PDA

View Full Version : Wii-schaarste

Sintendo
10-01-2007, 21:43
Ik heb vorige week mijn Wii gereserveerd (ik weet het, laat) bij Dreamland in Vilvoorde en toen zeiden ze dat de nieuwe lading waarschijnlijk 10 januari zou binnenkomen. Vandaag nog eens gebeld en nu blijkt dat het nog tot eind januari kan duren. Veel te lang naar mijn goesting, dus vroeg ik me af of niemand nog ergens een winkel wist waar je ze gewoon kan kopen zonder reservatie (liefst in de buurt van Meise, ergens in Brussel ofzo).

LordTD
10-01-2007, 22:02
Gewoon wat rondbellen helpt, ik heb dat ook op de launchday gedaan omdat GM hun pre-orders niet konden waarmaken, uiteindelijk heb ik na 8 telefoontjes nog een toestel gevonden in de Fun van Geraardsbergen.

veder
10-01-2007, 22:48
Dream land vilvoorde is ook niet echt betrouwbaar op dat vlak en ze willen daar ook niet echt werken precies

reutel
11-01-2007, 01:16
ik zoek er ook nog eentje in de buurt van halle
vrijdag zouden er zeer misschien in mediamarkt zijn en nog misschiener in makro

Flandria
11-01-2007, 02:27
Als er 1 iets is dat ik al heb opgemerkt is dat de reden dat de meeste winkels bijna niets van het Wii-gamma op stock hebben door de overvloedige aanwezigheid van games, en accessoires in alle Mediamarkten komt.
Als winkelier wordt ik er soms ziek van als je hun hoeveelheden bekijkt en met de onze vergelijkt.