo (http://www.fragland.be/reviews.php?page=2&char=p&id=847) maar er was zeker veel meer mee aan te vangen idd, zonde dat die multiplayer nooit echt succes heeft gekend, die maps waren bangelijk om in te fraggen. In singleplayer waren de vijanden veel te simpel gewoon, zeker die badass Centurion is me wreed tegengevallen qua uitdaging.

eye
18-12-2007, 01:25
HL2: Episode II. Wat een game, wat een game! Ga er waarschijnlijk snel opnieuw aan beginnen.

Pleun
18-12-2007, 14:08
Portal nog es, 4e keer :(

Turtle
27-12-2007, 20:17
Peggle extreme adventure, terwijl den afwas is blijven staan.
Op naar grand mastery

Ik wa een housewife

edit : afwas gedaan ;-)

Irmo
28-12-2007, 17:52
HL: Ep2

jup, meer van dat en al een geluk dat er iemand sterft van main chars, een irritant personage minder waarop ik moet wachten om dingen aan te zetten of deuren open te doen quoi

Banxafe
28-12-2007, 18:09
Spoilertags kenjet.

Robin
28-12-2007, 19:41
Monkey Island 3. Voor de 3de keer, dus sommige stukken gingen wel erg rap voorbij. Zalig spel, echt jammer dat ze voor de 4de naar 3D zijn gegaan (hetzelfde voor Grim Fandango eigelijk). 2D heeft zoveel meer sfeer dan de lelijke 3d beelden.

Ondertussen dus ook bezig met Grim Fandango. 2de keer, nog steeds heel leuk, maar imo toch wel bijna niet te vergelijken met MI3.
Ook eens begonnen met MI2. MI4 zou ik ook graag nog eens opnieuw spelen, maar de onlogische puzzels die ik me herinner, en de 3d graphs weerhouden me nogal.

Om eens aan ander genre adventure games te spelen, begonnen met I Have No Mouth And I Must Scream. Eerste chapter (met Gorringer) was alleszins veelbelovend ('This gaping hole in my chest hurts like a sunovabitch :love:), de 2 chapters erna spreken me alvast niet zoveel aan. Ook soms nogal vreemde puzzels, en plaatsen waar je naar terug moet gaan of personen waartegen je opnieuw moet gaan spreken na een bepaalde gebeurtenis, zonder dat het eigelijk logisch lijkt dat te doen. Nuja, ga het toch proberen uitspelen, of toch zeker het stuk met de nazidokter.

Iemand anders nog aanraders van wat 'volwassen' adventures? Echte adventures, goeie verhalen, iets donkerder/gruwelijker/... dan de LucasArts...

lapino
28-12-2007, 19:54
DAT zou nu eens een deftige xbox/psn download zijn: de oude Lucasarts adventures. Zou wat geven!

Nieker
28-12-2007, 21:13
Monkey Island 3. Voor de 3de keer, dus sommige stukken gingen wel erg rap voorbij. Zalig spel, echt jammer dat ze voor de 4de naar 3D zijn gegaan (hetzelfde voor Grim Fandango eigelijk). 2D heeft zoveel meer sfeer dan de lelijke 3d beelden.

Ik ben echt een van de weinig mensen die dat dus totaal niet vindt :) 2D heeft veel sfeer, maar ik vind niet dat 3D zo enorm moet onderdoen. Ik vind Gabriel Knight 3 zelfs beter dan zijn 2D voorgangers. En Grim Fandango is na MI3 mijn beste adventure ooit.
Een game die de overgang iets minder goed heeft overleegd is sam&max.

O ja, Tim Schafer rox.

/mod
Ah en je vroeg leuke adventures. The secret files of Tunguska, Ankh, ... en de agatha christie adventures (and then there were none en murder on the orient expres) vind ik ook nog leuk. Die zijn iets saaier, maar wel nog sfeervol.

Divolinon
28-12-2007, 22:02
Iemand anders nog aanraders van wat 'volwassen' adventures? Echte adventures, goeie verhalen, iets donkerder/gruwelijker/... dan de LucasArts...

Diegene dat Nieker zegt en: Post Mortem, Still Life (vervolg op PM), The Longest Journey, Dreamfall (vervolg op TLJ).

Als niemand nog aanraders heeft? Plz, het zijn examens :)

Peephole
29-12-2007, 02:45

Ondertussen dus ook bezig met Grim Fandango. 2de keer, nog steeds heel leuk, maar imo toch wel bijna niet te vergelijken met MI3.
Ook eens begonnen met MI2. MI4 zou ik ook graag nog eens opnieuw spelen, maar de onlogische puzzels die ik me herinner, en de 3d graphs weerhouden me nogal.

