![]() |
|
Bestaat dat spel nog? En is dat nu al uit?
Krijg daar af en toe mail van, die dan rechtstreeks naar de prullenbak gaat. Voor de rest járen geleden eens een gameplaydemo gespeeld die me totaal niet beviel (Elite was toen wél al uit, en speelde x-keer beter). Dus ... wat is de huidige status? Vind het wel nog altijd jammer. Wing Commander was zo verdomd zalig. Ze hadden er al drie kunnen releasen, met uitbreidingen en DLC, op die tijd. :'( |
Quote:
|
tis alpha 3.0 ofzo dacht ek
|
Quote:
|
Het beste aan zo'n game is hoe kwaad het zelfverklaarde gamekenners a la CSM maakt.
|
Hou uw woede over alweer een Rode Duivels overwinning eens binnen de gepaste threads, Rooz.
|
Je blijft het wel nauwgezet opvolgen CSM. Kudos!
|
Nah, niet echt. Vroeger las ik wel eens de Something Awful thread er over, maar dat is ook al een poos geleden. Maar ik veronderstel niet dat er ondertussen veel veranderd is. Wel chapeau dat Roberts nog altijd niet failliet is gedraaid.
|
Free trial voor wie goesting heeft. :)
Die clip is wel ok. https://www.rockpapershotgun.com/201...l-weekend-now/ |
Goed nieuws!
Quote:
|
|
Quote:
geen scam btw Quote:
|
Kemmet onlangs gespeeld in de laatste patch, kmoet zeggen, er is een product.
Loopt verrassend vlot, alles is afgewerkt gelijk zot en tis gewoon 100% immersion space sim ten top. (en wa ne soundtrack) Ge kunt in een ruimte station spawnen, een schip pakken en warp driven naar een planeet, daar wa missies doen, een miner kopen en wa gaan minen, allé, tis in betere staat dan sommige mensen denken, denk ik. (en dat zonder loading sreens) Dat is het dan ook, als ze alles wat ze beloofd hebben willen afwerken zonder bugs tot op het niveau dat ze het nu gedaan hebben dan zijn ze binnen 10 jaar nog bezig. 250miljoen zal niet voldoende zijn op deze manier. Ahja, hij stelt toch maar even 475 mensen te werk hé, hij kon er ook mee gaan lopen ? :) |
Hoe diep gaat Chris Roberts in mijn zakken zitten als ik dat ook eens wil proberen?
|
Quote:
Ik moet wel zeggen, op basis van enkel een webcam trackt/mapt het toch wel beter dan verwacht. |
Quote:
|
Gewoon wachten op een f2p weekend.
|
Quote:
Of is het nog altijd schijteboring zoals in die Eurogamer review vorig jaar: Quote:
|
8 jaar ondertussen :)
https://www.eurogamer.net/articles/2...a-long-way-off Quote:
|
All times are GMT +1. The time now is 21:33. |