![]() |
![]() |
#10541 link |
Unbanned
|
kinderen hebben It Takes Two uitgespeeld
spel doet wat het belooft: nopen tot samenwerking. Ze zijn erin geslaagd met slechts minimale frustraties in elkaar. Spel is ook wel zijn geld waard, geen level is dezelfde. Er zijn _veel_ mechanics en omgevingen uitgewerkt. Dat is een huzarenstuk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10542 link |
wadist
|
it takes two is een geweldig spel. meeste splitscreen achtige co-op games sucken (dat met die twee homo's in de gevangenis is zo slecht lmao) maar it takes two is een uitzonderlijk meesterwerk in dat genre
is ook gewoon voor alle leeftijden, is nie simpel om een spel te maken da bijna letterlijk elke leeftijdscategorie kan spelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#10543 link | |
]as]ecole wannabe
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10547 link |
white male hetero unicorn
|
Gisteren FM 2022 for XBOX op een Samsung Tablet via Xcloud en touch controls.
Sweet Hopelijk kan mijn internet het trekken om en films/series naar CCU te streamen en terwijl vanuit de sofa te gamen heb mij ook een Razor Kishi Controller besteld om op zelfde manier "echte" games zonder touch controls te kunnen spelen (NBA 2K22) impressive hoeveel games je op die manier kan spelen Helaas is die controller enkel voor phone ( 6,5") en vind ik niets gelijkaardig voor tablets, maar het potentieel is er alvast wel |
![]() |
![]() |
![]() |
#10548 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Dat is op PC, Steam purchase? Twee PC's (laptops) nodig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10554 link |
Chairman of the bored
|
Dark Souls 3. Goed spel en al maar ik mis toch wel de openheid van Elden Ring. En zo die QoL dingen. Levelen aan iedere bonfire, nen open world, een jumpknop, me peird, valabele magic builds. Nuja, plezant spel zenne, daar niet van, maar Elden Ring was verdomme toch zo goed maat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10555 link |
wadist
|
sniper elite 5 is op de gamepass en 't is lijk hitman maar de maps zijn minder compact en ge kunt letterlijk de teelballen van nen nazi schieten in xray slowmotion
tis nix speciaal maar wel leutig voor een paar uur en het draait wel enorm vlot. de loading times zijn super snel wa wel nodig is in een game waar ge vaak quicksave/quickload als ge uw stealth fucked |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|