![]() |
![]() |
#3 link |
Junior Member
|
thanks for sharing that information so it knows
![]() |
#5 link |
Integrated Amplifier
|
Pantone Huey altijd gebruikt, werkte voldoende voor thuisgebruik. Kost op eBay geen flikker meer.
![]() |
#6 link |
Senior Member
|
Zijn er toestellen die geschikt zijn voor monitor, plsma/lcd en projector?
![]() |
![]() |
#8 link | |
Senior Member
|
Quote:
Net geen 100 euro, en doet perfect wat het moet doen!
![]() |
![]() |
![]() |
#10 link |
Serious Member
|
Euhm, naar wat ben ik nu eigenlijk aan't kijken? Is dat een apparaat om je monitor mee te kalibreren? Doet het dat zelf niet? Allez, ik heb nu nog nooit aan mijn TV op monitor geprutst qua kleuren. (Alhoewel ik mijn TV iets feller gezet heb als ik me goed herinner)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 link | |
Typo Master
|
Quote:
Bij een PC scherm doet het veel, zeer veel. Maar om op te gamen is gamma meestal genoeg. De meest PC scherm zijn veel te bruin. Na calibratie gaan ze meestal veel meer richting blauw om echt wit te bekomen. Vooral in dual screen setup, en dan nog meer vooral als het 2 verschillende schermen zijn, is dit zeer welgekomen om ze beiden te calibreren zodat ze gelijk zijn. En nee, er zijn zeer weinig schermen die dit ingebouwd hebben en ook daar doen ze het niet zelf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 link |
key forum member
|
wanneer een monitor teveel afwijkt, valt het vooral op dat fotos er helemaal anders uit zien wanneer ze je laat afdrukken. op op het scherm hebben foto's het goede contrast en de juiste kleur, en de afdruk is dan iets helemaal anders
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|