PDA

View Full Version : PS2 multiplayer toppers

richba5tard
07-05-2007, 15:51
Enkele weken / maanden terug was er reeds een topic over PS2 toppers, maar blijkbaar is deze voortijdig verdwenen door de beperkte historiek van het forum hier. : (

Ik heb de ganse vorige generatie van consolegames gemist, en aangezien je tegenwoordig al een PS2 op de kop kan tikken voor 50 euro is het de ideale moment om enkele toppers in te halen. :-)

God Of War & Project Gotham Racing 3 heb ik reeds besteld (lang leve platina versies), maar ik ben nu vooral op zoek naar multiplayer games. Liefst 'stoere' shooters of race simulators, voor partygames heb ik mijn Wii wel.

Iemand voorstellen? Schitterende single player games mogen ook aangehaald worden!

DarthJabbaBoulet
07-05-2007, 15:54
Verdwenen ??

Display options , show threads <from the beginning> ipv <last month>

Oransj
07-05-2007, 15:58
Net weekendje Ardennen met vrienden achter de rug,
we hadden tevens een PS2 mee, waarop gespeeld werden:

- SSX On Tour (is wel eens plezant)
- WRC 4 (meeste gespeeld, vooral om de beurt multiplayer mode)
- Singstar (weinig inhoud, veel lachen)
- God of War 2 (kerels houden nu eenmaal van gore en boobies)
- Mortal Kombat Trilogy (PS1) (uit nostalgie)

[EDIT] Tekken 5 is ook gespeeld geweest, maar vreemd genoeg niet echt lang...

Turtle
07-05-2007, 16:07
toppers op een weekendje

- voetbal game. PES onder kenners, FIFA voor de liefhebbers
- Singstar
- Fightgame (tekken)
- BUZZ !!!

richba5tard
07-05-2007, 16:19
@DarthJabbaBoulet: dank je, optie zit ver verborgen : )

Singstar en verwanten hou ik voor de Wii. FIFA lijkt me een goede aanrader. Zijn er geen deftige multiplayer hack&slash of (splitscreen) fps spelletjes voor de PS2? GoW, DMC, etc zijn altijd singleplayer. : /

Bavo
07-05-2007, 16:21
Buzz, Singstar en Guitar Hero imo voor groepen. Spellen met slechts twee personen tegelijk zijn imo slecht voor de sfeer erin te houden, tenzij het allemaal pure gamers zijn. De houdbaarheid van Buzz lijkt wel erg beperkt, ik kan het niet meer spelen zonder de helft van de vragen al te weten. Ze zouden eens nieuwe, grotere, versies mogen uitbrengen.

richba5tard
07-05-2007, 16:23
Idd, en ik zoek nu dus geen groepgames (daar is de Wii uitstekend voor), maar voor multiplayer spelletjes voor 'gamers'.

Bonbon
07-05-2007, 16:33
tekken 5 ( platinum)

Gilgamesh
07-05-2007, 16:37
X-Men Legends II: Rise of Apocalypse. Echt dikke fun in multiplayer.

Fallschirmjaeger
07-05-2007, 17:00
God Of War & Project Gotham Racing 3 heb ik reeds besteld (lang leve platina versies), maar ik ben nu vooral op zoek naar multiplayer games. Liefst 'stoere' shooters of race simulators, voor partygames heb ik mijn Wii wel.

Je weet toch dat PGR3 een Xbox360 spel is? ;p

Ontopic:
-Timesplitters 3 (co-op + vs)
-Darkwatch (co-op + vs)
-Conflict Desert Storm 1 of 2 (co-op)
-Burnout 3, Revenge of Dominator (vs)
-Virtua Tennis 2 (vs)
-Lego Star Wars 1 of 2 (co-op)
-Ratchet Gladiator (vs)
-DTM 3 (vs)
-Need for Speed Hot Pursuit 2 (vs)
-X-men Legends 1 of 2 (co-op)
-Marvel Ultimate Alliance (co-op-
-Champions of Norrath (co-op)
-Fifa's, NBA's, NHL's, ...
-Tekken, Soul Calibur, Mortal Kombat, DBZ, ...

groenschoen
07-05-2007, 17:15
@DarthJabbaBoulet: dank je, optie zit ver verborgen : )

Singstar en verwanten hou ik voor de Wii. FIFA lijkt me een goede aanrader. Zijn er geen deftige multiplayer hack&slash of (splitscreen) fps spelletjes voor de PS2? GoW, DMC, etc zijn altijd singleplayer. : /

Fifa raad ik af, gewoon slechtste voetbal spel ooit die reeks. Slechte AI, doet eigenlijk redelijk veel niet wat ge wilt. Ga maar voor PES.

Maniac
16-05-2007, 21:51
Soul Calibur III mag er ook wel bij.

richba5tard
18-05-2007, 09:57
Soul Calibur II heb ik al voor de GC, inderdaad goed spel.

In de Fnac heb ik PES:6 platinum zien liggen voor 20 euro, geen slechte aankoop me dunkt.

Gisteren met een maat eens met de PS2 gespeeld, GoW I/II afwisselend spelen was het fijnste. :)

jakkerd
18-05-2007, 12:44
Indien ze allemaal een beetje deftig kunnen racen, kan de 2P Arcade optie in GT4 best fijn zijn.