View Single Post
Old 15-02-2022, 08:49   #710   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Ik heb ook enkel maar ervaring met G2A, maar koop je niet meestal van 'partners' / of third party resellers, en niet van de keysite zelf?

Ik koop zelf af en toe wel eens key daar, als er veel verschil is met de steam prijs. (als er weinig verschil is spendeer ik enkele euros meer en koop het gewoon op steam rechtstreeks).

Maar ben zelf wel van mening dat keysites discutabel en louche zijn. Of die keys nu nog vaak bemachtigd worden via gestolen CC's of spotgoedkoop aangekocht zijn in andere landen. Het ene is al erger dan het andere, maar er is een reden waarom die prijzen op andere plaatsen zo laag staan en dat is puur egoisme/opportunisme om het aan diť prijzen te willen kopen en niet aan de europese prijzen. (ook van mezelf).

Maar ik ga het niet goedpraten om keys te kopen "want anders had ik het toch nooit gekocht" of "jamaar dan hebben ze toch iets extra omzet, anders hadden ze niks", want in een digitale wereld is dat wel een heel gemakkelijk argument om jezelf alles toe te eigenen zonder ervoor te betalen.
Lacroix is offline   Reply With Quote