PDA

View Full Version : Castlevania Portrait of Ruin

jefpet
12-01-2007, 16:53
http://www.jefklak.com/wiki/uploads/Guides/CastlevaniaPoR.jpg

http://www.jefklak.com/Reviews/CastlevaniaPoR

Op aanvraag van Neill :)

Neill
12-01-2007, 19:48
Super review, thanks a bunch jefpet! :-) Toch serieus aant nadenken over een aankoop. Het is al weer een hele tijd geleden dat ik iets nieuws in huis heb gehaald voor de DS en Castlevania verdient eigenlijk altijd wel een plaatsje.
Nog eens bedankt!

Tauntaun
12-01-2007, 20:40
Miljaar, doet me er aan denken dat ik nog steeds Dawn of Sorrow moet uitspelen!

Schitterende review wel :) Ik denk dat ik PoR aan me voorbij laat gaan, er komt nog zóveel uit ...

oblo
13-01-2007, 03:03
Weet niet wat het is met Castlevania, ondanks een hoop mensen hun enthousiasme kan het me in de verste verte niet boeien. Spreekt me echt niet aan...nog nooit geprobeerd dus hé, maar voel zo die behoefte ook niet.

Screens bij review werken overigens niet.

jefpet
13-01-2007, 11:48
No prob Neill ;)
oblo: weet ik, enkel thumbs geupload, screens zijn te klein en 'k heb ze (natuurlijk) niet zelf genomen dus whatever.

Ik mark Dawn of Sorrow als mijn beste DS spel tot nu toe hoor, Castlevania ftw!
Portrait of Ruin is nog steeds aan te raden maar heeft hier en daar wat tekortkomingen.

Neill
13-01-2007, 13:54
Misschien dan toch voor Dawn of Sorrow gaan, is misschien wel ergens in een grabbelbak te vinden ondertussen, of toch aan een verlaagde prijs. En anders probeer ik die Canadees eens. :-) Nog geen last gehad met de vriendelijke jongens van de douane die hun deeltje van de taart wilden?

Maniac
13-01-2007, 19:57
Weet niet wat het is met Castlevania, ondanks een hoop mensen hun enthousiasme kan het me in de verste verte niet boeien. Spreekt me echt niet aan...nog nooit geprobeerd dus hé, maar voel zo die behoefte ook niet.

Oblo, probeer 'Symphony of the night' op de PSX. As je dan niet verkocht bent weet ik het ook niet. Beste uit de reeks imho.

Takeshi
13-01-2007, 21:24
Is dat al uit? Nog altijd niet zien liggen. DoS ik trouwens ook onvindbaar.

jefpet
13-01-2007, 21:26
Is dat al uit? Nog altijd niet zien liggen. DoS ik trouwens ook onvindbaar.

Nee, ik heb een USA import. DoS verkrijgbaar op www.zuiderpark-computers.nl
Edit: nog nooit last gehad van customs bij vg+ Neill...