![]() |
![]() |
#261 link |
Boris
|
Gisteren training #5 gehad! Maandag kon ik niet omdat dochtertje ziek was. Toch 25min gaan lopen om toch iets gedaan te hebben.
Gisteren dus, training. Ik was 5min te laat doordat ik mijn gear thuis vergeten was. Ik mocht onmiddellijk 50 keer pompen in het midden ![]() Nadien tijdens het opwarmen merkte ik toch al verbetering op in de conditie. Ik was nog altijd dood na de opwarming, maar ik kon het lopen, burpees, etc toch al langer volhouden en moest maar 1 keer wandelen. De training zelf was vooral gericht op elbows en hooks. Resultaat: 2 geschaafde bruin/blauwe ellebogen, een al iets betere hook en opnieuw blauwe benen ![]() Het advies gekregen om thuis asap te starten met intervaltraining. |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 link | |
Boris
|
Quote:
![]() Ivm shinguards, nu zaterdag zou eigenlijk ideaal zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 link |
Senior Member
|
Sparringpartner 1, 10kg zwaarder : Moeten opgeven na 1m30 door bloedneus.
Sparringpartner 2, 10kg lichter : Moeten opgeven na 2 ronden wegens zijn muil, mijn handschoenen en t-shirt vol met bloed. Sparringpartner 3 : 35kg zwaarder genaamd Drago. Heb er 3 minuten van moeten weglopen en proberen niet te veel te incasseren, wat redelijk hard mislukt is aangezien ik al bijna 2u had getrained en hij er net 10 minuten was. Al bij al goeie training, net nog even 20m gaan uitlopen en nu rusten om morgen 150kg te deadliften. Kben goe bezig makkers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 link |
Senior Member
|
http://www.ufc.com/news/UFC-Statement-on-UFC-189
Sinds ik in Ierland woon heb ik zowat de lokale MMA scene gevolgd (dat krijgt hier verbazend veel aandacht) en fuck die Conor McGregor is de max. Content dat dat gevecht door gaat. wa ne kerel Last edited by DM; 25-06-2015 at 03:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 link |
҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉҈҉
|
eindelijk nog iemand na sonnen die snapt hoe ge fights moet verkopen, daar moogt ge pro wrestling dankbaar voor zijn gasten
ufc heeft een nieuwe golden boy nodig na bones zijn geklungel hij moet het worden ma ie moet winnen dan aldo gaat 'm waarschijnlijk wel mollen
![]() |
#274 link | |
CEO of Shrimprefuge NV
|
Quote:
Dit is waar ik fan ben geworden rofl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 link |
Boris
|
Sinds training #5 niet meer kunnen gaan, al ruim 2 weken dus wadafak. Vriendin kreeg enkele weken plots een nieuw uurrooster met de solden die er aan komen: iedere dag de late tot 19u tot en met volgende week waardoor ik niet kan gaan trainen
![]() Nuja, sindsdien ga ik wel 4 x per week 15min lopen + krachttraining + de oefeningen die we daar doen voer ik thuis uit + Schaduwboksen + knietjes oefenen as well zodat mijn conditie op zijn minst toch beter is als ik terug kan verder doen. Dem new gloves liggen te wachten ![]() Gisteren dus thuis getraint: Eerst 5min touwspringen: 1min gewoon, 1min tempo, 1min gewoon,... Daarna 15min gaan lopen in de velden met dees schoon weer, het gaat al pak beter dan 2,5 weken terug. Tijdens lopen zoveel mogelijk interval proberen doen: afwisselend 20 keer jumping jacks, burpees, lunges, zijwaarts, snel achteruit schuiven, ter plaatse knee raises terwijl je jabs uitdeelt, en sprint naar huis. Afzien dus. Thuis is het onmiddellijk push, pull of benen training (iedere dag iet anders). Bij benen doe ik er ook nog schouders bij. Duurt ongeveer 45min. Daarna nog 3min per been knietjes oefenen (zo snel, ver en correct mogelijk) en uiteindelijk until failure plank. Zo 4 keer per week. Ik mis de blauw/bruine schenen wel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|