Thread: Pc om te gamen
View Single Post
Old 07-12-2021, 15:50   #38   link
Jack Carver
white male hetero unicorn

Jack Carver's Avatar

Stadia is eigenlijk het ideale platform voor wie geen recente console of pc heeft en toch eens 1 topgame wil spelen. (of ne FIFA).

Echter lijkt ubisoft den enigen dev die dat begrepen heeft. En dan nog zie ik geen marketingcampagnes om die groepen te bereiken.

Zeker als het al ingebouwd zit in nieuwe smart tv's en ge enkel een controller nodig hebt en vertrokken zijt.

Ik heb zo Cyberpunk bij release kunnen spelen dat was toch een geweldige ervaring.
Ondertussen voor 10 per maand een al al bij degelijke database aan gratis pro games geclaimd.

Feit is wel dat de prijzen van de games zelf psychologisch gezien wel hoog zijn. En "echte gamers" kopen toch een console of een pc, dus kunnen even goed daar goedkoper hun games op spelen.

maar voor echte casuals die eens 1 keer Far Cry of AC willen spelen is het echt wel het meest laag drempelige platform.
moest de nieuwe football manager daar op komen, had ik wss geen gamepass genomen.

Maar t lijkt er op dat Google het zomaar opstart om de tech eens te testen zonder er echt all in op te willen gaan qua marketing of grote devs binnen te halen. Als MS ( of Sony) dat wel gaan doen, gaat het inderdaad geen geweldig succes worden.
Jack Carver is online now   Reply With Quote