Om eens aan ander genre adventure games te spelen, begonnen met I Have No Mouth And I Must Scream. Eerste chapter (met Gorringer) was alleszins veelbelovend ('This gaping hole in my chest hurts like a sunovabitch :love:), de 2 chapters erna spreken me alvast niet zoveel aan. Ook soms nogal vreemde puzzels, en plaatsen waar je naar terug moet gaan of personen waartegen je opnieuw moet gaan spreken na een bepaalde gebeurtenis, zonder dat het eigelijk logisch lijkt dat te doen. Nuja, ga het toch proberen uitspelen, of toch zeker het stuk met de nazidokter.

The Dig (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Dig) is wat serieuzer dacht ik.

Soit, ik zou gewoon The Legend of Kyrandia (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Legend_of_Kyrandia) spelen.

Edit: Oeh, en Full Throttle (http://en.wikipedia.org/wiki/Full_Throttle_%28computer_game%29).

Jonah
29-12-2007, 09:03
Gabriel Knight, duh. :love:

Vulk
03-01-2008, 12:59
Net Crysis afgewerkt! geniaal. :)

Holly Martins
03-01-2008, 13:03
Monkey Island gisteren uitgespeeld. Swordfighting is de max.

En vandaag heb ik Counter Strike uitgespeeld. Eindelijk.

Lion
03-01-2008, 13:34
The Dig (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Dig) is wat serieuzer dacht ik.

Soit, ik zou gewoon The Legend of Kyrandia (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Legend_of_Kyrandia) spelen.

Edit: Oeh, en Full Throttle (http://en.wikipedia.org/wiki/Full_Throttle_%28computer_game%29).

The Dig is fckin legendary. Geniaal spel dat. Uren aan vergooid :-)

Japisee
03-01-2008, 14:15
Portal

Fijn spelletje. Niet te lang, en dat is goed.

Half Life: Source

Eerste keer dat ik Half Life uitspeel, en echt een fantastisch game. HL2 is er in vergelijking een hoopje stront bij.

tVentje
09-01-2008, 21:50
Medal of Honor: Airborne.

Zowat dezelfde speelervaring als MoH:AA voor mij. Ik speel het graag in het begin, maar halverwege het spel raak ik het beu. De AI was wel leutig om mee te spelen.

Portal.

Kort maar krachtig. Einde was jammer genoeg wat ik had gehoopt dat het niet zou zijn :(.
Maar er zit enorm veel potentieel in die portals, dus als groot uitgevallen techdemo is het ruimschoots geslaagd.

Alex
09-01-2008, 22:13
Portal.

Kort maar krachtig. Einde was jammer genoeg wat ik had gehoopt dat het niet zou zijn :(.
Lees ik dat goed, dat je klaagt over het einde van Portal? Zoek dekking :-).

tVentje
09-01-2008, 22:16
Heel het spel door moet je nieuwe dingen leren en technieken zoeken om verder te raken en zo'n einde is dan een teleurstelling. Er zat gewoon geen uitdaging in. Alles lag zo voor de hand dat het bandwerk werd :p.

Alex
09-01-2008, 22:20
Ah zo, gameplay gewijs. Vond paar dingen goed gevonden, maar ik had ook liever gehad dat er minder training was ipv elke trede op de trap eerst te doen.

LordTD
09-01-2008, 22:46
Stalker.

Bevindingen in de thread.

Archangelus
12-01-2008, 22:57
Neverwinter Nights 2 - Mask of the Betrayer

Ik had het al een hele tijd, maar door The Witcher is het even blijven liggen. In het begin vond ik het nogal moeilijk, omdat ze er weer een hoop nieuwe klasses (Spirit Shaman, Favored Soul) en skills/spells ingestoken hebben. En de lange stukken in de Shadow Plane (volledig in zwart-wit, geeuw) in het begin waren ook niet echt bevorderlijk voor het spelplezier, maar al bij al een degelijke uitbreiding.

Axon
12-01-2008, 23:00
Quake IV

meh...

Vulk
13-01-2008, 17:15
World in Conflict net afgewerkt. Single player benadert de perfectie imo. Nu aan de uitbreiding van company of heroes beginnen.

Archangelus
13-01-2008, 21:44
HL2 - Episode One

Kvond het nogal kort? Op 1 avond was ik erdoor.

Lacroix
13-01-2008, 22:03
HL2 - Episode One

Kvond het nogal kort? Op 1 avond was ik erdoor.

Ik ben er al weken aan bezig, ik ben het kotsbeu na 10 minuten spelen. :(
Blijft heel episode 1 zoals dat begin?

rooz
13-01-2008, 22:27
Patience

Vulk
14-01-2008, 00:16
Ik ben er al weken aan bezig, ik ben het kotsbeu na 10 minuten spelen. :(
Blijft heel episode 1 zoals dat begin?

Neen.

Ryuken
14-01-2008, 17:25
Eerste drie kwartier/uur is het Gravity gun only wat kaksaai is idd, daarna komen de betere stukken met échte wapens (nog altijd dezelfde wapens als HL² wel).

