View Single Post
Old 27-03-2021, 09:46   #1   link
radje
wadist

radje's Avatar

binding of isaac REPENTANCE bitches

nieuwe thread want landschap

binnen vier dagen is't zover. toen afterbirth plus werd gereleased zij onze edmund dat dat de laatste officiŽle content ooit was voor isaac en hier zijn we paar jaar later met de grootste dlc content sinds de originele rebirth. wa komt er bij:

- praktisch alle content van antibirth, een mod, wordt geÔntegreerd in vanilla spel. zelfs nooit gespeeld maar ik weet wel dat dat een gigantische mod is
- nieuwe vanilla content
- surprise co-op content

vertrouw mij niet, hier is de man zelf

also, we just did the math... should probably update that features page on here are the updated totals for all the whole Isaac package now..
22000 rooms
716 items
637 achievements
188 trinkets
322 enemies
103 bosses
94 music tracks
44 challenges
17+ playable characters

ik heb zoals in de andere thread al vermeld al mijn savefiles gedelete en ik start super super fresh. maar putain, bijvoorbeeld de 637 achievements, met afterbirth+ zitten we "maar" aan 403 totaal.. schoon percentje gestegen

het valt ook nie te ontkennen dat met mijn boven de 1200 uren in dit spel ik BEETJE HYPE BEN. ik ga ook proberen om alles te streamen, de speedrun/race isaac community waarin ik al jaren in zit die nu terug aan't opleven is gaat race houden om shit te ontdekken en ik wil die internetpunten hebben maar ik moet dus ook bewijs hebben

twitch.tv/Ferrexsx ik bump wel als't zover is

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote