Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Reply

Thread Tools
Old 13-05-2022, 16:51   #5981   link
radje
wadist

radje's Avatar

en dan puur op zijn fallen comment:

1) het komt vlak nadat imperial zich kwalificeren voor de volgende stage, wat het al toon doof maakt en puur bestaat om de br supporters en spelers te antagoniseren
2) csgo is meer dan alleen gewoon puur talent, ge hebt nen goeie ingame leader nodig om een team te laten functioneren en dat weet thorin ook. het aantal majors, laat staan grote titels dat fallen heeft gehaald door zijn leiderschap is geschift hoog
3) maar zelfs dan, fallen was met momenten top 3 awp'er van de wereld op individueel niveau zeker rond 2016. hem, device en simple was het toen terwijl device en simple op dezelfde moment niet moesten IGL'en

maar opnieuw, dat zijn zaken die thorin in het diepste van zijn zieltje ook wel weet. maar hij voelt zich in zijn gat gebeten voor god weet welke reden die dag, er zijn zo wel 10000 zaken die hem tegenwoordig in gang schieten dus begon hij maar af te geven op overduidelijk een iconische cs speler

ik haat de meeste br teams, ik haat br supporters en fuck da land in't algemeen. maar zelfs de zwaarste hater van de cs cultuur die ze brengen kan nie rond het feit dat fallen op geen enkel ogenblik een overrated speler is geweest

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2022, 17:07   #5982   link
Nike123
bot by bavo

Serieus business
Nike123 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-2022, 17:12   #5983   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by eXeTeR View Post
bruh... rule #1, never put guaranteed teams op 3-0.
Zeker niet met die G2-NAVI opening x)
mja dat dacht ik ook met legends, heb astralis genomen omdat die maar meh aan't spelen waren maar wel geweldige record hebben op majors zelfs in mindere periodes. wou eerst G2 nemen als 3-0 onder het motto van dien "zekere" maar dan daar dus op terug gekomen en iemand genomen waarvan ik realistisch dacht dat ze 3-2 gingen pepehands

nu ga ik gewoon voor nen zekere gaan fuck it. kweet tzijn bo1's in't begin en kweet dien opening kan sowieso alle kanten uit maar mja

Old 13-05-2022, 19:14   #5984   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
en dan puur op zijn fallen comment:

1) het komt vlak nadat imperial zich kwalificeren voor de volgende stage, wat het al toon doof maakt en puur bestaat om de br supporters en spelers te antagoniseren
2) csgo is meer dan alleen gewoon puur talent, ge hebt nen goeie ingame leader nodig om een team te laten functioneren en dat weet thorin ook. het aantal majors, laat staan grote titels dat fallen heeft gehaald door zijn leiderschap is geschift hoog
3) maar zelfs dan, fallen was met momenten top 3 awp'er van de wereld op individueel niveau zeker rond 2016. hem, device en simple was het toen terwijl device en simple op dezelfde moment niet moesten IGL'en

maar opnieuw, dat zijn zaken die thorin in het diepste van zijn zieltje ook wel weet. maar hij voelt zich in zijn gat gebeten voor god weet welke reden die dag, er zijn zo wel 10000 zaken die hem tegenwoordig in gang schieten dus begon hij maar af te geven op overduidelijk een iconische cs speler

ik haat de meeste br teams, ik haat br supporters en fuck da land in't algemeen. maar zelfs de zwaarste hater van de cs cultuur die ze brengen kan nie rond het feit dat fallen op geen enkel ogenblik een overrated speler is geweest
de br scene is idd euhm, intens en heeft issues. maar ze brengen wel andere speelstijl en filosofie wat het leukt maakt imo, die zijn extreem gepassioneerd. Minder analytisch en saai dan een VP die gewoon continue de statistieken volgen.

Cage is offline   Reply With Quote
Old 14-05-2022, 04:19   #5985   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

Quote:
Originally Posted by Cage View Post
de br scene is idd euhm, intens en heeft issues. maar ze brengen wel andere speelstijl en filosofie wat het leukt maakt imo, die zijn extreem gepassioneerd. Minder analytisch en saai dan een VP die gewoon continue de statistieken volgen.

Sowieso toch. Zo een team als Furia 3tem1j geleden kunt ge toch echt van genieten, zelfs als ze compleet choken als het er op aankomt. Die strats zijn gewoon allemaal gebaseerd op hetzelfde: knallen.

