Go Back   Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Reply

Thread Tools
Old 09-05-2022, 13:45   #901   link
black
Senior Member

black's Avatar

black is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 14:10   #902   link
operator
Senior Member

operator's Avatar

Leuk, zo'n uitzicht op de tuin. Aleja. Op het hek.
operator is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 14:15   #903   link
Fieldy
Rispel Raspel

Fieldy's Avatar

Een terras dat niet mis zou staan bij een brasserie langs een fietsknooppunt.
Fieldy is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 14:17   #904   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

wat houdt dat poortje gevangen?
acku is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 14:20   #905   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Dat hek gaat er al gestaan hebben als Black dat huis kocht denk ik. Raar dat dat er staat in ieder geval ja.
Mensen verstaan zelfs niet waarom ik geen afsluiting zet rond mijn tuin, laat staan da'k mijn terras zou afsluiten.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 14:27   #906   link
AngeluS
Shizkebab!

AngeluS's Avatar

Quote:
Originally Posted by acku View Post
wat houdt dat poortje gevangen?
Black!
Old 09-05-2022, 14:41   #907   link
frenzal
awesome

frenzal's Avatar

dat is de hondenwei
frenzal is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 15:14   #908   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

Quote:
Originally Posted by black View Post
@exeter, hof van cleve 26 augustus, zin om mee te gaan? We gaan filosoferen over hippies met blote voeten in het gras én annexeren van mijnen tuin. Reservatie is al gemaakt, maar ik kan u mijn +1 maken (pakt uw lief mee ahja)
alle gekheid op een stokje, ga liever naar iets simpel(er), HVC vind ik persoonlijk ook niet zo speciaal. Ben daar ooit eens uitgenodigd voor een business diner en snap niet waarom die al jaren aan de top staat/blijft.

Af en toe eens is zeker niet slecht, maar dan liever waar ze een vegetarisch/vegan menu aanbieden (zoals bv. Hofke Van Bazel).
Moet eerlijk toegeven dat ik dat creatiever vind dan de traditionele sterrenrestaurants.
Old 09-05-2022, 16:23   #909   link
Kolb
Alles is fixbaar

Kolb's Avatar

Old 09-05-2022, 17:06   #910   link
Talos
☆☆☆

Talos's Avatar

Ja en waar moet ik dan parkeren?
Talos is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 17:34   #911   link
Jonah
Senior Member

Jonah's Avatar

Send a message via MSN to Jonah
Op Black zijn terras precies.
Old 09-05-2022, 18:06   #912   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by eXeTeR View Post
alle gekheid op een stokje, ga liever naar iets simpel(er), HVC vind ik persoonlijk ook niet zo speciaal. Ben daar ooit eens uitgenodigd voor een business diner en snap niet waarom die al jaren aan de top staat/blijft.

Af en toe eens is zeker niet slecht, maar dan liever waar ze een vegetarisch/vegan menu aanbieden (zoals bv. Hofke Van Bazel).
Moet eerlijk toegeven dat ik dat creatiever vind dan de traditionele sterrenrestaurants.
Da's wel een contrast dan wat ik heb gehad daar. Ik vond ze in't Hofke van Bazel bijzonder arrogant en uit de hoogte. Voelde mij daar echt ongemakkelijk door een véél te stijve bediening en een in mijn ogen nogal opdringerige gastvrouw naar haar personeel.

Moet wel zeggen dat dit uitgaat van 2 ervaringen terwijl de laatste intussen wel al 6-7 jaar geleden is.
Old 09-05-2022, 20:28   #913   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

Ja, Gina de bazin is echt wel een specialleke... (een trut quoi...)

Ik heb daar ooit 1 keer van mijn kloten over gemaakt dat ik vond dat dit echt niet kon, en sindsdien heel vriendelijk
Haar echtgenoot is dan weeral een fantastische man.
Old 09-05-2022, 20:30   #914   link
Wannes.
Senior Member

Qua Michelin resto’s was hofke van Bazel voor mij echt een afknapper.
Trok op niet veel…

In de wulf.. dàt was pas de moeite. Pure rock&roll
Wannes. is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 21:08   #915   link
Lacroix
Forty-Two

Lacroix's Avatar

Tgaat hier teveel over eten en te weinig over perfecte gazons, trampolines, rode bulldogs en robotmaaiers.

Een update over de mijne:
Quote:
Originally Posted by Lacroix View Post
Hier sinds kort een Bosch M+ 700.
Tot nu toe nog niet helemaal een success.

