![]() |
![]() |
#908 link | |
The Tuner
|
Quote:
Af en toe eens is zeker niet slecht, maar dan liever waar ze een vegetarisch/vegan menu aanbieden (zoals bv. Hofke Van Bazel). Moet eerlijk toegeven dat ik dat creatiever vind dan de traditionele sterrenrestaurants.
![]() |
![]() |
#912 link | |
Serious Member
|
Quote:
Moet wel zeggen dat dit uitgaat van 2 ervaringen terwijl de laatste intussen wel al 6-7 jaar geleden is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#913 link |
The Tuner
|
Ja, Gina de bazin is echt wel een specialleke... (een trut quoi...)
Ik heb daar ooit 1 keer van mijn kloten over gemaakt dat ik vond dat dit echt niet kon, en sindsdien heel vriendelijk ![]() Haar echtgenoot is dan weeral een fantastische man.
![]() |
#915 link | |
Forty-Two
|
Tgaat hier teveel over eten en te weinig over perfecte gazons, trampolines, rode bulldogs en robotmaaiers.
Een update over de mijne: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#916 link | |
Serious Member
|
Quote:
Wel nog niet naar Alinea geweest. (bucketlist) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#917 link |
Senior Member
|
Aha, het hekje stond hier al, maar is best handig met m'n 2 husky's, als ik dat toe doe en m'n husky's zijn buiten op het gras dan kan de poort makkelijk open voor binnen en buiten te rijden in de carport, dus tis wel functioneel.
Da's tevens ook de reden waarom m'n terras zo vuil ligt, de honden brengen veel vuil naar daar. ![]() Last edited by black; 10-05-2022 at 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#918 link | |
Senior Member
|
Quote:
Beste 3-sterren vind ik eigenlijk nog altijd Hof van Cleve, zeker qua prijs/kwaliteit. Fat Duck komt qua ervaring hoger uit, maar je betaalt wel een pak meer.
![]() |
![]() |
#919 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() In De Wulf ben ik 3x geweest, met 2x blijven slapen. Ik heb al tientallen michelin-restarants gedaan, maar die blijft voor mij op eenzame hoogte. Niet enkel het eten, maar heel de plek, muziek, sfeer, bediening etc.. Hertog Jan bv was qua eten wel wat verfijnder/beter, maar dat was zo'n inspiriatieloze plek met flauwe achtergrond muziekjes. De helft van m'n zintuigen was zich aan het vervelen..Tijdens een diner van dik 1000€ voor 2man kan dat niet de bedoeling zijn. Maar het had een schone tuin, dat wel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#920 link |
Serious Member
|
Zelfde mening eigenlijk over Hertog Jan. Deed me wat denken aan Herbert Robrecht in Vrasene. Goed eten maar saai eigenlijk.
Ben wel niet goed genoeg qua smaakpapillen om te kunnen inschatten of dat qua eten beter was dan In De Wulf eigenlijk. Inderdaad écht zonde van Chambre Séparée, dat had voor mij een blijver mogen zijn. Showcooking is er niets tegen als je alles vlak voor je neus bereid ziet worden tot in de perfectie, maar dan op zijn, net zoals bij In De Wulf super relaxe manier en bediening. Had gerust een aflevering van Chef's Table mogen krijgen. Kobe Desramaults is ook gewoon ne zalige vent. Goossens ook eigenlijk vind ik, ondanks dat die op TV zo houterig voorkomt. Nu we toch bezig zijn, The Jane vond ik de meest overrated shit ooit op dat vlak. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|