![]() |
![]() |
#5162 link |
Senior Member
|
B4B heeft imo meer nodig dan 1 sessie door het gebrek aan tutorial/info over het systeem met de decks
Al hebben we het hier na een paar avonden ook gelaten voor wat het was. Paar coole momenten (De eerste boss in die tunnel, standoff in een bar met jukebox), maar mss toch iets te veel "been there, done that".
![]() |
#5166 link |
Chairman of the bored
|
laatste paar maanden weer wa games gekocht :
Voornamelijk Steam: - Pac-man, dig-dug en galaga - Pac-man championship edition - Warhammer 40,000: Space Marine - Soul Calibur VI - Sudeki - Splinter Cell Double Agent Op verlof in Edinburgh in ne gamewinkel beland en wa shit meegebracht : Voor Xbox (classic): - Splinter Cell Pandora Tomorrow - Mortal Kombat Deadly Alliance - Turok Evolution - Mechassault Lone Wolf 2 Voor Gamecube : - Star Fox Adventures - Star Wars Bounty Hunter Voor Wii: - Deadly Creatures Jaja, da gaat weer allemaal schoon stof pakken in mijn kast ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5167 link |
Senior Member
|
De Cities: Skylines colossal bundle op Humble Bundle.
19 EUR was zelf voor de enkele DLC die ik nog niet had en me interesseerde belachelijk goedkoop. Enkel wat zuur dat ik een paar maanden terug Sunset Harbor en Snowfall nog gekocht heb... Nu heb ik (buiten de DLC van 2022) ineens alles. Mijn eerste (en enige) Paradox Game waarbij gelukt zal zijn. Voor zij die twijfelen, op de keysites staan de grote DLC aan +/- 5EUR/stuk en ze zitten er alle 9 in. Deal loopt vanavond af.
![]() |
#5168 link |
Chairman of the bored
|
Kheb mij ne goedkope Steam Link gekocht op Vinted (jaja)
Awel, vrij impressed eigenlijk. Geen artifacting, geen gestotter, zuiver geluid. Vree wijs. Klein beetje inputlag, maar feitelijk wel vree goe doenbaar; gelijk dat ge op ne Xbox One zit te spelen in essentie. Verder ook nog Raft aangeschaft. Kzat fkes in een survival, building, sandbox hype. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5174 link |
Chairman of the bored
|
Goh ja. Kben mss niet den beste om tips te geven want kheb ne gigantische wishlist en kheb al redelijk wat liggen over andere platformen heen.
Kheb Devil May Cry 5, Quake 4 en Sin: Gold opgepikt. Zitten wel propere dingen tussen. MGS5 voor 7,5 EUR en MGR: Revengeance voor 5 EUR. Ni No Kuno voor 10 EUR, ... teveel om op te noemen feitelijk. Kunde ni voor sukkelen... maar idd; Gamepass en Epic doen mij ook veel geld uitsparen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5177 link |
Senior Member
|
Misschien dat ik de CK3 season pass en Pathfinder: WotR + pass nog oppik, maar ik heb zoals altijd een stevige backlog en er zijn niet echt kortingen die er uitspringen op mijn wishlist.
Al dacht ik dat er voor Wrath of the Righteous nog DLC gepland is na season 1? Misschien wacht ik dan beter.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|