Archangelus
14-01-2008, 20:23
Eens ge uit de Citadel zijt wordt het idd beter, maar het blijft wel vooral urban combat in gangetjes en huizen. Episode One speelt zich volledig af in City 17, Episode Two lijkt me interessanter omdat ge dan 'op den buiten' zit met coole buitenlocaties.

*Edit*
Net Ep 2 uitgespeeld en die is idd een stuk plezanter imo. Alleen da gevecht op het einde... o m g :o Da heb ik toch een paar keer mogen herladen.

Iemand een idee wanneer ze Ep 3 gaan releasen?

Pistons
15-01-2008, 18:15
Ik denk niet dat er al een richtgevende datum is.

Vulk
22-01-2008, 16:35
Company of heroes: opposing fronts afgewerkt. Op zijn minst even goed als de gewone. :)

Farnsworth
22-01-2008, 23:41
De demo van Kayne en Lynch.
Dat is geen game, dat is fucking powerpoint-presentatie. Mijn systeem draait Crysis perfect op laag/medium detail, maar Kayne en Lynch draait voor geen halve meter op het allerlaagste detailniveau. Geweldig stukje programmeerwerk. :rolleyes:

Axon
23-01-2008, 17:06
Crysis

plezant spel, spijtig alleen dat mijn 8800GT het niet zo goed deed...

Turtle
23-01-2008, 22:58
COD4

Meh, vond het maar middelmatig, ik ga niet mee in de hype

+ Sfeer in het begin (schip was cool)
+ Graphics en soms bijhorende warmovie feeling
+ Einde net voor (cool) en na de aftiteling
+ Missie vanuit plane(guns)
+ Kort (genot voor ne mens me weinig tijd)

- Spawn, spawns, spawns
- Timed objectives (X minuten voor chopper arrives)
- Trail&error/Onduidelijk wat je moet doen. Ene keer storm je naar voor en sterf je, andere keer blijf je wat in cover en blijven de spawns komen. Zo erg dat ik bij enkele spawn missies van save naar save rende.
- Slechte reactie van game bij honden (v) en granaten (g), maar dat kan aan mij liggen

Lol van het game : na uitspelen unlock je arcade mode :rolleyes:

Maandag begonnen, samen met men eerste exaam en nu uit, na men 2e exaam:)

LordTD
23-01-2008, 23:34
Ik ben helemaal akkoord met je pluspunten en minpunten maar ik vrees dat je je teveel gefocust hebt op de minpunten, mss de volgende keer op een lagere moeilijkheidsgraad spelen? Te hoog grijpen kan in zo'n games de spelervaring serieus verpesten.

Turtle
24-01-2008, 00:21
mja, heb heel lang gewacht met COD4 omdat ik schrik had voor een COD1,2 in een modern jasje. En achteraf bezien was het dat, op enkele vondsten na, ook.

Maar thumps up, want dit spel heeft me langer kunnen boeien dan Airborne, waar de vijanden steeds krachtiger werden.
Hier bleven ze tenminste normaal.

Morgen even uncharted uitspelen (nog paar chapters) en dan begin ik aan Kane&Lynch

Cali
24-01-2008, 04:48
Ben zelf nog bezig met COD4 en geef je volledig gelijk.
Spawns zijn wel redelijk erg/belachelijk. Ik weet de naam niet van de missie maar het je moet van punt A naar B door door de straten, straight forward. Je cleared een gebouw, ik ga dan vanop het balkon verder baddies afknallen. Spawnen die 3 baddies van in het gebouw terug achter mij.

Melee tegen honden werkt niet. Ik ram de melee knop gelijk ne zot maar er gebeurt niets. Vijanden weten altijd waar je bent (behalve dan bij die sniper missie, want daar is het zo geprogrameerd dat ze je niet zien :rolleyes: )

Ik had zin in een tactische shooter, maar uiteindelijk komt het gewoon neer op goed geluk naar volgende checkpoint te rushen.

Dikke flop qua gameplay imo

Turtle
24-01-2008, 09:09
Tenzij je er ene afknalt int zicht...

Bij die missie waar je griggs moet redden was dat echt tot in het belachelijke.
Kill je die kerel buiten out of sight, geen probleem. Beetje in het zicht, en dan stormt er 10 man uit een tuinkot en da tweede huis.
Mannen die u totaal nie zien vanuit hun "hiding place" als ge den andere stealthy killed. :rolleyes:

Like i said, begin en eind was cool, dertussen was het eerder old skool, same old

Tjahzi
26-01-2008, 00:30
Daarnet The Witcher uitgespeeld, en wow... Geniale RPG, het beste sinds de Bioware-classics, Divinity & KoTOR. Fantastische speelervaring & een absolute aanrader voor liefhebbers van het genre!

