PDA

View Full Version : Portfolio en CMS

Zwoep
21-12-2007, 10:20
Ok, ik moet dus mijn CV updaten, no prob, maar ook mijn portfolio eens deftig uitwerken. Op het werk gebruiken we momenteel een CMS en dat beestje ken ik natuurlijk ook goed. Maar nu weet ik niet wat het best is voor mijn portfolio; werk ik die uit in dat CMS of begin ik gewoon van 0 omdat ik toch een webdesigner/'coder' ben die zijn skills moet showen?

Of maakt dat heden ten dage niet veel meer uit aangezien ongeveer iedereen een CMS gebruikt? Meningen?

FiReSe7eN
21-12-2007, 11:02
Maak een eigen skin/design op je cms dat je nu hebt? :)

Zwoep
21-12-2007, 11:45
Ja, een eigen template/design maak ik sowieso. Maar de vraag is, speelt het in mijn nadeel ofte gaan ze mij minder vinden omdat ik een bestaand CMS gebruik en op basis daarvan werk?

Cakeman
21-12-2007, 11:49
Misschien is het eerder pluspunt, omdat je dan aantoont dat je binnen de beperkingen van een CMS toch een creatief design kan neerzetten.

Kolb
21-12-2007, 14:11
aarom het wiel heruitvinden?
Gewoon een bestaand gebruiken en aanpassen.

Wolf
21-12-2007, 20:51
Niemand geeft erom welk CMS je gebruikt (tegen sommige CMSen heb ik wel persoonlijke gevoelens), het resultaat is imo het belangrijkste. Als je duidelijk kan zien dat het bvb. een Drupaltje is, dan ben je wel verkeerd bezig :).