![]() |
![]() |
#3 link |
Senior Member
|
Die scheermesjes erin kosten lijk 0.10e per stuk. Als het niet cheaper is.
Had dat vroeger ook, met zo'n kommetje en kwastje, gemaakt van één of andere met uitsterven bedreigde diersoort zijn haar, om uw scheerschuim zelf mee te maken. Dan ingezien dat ik er geen tijd voor had, nu geen flauw idee waar dat ligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 link | |
Senior Member
|
Quote:
Gelukkig groeit mijn baard traag, dat onding in bedwang houden is een hel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 link |
Senior Member
|
Scheelt hier toch ook niet zoveel, maar scheer me ook maar om de vier à vijf dagen en dan heb ik al een ferme stoppelbaard staan (al halve baard dan). Gebruik die Gilette dingen maar na maximaal 2 keer gebruiken zijn die toch ook niet scherp genoeg meer om zonder gevoel te hebben dat elk haartje apart wordt uitgetrokken mijn zeepsmoel glad te krijgen.
![]() |
![]() |
#8 link | |
Pro-shrimper
|
Quote:
![]() Blijkbaar bleef ik wel uitslag krijgen na het scheren met mesjes, dus nu beperkt zich dat maar tot officiele familiegelegenheden ofzo. Voor de rest is het stoppel (= scheren met de tondeus zonder kapke).
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
Met zo'n cartouche voor in mijn Wilkinsonmes kwam ik ne keer of 7-8 toe, en dat was eigenlijk al wat te veel. Dit mesje kost 0,40 cent (wss goedkoper te vinden ook). Een van Wilkinson kost, wat, 2,5 euro? (En is gay) Last edited by Fidoh; 05-03-2013 at 19:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link | |
Senior Member
|
Quote:
Ik laat wel altijd weken mijn traag groeiende baard staan, ook al is dat gatlelijk. Ik gebruik ook wel van die dirt cheap mesjes, geen fancy gilette of wilkinson brol. Stuk goedkoper om paar goedkope mesjes te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 link |
Tleger waser
|
Waar kan je deftige mesjes kopen voor zo'n spel, fidoh? Ik heb er hier ook zo eentje liggen, nenechte antieke. Maar de mesjes die daar bij zitten zijn niet bepaald scherp meer te noemen.
Life’s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting ‘Holy shit…what a ride!’ ~Hunter S. Thompson Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 link |
Berger d'Arcadie
|
Denk dat ge mis zijt, ik was ook zo'n lamzak (pakt gemiddeld minder dan één keer per week scheren) en deed met zo één mes op m'n Gillette ("Fusion", als ge 't exact moet weten) gemakkelijk een half jaar. Tegenwoordig scheer ik maar een stukske meer van mijn baard en gaat het nog veel langer mee. Als ge dat een beetje proper en droog houdt kan ik me niet voorstellen dat ge er veel korter mee doet. Als ge een klungel zijt die nog geen scheermes in ere kan houden, dan wel natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 link | |
Bordspelnerd
|
Quote:
Mijn vriendin heeft dat voor mij gekocht. Die heeft het uit een klein mesenwinkeltje in Leuven ergens (Tiensestraat). In Antwerpen is er op het Mechelseplein een messenwinkel waar ze dat sowieso gaan hebben. Last edited by Fidoh; 05-03-2013 at 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|