Wanneer hij terug wil gaan opladen gaat hij via de grensdraad helemaal rond om zijn station te zoeken, maar er zijn redelijk wat hoeken van 90% die hij moet nemen in dat traject, en hij 'mist' vaak wel eens een hoek waardoor hij de hoek voorbij rijdt en dan verloren is. Dan draait hij wat rond, kiest een richting en zoekt de kant terug.
Maar daardoor maakt hij vaak 2-3 rondjes voordat hij succesvol zijn station heeft gevonden, en 25% van de tijd kan hij het zelfs niet vinden voor zijn batterij op is.

De grensdraad licht gewoon óp het gras overigens, niet ingegraven.
Na een volledige factory reset en opnieuw hem in te stellen en het gazon te laten verkennen, lijken de routeproblemen wel opgelost. (hij geraakt een stuk beter in zijn basisstation, hopelijk blijft het zo).
Lacroix is offline   Reply With Quote
Old 09-05-2022, 21:20   #916   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Wannes. View Post
Qua Michelin resto’s was hofke van Bazel voor mij echt een afknapper.
Trok op niet veel…

In de wulf.. dàt was pas de moeite. Pure rock&roll
In De Wulf ben ik ook geweest maar heb je ooit Chambre Séparée van hem aangedaan? Dat was waarschijnlijk de beste restaurantervaring die ik ooit gehad heb. Beter dan menig 3 sterren.

Wel nog niet naar Alinea geweest. (bucketlist)
Old 10-05-2022, 08:48   #917   link
black
Senior Member

black's Avatar

Aha, het hekje stond hier al, maar is best handig met m'n 2 husky's, als ik dat toe doe en m'n husky's zijn buiten op het gras dan kan de poort makkelijk open voor binnen en buiten te rijden in de carport, dus tis wel functioneel.
Da's tevens ook de reden waarom m'n terras zo vuil ligt, de honden brengen veel vuil naar daar.

Last edited by black; 10-05-2022 at 08:53.
black is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2022, 13:23   #918   link
Bjorn
Senior Member

Bjorn's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
In De Wulf ben ik ook geweest maar heb je ooit Chambre Séparée van hem aangedaan? Dat was waarschijnlijk de beste restaurantervaring die ik ooit gehad heb. Beter dan menig 3 sterren.

Wel nog niet naar Alinea geweest. (bucketlist)
Alinea is wel de moeite. Een aantal leuke gimmicks en zelf een cocktail staan maken in hun keuken was wel plezant. Dessert ervaring heeft iedereen wel al op Netflix gezien, dus dat ken je ondertussen wel al.

Beste 3-sterren vind ik eigenlijk nog altijd Hof van Cleve, zeker qua prijs/kwaliteit. Fat Duck komt qua ervaring hoger uit, maar je betaalt wel een pak meer.
Old 10-05-2022, 14:29   #919   link
Wannes.
Senior Member

Quote:
Originally Posted by Dodgy View Post
nee helaas. Ik was het wel van plan, maar dan kwam corona en ineens was het ook dicht. Dacht dat ik meer tijd had

In De Wulf ben ik 3x geweest, met 2x blijven slapen. Ik heb al tientallen michelin-restarants gedaan, maar die blijft voor mij op eenzame hoogte. Niet enkel het eten, maar heel de plek, muziek, sfeer, bediening etc..

Hertog Jan bv was qua eten wel wat verfijnder/beter, maar dat was zo'n inspiriatieloze plek met flauwe achtergrond muziekjes. De helft van m'n zintuigen was zich aan het vervelen..Tijdens een diner van dik 1000€ voor 2man kan dat niet de bedoeling zijn.

Maar het had een schone tuin, dat wel!
Wannes. is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2022, 19:48   #920   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Zelfde mening eigenlijk over Hertog Jan. Deed me wat denken aan Herbert Robrecht in Vrasene. Goed eten maar saai eigenlijk.
Ben wel niet goed genoeg qua smaakpapillen om te kunnen inschatten of dat qua eten beter was dan In De Wulf eigenlijk.

Inderdaad écht zonde van Chambre Séparée, dat had voor mij een blijver mogen zijn. Showcooking is er niets tegen als je alles vlak voor je neus bereid ziet worden tot in de perfectie, maar dan op zijn, net zoals bij In De Wulf super relaxe manier en bediening. Had gerust een aflevering van Chef's Table mogen krijgen.
Kobe Desramaults is ook gewoon ne zalige vent. Goossens ook eigenlijk vind ik, ondanks dat die op TV zo houterig voorkomt.

Nu we toch bezig zijn, The Jane vond ik de meest overrated shit ooit op dat vlak.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Burgermannen > Wonen, Leven & Reizen

Thread Tools

Posting Rules