![]() |
Quote:
moet wel zien wat ge linkt natuurlijk als ge Anderlecht wilt haten. |
Ge moet de rollen niet zo omdraaien Jaak.
|
Ik wil niks haten, en ik zeg ook niet dat het bij Club allemaal super draait. Mijn punt is alleen als Anderlecht 14miljoen meer uitgeeft aan lonen, dat het dan eigenlijk maar normaal is dat ze kampioen spelen.
|
Voor mijn "eindwerk" een paar jaar terug heb ik ook gekeken naar de financiën van de clubs.
1 van de conclusies was dat Anderlecht belachelijk veel meer betaalde aan spelers en lonen voor de resultaten die ze behaalden. Ah en dat Westerlo de meest stabiele was in eerste klasse. Qua geld/prestaties ratio zaten die toen het beste (lol) |
En ge ziet wat ervan komt.
"If you pay peanuts, you get monkeys." - Trond Sollied De ene club betaalt meer aan spelers hun lonen voor stabiliteit, de andere meer aan transfers zelf. Ik noem geen namen. |
Heel stabiele spelersgroep als ze bang zijn om een penalty te geven.
Ik noem geen namen. |
Zijt gij nog altijd voor Brugge?
|
Hoe herkent ge nen oldtimer?
Als er ne sticker van Brugge kampioen op de koffer plakt xD |
Een spelersgroep die weent als ze door een verdediger gestopt worden en dan wegwillen.
Een spelersgroep die in België de gouden schoen makkelijk de gouden schoen wint, maar in het buitenland niet door de medische testen raakt. Een spelersgroep die "ziek" in het thuisland blijft zonder te verwittigen. Een spelersgroep die gekwetst en met veel bravoure wordt weggehaald bij een "concurrent" om eigenlijk nooit te spelen. Ik noem geen namen. (Maar ja, ge hebt ze nog in uw ploeg, bravo) :) |
Die spelersgroep is al paar jaar de meest succesvolle van Belgie. Mja.
Over spelersgroep van Brugge valt weinig te zeggen, midseason keepers wegnemen, elke transferperiode vijf nieuwe basisspelers, trainers om de vijf botten vervangen, dokters en terreinverzorgers wegnemen, mja. |
met uw broek in den helft!
|
Jaak zit blijkbaar in zijn schuimbek periode. (y)
Jaques prego. |
Quote:
Tenzij ge zotten gelijk Jova en Dieu gaat halen die ze elders niet meer willen. Ok Anderlecht pakt dan de prijzen en daar draait het in sport uiteindelijk om, maar als ge zelfs in een CL jaar als Belgische ploeg maar 1miljoen winst maakt, toch een risicovol financieel beleid imo. |
Quote:
|
Precies mbokani amiright?
|
twas uitgelokt.
|
Quote:
|
Quote:
Den Biglia die naar Real wilt, krijgt stress vd Jupkes League. |
Leer lezen anderlechtbasher
|
OH NOES Hij had allerlei "doelen" gesteld. Bedoel je dat?
Als je met de druk niet omkan, heb jij bij een grote club niks te zoeken. |
All times are GMT +1. The time now is 09:08. |