Cali
26-01-2008, 15:36
CoD 4
Het beste stuk van het spel zijn de laatste 10 seconden lol

Peephole
27-01-2008, 20:26
Portal. Wel lollig.

Freddie Wasbak
28-01-2008, 12:03
Team Fortress 2

LordTD
01-02-2008, 23:55
Bioshock (pc) op medium.

Mijn bevindingen:
- een deel van de plasmids en wapens voelen overbodig aan omdat de rest superieur is (Electrobolt + Machinegun = win)
- de posities van bv. vending machines zijn soms fout op de kaart
- console gevoel door het ontbreken van een print screen functie of een progress timer

+ volledig uitgewerkte gamewereld die nergens lacunes in het verhaal laat
+ originele wapens, plasmids en tonics
+ veel mogelijkheden om enemies te verslaan
+ graphics die in de stijl van het spel passen (reflecties in een plas bloed zijn prachtig gedaan)
+ een verhaal met veel plot twists
+ twee woorden: Big Daddies :worship:

Ik heb er 22u48 overgedaan en het spel is wat ik ervan verwacht had: niet meer maar ook zeker niet minder.

Je kan het zien als een kunstvorm zoals een cultfilm, het voelt zeker niet aan als een ordinaire shooter.

Anyway, nu een maandje Lotro na allemaal die uitspeelgames :)

Flyby
02-02-2008, 16:01
NOLF 1 (No One Lives For Ever)
De knappe Cate Archer :naughty: in strakke outfit mag uiteindelijk meedoen aan een spionagemissie in de jaren 60 in dienst van Unity. H.A.R.M. heeft recentelijk wat spionnen van Unity gemold.

Prachtige mix van actie en stealth. Via een beperkt arsenaal (met voldoende gadgets) aan de start van de missie (15 in het totaal) bewijs je dat je niet moet onderdoen voor James Bond. (parachute missie blijft me bij)

Nu nog NOLF2 boven halen om te weten te komen waarvoor HARM nu eigenlijk staat.

Farnsworth
02-02-2008, 18:49
Call of Duty 4: Modern Warfare

Gisteren begonnen, vandaag uitgespeeld. Met andere woorden nogal kort.

Ashner
02-02-2008, 19:08
Call of Duty 4: Modern Warfare

Gisteren begonnen, vandaag uitgespeeld. Met andere woorden nogal kort.

Vandaag begonnen, vandaag uitgespeeld!

Divolinon
02-02-2008, 20:05
Prachtige mix van actie en stealth.

En je vergeet het belangrijkste: humor! Eerste shooter ooit dat ik uitgespeeld heb. Het is dan ook een fantastische game.

LordTD
29-03-2008, 20:04
GDI campaign van C&C 3

Bij de laatste missie had ik op het einde nog welgeteld 1 Veteran Mammoth over na de tweede Rift Generator over het hoofd gezien te hebben, ik zat op het puntje van mijn stoel de countdown van mijn Ion Cannon af te tellen.

Veel missies wel walkthrough-gewijs uitgespeeld doordat je geen Radar Scan kan gebruiken in single player. 20 Mammoths bouwen is alle strategie die je soms nodig hebt bij GDI.

Fieldy
01-04-2008, 22:49
Half Life 2: Episode 1

Weer niks van gemerkt dat de combine mij in't oog hielden. :-/

Flyby
07-04-2008, 18:38
Age of empires 1 + expansie.

Leeuwke
07-04-2008, 20:18
COD4

blablabla
+ Einde net voor (cool) en na de aftiteling
blablabla
Wacht, er is een einde na de aftiteling? :(

tVentje
08-04-2008, 02:59
NOLF 1 (No One Lives For Ever)
De knappe Cate Archer :naughty: in strakke outfit mag uiteindelijk meedoen aan een spionagemissie in de jaren 60 in dienst van Unity. H.A.R.M. heeft recentelijk wat spionnen van Unity gemold.

Prachtige mix van actie en stealth. Via een beperkt arsenaal (met voldoende gadgets) aan de start van de missie (15 in het totaal) bewijs je dat je niet moet onderdoen voor James Bond. (parachute missie blijft me bij)

Nu nog NOLF2 boven halen om te weten te komen waarvoor HARM nu eigenlijk staat.
Dat zijn inderdaad 2 prachtige games :).

Lion
08-04-2008, 08:37
Wacht, er is een einde na de aftiteling? :(

Er komt een extra missie op een boot als je de credits laat afspelen. Iets met een hostage redden binnen een scherpe tijd.

Turtle
08-04-2008, 09:30
lol op een boot?
Eerste keer dat ik met een parachute van een boot spring :)

Fidoh
08-04-2008, 13:40
Bij mij was dat een vliegtuig :(

(Je kan die missie ook spelen als je "missie selecteren" kiest. )