![]() |
![]() |
#4 link |
Senior Member
|
Waarom is deze thread weer onderaan? Moet één van de beste spellen van de laatste jaren zijn.
Gelijk Radje zegt, zelfs met een karreke rondrijden om ore te smelten en wortelen te planten is plezant. Ik speel samen met mijn neef, maar solo amuseer ik mij ook enorm. Ik heb al een hoop plannen in mijn hoofd zitten om mijn base uit te bouwen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link |
Soupe du jour
|
Gisteren ook een cart expeditie gedaan om ores weg te halen van een van onze exploratie outposts, twee trolls die mij proberen te ganken terwijl ik de weg voor een cart vrij maak, gevolgd door efkes in de mountains te piepen en in geslaagd om een wolf te vangen. Het ruwe exploratie aspect met de bosses als objectief om naar uit te kijken doet het voor mij klikken, ik speelde niet echt survival of crafting games hiervoor. Ik zou het ook niet als survival omschrijven, meer als een action rpg. Er is het eten aspect maar puur als health+stamina buff.
5 miljoen spelers ondertussen, $100 mil voor 5 man. Last edited by Alex; 04-03-2021 at 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link |
PimpMeister
|
Ben hier ook al even mee bezig maar nog steeds niet de eerste baas verslagen. Maar voel ook niet de druk om dat te doen
![]() |
#14 link |
Senior Member
|
Man, Goty voor mij.
Eindelijk een survival die ook perfect speelbaar is in single player. En eindelijk een minecraft met deftige graphics. Het feit dat dat spel eigenlijk redelijk weinig building pieces heeft, maar je toch fantastische dingen kunt bouwen, is echt wel nice. Niet nodeloos complex en urenlang inventory sorten. Het bouwen zelf marcheert ook gewoon goed. Ben nu met een redelijk complex gebouw bezig (naar mijn normen) en door dat building integrity systeem heb ik al wat moeten nadenken om problemen om te lossen. Ik voel mij gelijk een klein kind dat voor het eerst lego ontdekt. En ondertussen zo een cosy sfeerke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|