Echt benieuwd waar Imperial gaat stranden. Fallen is ondanks z'n afkomst altijd meer tactisch geweest dan all out firepower (ondanks mannen als bvb coldzera naast zich), maar uiteindelijk zijn Fer, fnx, boltz en VINI echt geen slechte fraggers. Daar is best wel wat mee te doen. Ge hebt geen peak fallen nodig om daar overwinningen mee te halen. Tot op een bepaald punt.
Old 14-05-2022, 08:18   #5986   link
radje
wadist

radje's Avatar

mja furia is dan ook wel een anti-br ploeg. art pushed graag en is mega agressief -zelfs met een awp- maar voor de rest is dat een team dat zich vooral met heel veel fundamentals organiseert, spelen heel veilig. art zoekt informatie en maakt ruimte, de rest kan daar dan met werken

furia als team persoonlijkheid is ook super rustig en het is ook niet geheel ontoevallig dat, desondanks dat ze het beste br team zijn, ze ook het meest onpopulaire zijn in die regio van alle grote teams. ze gaan nie mee met de bully tactics van gaules op sociale media (streamer kerel die zijn horde van br lunatics op mensen afstuurt), iets dat ge moet doen als ge populair wilt zijn daar. daarom haat ik die cultuur ook zo zwaar, letterlijke kinderen doodsbedreigingen sturen is daar nen normale dinsdag lol

furia wordt gezien als verraders en het zwarte schaap om alles op te steken dat fout gaat voor de regio in zijn geheel, tot ze iets winnen natuurlijk. ze worden als "belediging" vaak ook portugees ipv braziliaans genoemd door braziliaanse fans zeker in mindere periodes onder het motto van "verraders voor europa" etc. voor een normale mens is dat natuurlijk geen belediging want als ik moest kiezen tussen die twee landen lmao, geen favela's voor mij tyvm

Last edited by radje; 14-05-2022 at 08:25.
Old 14-05-2022, 16:15   #5987   link
radje
wadist

radje's Avatar

not even worried

Old 14-05-2022, 19:02   #5988   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

CPH en Spirit 2-0. Vitality 0-2.

Hier gaan redelijk wat upsets gebeuren.
Old 14-05-2022, 19:06   #5989   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

amai nog niet... gaat duidelijk extreem spannend worden

https://prnt.sc/9yV9wDgWNUNm
Old 15-05-2022, 08:51   #5990   link
radje
wadist

radje's Avatar

lmao mijn woorden waren nog niet koud of de favela apen zijn weer bezig :')

monesy heeft gisteren een one way smoke gebruikt op mirage -een nieuwe- die zelfs toegestaan is door de admins op RMR (en aangezien het dezelfde PGL admins op de major zelf zijn..) tegen imperial, dat is geclipped geweest en nu heeft em heel de nacht doodsbedreigingen gekregen via sociale media

op een gegeven moment hoopt ge gewoon dat alle br teams (minus furia) zich nooit kwalificeren, al is het maar om de spelers veilig te houden

mind you: monesy is 16 jaar dus zijn ze opnieuw een letterlijk kind aan't bedreigen. fucking loslopende beesten na leaf vorig jaar nu dus opnieuw

Old 15-05-2022, 12:33   #5991   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

Jah, dat is intriest.
Mijn vraag is, why the fuck laten ze dat toe?
Kijk hoe bugged dat is :///

Old 16-05-2022, 08:27   #5992   link
radje
wadist

radje's Avatar

3-0 correct
0-3 correct

/dab

Old 16-05-2022, 21:27   #5993   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

Imperial - C9 volgen op Gaules (brazil) stream = lachen
Old 17-05-2022, 07:34   #5994   link
radje
wadist

radje's Avatar

ik heb door de matchups vandaag 6 juist

nog altijd on track voor diamond pickems

Old 17-05-2022, 08:17   #5995   link
Cage
throwing a wobbly

Cage's Avatar

700K op die Gaules zijn stream. Zot.

En lets gooo Imperial. All in fanboy voor Fallen at the moment. Fer is momenteel is de top 5 highest rated plays in deze stage, wel zalig.

G2 moet winnen van Furia en Heroic van Vitality dan ben ik perfect
Alhoewel ik ze beide wel zie verliezen.
Old 18-05-2022, 12:10   #5996   link
radje
wadist

radje's Avatar

bijna zover boys

ik ga vrijdag, zaterdag en zondag. nog eens merci aan exeter voor de upgrade coolsmiley.jaypeg

Old 18-05-2022, 12:32   #5997   link
eXeTeR
The Tuner

eXeTeR's Avatar

jow Rooz, contact mij is asap aub, anders geef ik u ticket weg
Old 18-05-2022, 12:33   #5998   link
Nieker
Punk in drublic

Nieker's Avatar

Ik ga zaterdag!
Nieker is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2022, 12:54   #5999   link
Nike123
bot by bavo

Quote:
Originally Posted by eXeTeR View Post
jow Rooz, contact mij is asap aub, anders geef ik u ticket weg
Jo, welke datum-tijdstip?
Nike123 is offline   Reply With Quote
Old 18-05-2022, 12:54   #6000   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Nieker View Post
Ik ga zaterdag!
ayyy stuur mij op whatsapp niek zaterdag dan drinken we er ene (of twee)

en rooz ook? woop <3 mooi man

Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Videogames

Thread Tools

Posting Rules