![]() |
Welke films zag je gisteren?
Hopla, een hele nieuwe thread om de filmtips in te zetten!
|
Want het was nog niet genoeg bewezen dat dit niets uitmaakt (zie uiteindelijke comment van sysadmin die apache instanties als bottleneck aanduidde).
Onderschat nooit lompe forumadmins. |
ik merk toch een verschil tussen grote thraeds en minder grote hoor. de populairste threads waren veel trager om in te laden
|
Gremlins 2.
Oldschool memories :) |
Superhero movie, vele beter als meet the spartans of epic movie :).
|
Two Weeks
Oninteressant. |
16 blocks saai
big fish mooie film maar kon me moeilijk inleven, zal wel aan mij liggen. |
The ruins
Jammer dat horror-trillers de laatste jaren alleen maar slappe kak zijn. Maar hij viel beter mee dan verwacht. |
Be Kind, Rewind; heeft met niet echt kunnen grijpen. Vond hem maar zeer pover...
|
Quote:
|
Jumper, had niet veel verwacht en uiteindelijk nog minder gekregen.
|
What happened in Vegas.
Vrouwenfilm maar toch af en toe gelachen nog. Cameron Diaz is heet. |
ben er ook naar aan't kijken, kvind hem wel goed, toch al een paar leuke momenten gehad die een ferme smile op m'n gezicht toverden. straks het laatste half uurje bekijken
|
Sunshine, blijft coole film :)
|
Black Snake Moan
Ik had eigenlijk totaal iets anders verwacht, dus bijgevolg wat teleurgesteld. |
In fucking Bruges... waanzinnig zalige film, niet te doen. echt een apart genre maar oh zo cool gedaan. colin F. heeft echt een ferme prestatie neergezet.
wel funny om 3 harry potter acteurs te zien in een andere film en dan nog vrij grote rollen (zijnde Voldemort, Mad-eye Moody en Fleur Delacour) |
12 monkeys
film uit 1995 prachtig |
eergisteren Skate or Die gezien. Gratis avant-première tickets, gelukkig maar! Slechte film, slecht scenario, slechte titel...
|
Street Kings, was een degelijke actiefilm tot op het einde. Toen Hugh Laurie in het ziekenhuis opdook dacht ik even dat hij meedeed als Doctor House, maar gelukkiglijk was zijn karakter ongveer hetzelfde van sarcasme:)
|
Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 10:27. |