![]() |
Cities : Skylines
Tis gelijk de laatste simcity maar op alle vlak superieur :^: Voor de liefhebbers van het genre, eentje om in huis te halen ! (27,99 op steam) |
beetje respect voor maxis aub
|
maar maxis kon daar niks aan doen :'(
|
Edit: dacht ff aan een opvolger van de Cities (x)xl reeks, maar het is van de mannen van Cities in Motion.
Ben benieuwd, want CiM vond ik nu niet zo wauw. |
Mijn pre order staat al enkele dagen hoor, het ziet er echt goed uit. Blij dat ik indertijd niet op de korte SimCity hype gesprongen ben.
|
Quote:
|
Ziet er de max uit!
|
Dat ziet er echt goed uit :)
|
Het ziet er beter en beter uit.
Deze peet van paradox is aan het streamen atm: http://www.twitch.tv/paradoxinteractive en dit: Quote:
|
Om de één of andere reden valt de copy/paste in de gebouwen me hier wel meer op dan in Sim City.
Maar ik ga het wel kopen. Mannen hebben een paar heel goeie ideeen (bv districten) |
Quote:
|
Precies wel een vrij zware grafische kaart nodig? Mijn Gt 635m 1gb gaat dat niet trekken :(
|
Nog wat gelezen/streams bekeken en gekocht.
Typische is ook dat het maar de helft kost van een EA-game :) |
Ondertussen mega-hyped.
Skylines lijkt alles te fixen wat EA met SimCity slecht deed. En daar bovenopen gooien ze nog een uitgebreid systeem voor openbaar vervoer, vloeiend water, districten en mod-support. |
Komt dat pas op middernacht beschikbaar op steam, of vroeger? Ik heb een paar maten die verlof gepakt hebben voor dat spel :-)
|
Ik zie het spel ook zitten maar om nu verlof te pakken...het lijkt me dat er nog velen butthurt zijn over SimCity en Cities:Skylines aanzien als de ultieme redding. Hopelijk krijgen ze gelijk, maar lijkt beetje niet in te lossen opgeklopte hype. Ik zie het spel overal verschijnen, behoorlijke marketing machine. Ik denk niet dat het een midnight launch zal zijn, pas ergens speelbaar wellicht rond late namiddag komende dinsdag.
EDIT: Zat er niet ver naast met bovenstaande schatting. Cities: Skylines countdown clock => https://countingdownto.com/countdown...ountdown-clock |
Is dat al fullgame, of nog een beta? Ben altijd dikke fan geweest van de oude simcity's (tot en met 4). Die laatste hoop stront zelfs niet aangeraakt toen ik die mapsize zag.
Dit lijkt me terug die oude stijl op te gaan, dus ga dit wel kopen gok ik :-) |
Onmiddellijk full game. Wel "maar" 28 EUR.
|
Ben echt benieuwd hoe deze zal zijn. Ik benader het spel toch met enige reserves en matig mijn verwachtingen wat (anderhalf jaar in ontwikkeling, gemiddeld zo'n negen mensen op het project, enz). Ik wil maar zeggen dat ik eerder geneigd ben morgen een solide basis te zien maar dat dit spel het toch wel zal moeten hebben van enerzijds post-release dev/content anderzijds vooral de mod community en het dus wellicht geen slechte zaak is om de initiële verwachtingen wat te temperen :)
Quote:
|
Langs de andere kant hebben ze wel de basis/engine van CiM2 waar ze op verder werken dachtik.
Hierdoor hadden ze imo al een groot deel van de graphics en traffic-sim. Nu het feit dat ze geen volle retail-AAA-prijs vragen, maakt me ook wel een beetje wantrouwig (cfr Banished). |
All times are GMT +1. The time now is 15:27. |