![]() |
![]() |
#681 link |
Senior Member
|
De mogelijkheid om een Somber Smithing Stone 7 op te pikken daar aan die ophaalbrug in Volcano Manor hebben ze om 1 of andere belachelijke reden gepatcht. Je moet echt al ongelooflijk veel sjans hebben om op die ledge te geraken.
Tot zover het "het is een open world game en ge moet alles kunnen doen wat ge wilt doen".
![]() |
#683 link |
Chairman of the bored
|
Na diene fire giant verleden week te hebben afgemaakt, heb ik mijne ceremoniële boomverbranding fkes on hold gezet en weer aan het cruisen gegaan. Ik blijf locaties ontdekken. 75 uur ver, level 135. Kzit nu ergens via een secret path of the haligtree in één of andere dungeon met onzichtbare vloeren cause veuwa ni. Kwil nog wat NPC's hun quests afwerken maar daar ga'k wel echt wat guides terug voor moeten consulteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#688 link |
Senior Member
|
Hij wordt wel 2x geraakt in dat filmpje. Toch maar aan het prutsen als je het mij vraagt.
![]() |
#691 link |
Pro-shrimper
|
Wel wat meer dan 2x zelfs. Er is duidelijk een reden dat de lifebar niet zichtbaar is.
![]() |
![]() |
#697 link |
throwing a wobbly
|
Sekiro is mijn all time favorite. Maar op vlak van end game bosses toch enorm veel pittiger imo.
Dus als je wat Samurai wilt spelen, gaat Sekiro uw meug wel zijn. Ik heb laatste tijd niet veel meer gespeeld, moet er terug in vliegen. Ik zit zowel aan elden beast als aan Melania klaar maar dan nu nog eerst alles willen exploren vooraleer ik het einde heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#698 link |
Pro-shrimper
|
Sekiro was mij een stap te ver. Ja, het combat systeem zat goed maar in tegenstelling tot de andere Souls games was me dit te moeilijk.
![]() |
![]() |
#699 link |
Chairman of the bored
|
Awel ja. Elden Ring vond ik pittig, maar toch ook wel minder irritant dan vorige From Software games. ‘K vond overal wel ergens iets storends inzitten. Dark Souls, altijd dat teruglopen naar die bazen. Bloodborne, dat farmen van die blood vials. Dus Sekiro zal waarschijnlijk voor eens in een diepe sale zijn.
Qua moeilijkheid was Elden Ring echt perfect. Pittig maar nooit echt irritant moeilijk. Alleen zoude bazen moeten kunnen heruitdagen ofzo. En side quests mogen wel iets minder vaag zijn. ‘K heb het meeste gewoon moeten opzoeken want anders wask na 300 uur nog aan’t rondrijden achter verborgen NPC’s. ‘T is mij soms iets te vaag. Een lijstje met wat ge al gedaan hebt, zou ook tof zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#700 link |
Senior Member
|
Zit nu tegen het einde van Sekiro en ik vind het ook wel overall moeilijker dan Elden Ring, maar niet SUPERVEEL moeilijker. Gewoon het feit da ik al 200 uur fromsoft ervaring achter de kiezen heb helpt enorm.
Ge kunt Sekiro ook wel echt veel gemakkelijker maken als ge voor de bosses de juiste strategie en items gebruikt. Veel meer dan in Elden Ring heeft elke boss wel een weakness die ge kunt abusen (zonder dat ge aan het cheesen zijt). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|