![]() |
![]() |
#5981 link |
wadist
|
en dan puur op zijn fallen comment:
1) het komt vlak nadat imperial zich kwalificeren voor de volgende stage, wat het al toon doof maakt en puur bestaat om de br supporters en spelers te antagoniseren 2) csgo is meer dan alleen gewoon puur talent, ge hebt nen goeie ingame leader nodig om een team te laten functioneren en dat weet thorin ook. het aantal majors, laat staan grote titels dat fallen heeft gehaald door zijn leiderschap is geschift hoog 3) maar zelfs dan, fallen was met momenten top 3 awp'er van de wereld op individueel niveau zeker rond 2016. hem, device en simple was het toen terwijl device en simple op dezelfde moment niet moesten IGL'en maar opnieuw, dat zijn zaken die thorin in het diepste van zijn zieltje ook wel weet. maar hij voelt zich in zijn gat gebeten voor god weet welke reden die dag, er zijn zo wel 10000 zaken die hem tegenwoordig in gang schieten dus begon hij maar af te geven op overduidelijk een iconische cs speler ik haat de meeste br teams, ik haat br supporters en fuck da land in't algemeen. maar zelfs de zwaarste hater van de cs cultuur die ze brengen kan nie rond het feit dat fallen op geen enkel ogenblik een overrated speler is geweest |
![]() |
![]() |
![]() |
#5983 link | |
wadist
|
Quote:
nu ga ik gewoon voor nen zekere gaan fuck it. kweet tzijn bo1's in't begin en kweet dien opening kan sowieso alle kanten uit maar mja |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5984 link | |
throwing a wobbly
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5985 link | |
Kwek
|
Quote:
Echt benieuwd waar Imperial gaat stranden. Fallen is ondanks z'n afkomst altijd meer tactisch geweest dan all out firepower (ondanks mannen als bvb coldzera naast zich), maar uiteindelijk zijn Fer, fnx, boltz en VINI echt geen slechte fraggers. Daar is best wel wat mee te doen. Ge hebt geen peak fallen nodig om daar overwinningen mee te halen. Tot op een bepaald punt.
![]() |
![]() |
#5986 link |
wadist
|
mja furia is dan ook wel een anti-br ploeg. art pushed graag en is mega agressief -zelfs met een awp- maar voor de rest is dat een team dat zich vooral met heel veel fundamentals organiseert, spelen heel veilig. art zoekt informatie en maakt ruimte, de rest kan daar dan met werken
furia als team persoonlijkheid is ook super rustig en het is ook niet geheel ontoevallig dat, desondanks dat ze het beste br team zijn, ze ook het meest onpopulaire zijn in die regio van alle grote teams. ze gaan nie mee met de bully tactics van gaules op sociale media (streamer kerel die zijn horde van br lunatics op mensen afstuurt), iets dat ge moet doen als ge populair wilt zijn daar. daarom haat ik die cultuur ook zo zwaar, letterlijke kinderen doodsbedreigingen sturen is daar nen normale dinsdag lol furia wordt gezien als verraders en het zwarte schaap om alles op te steken dat fout gaat voor de regio in zijn geheel, tot ze iets winnen natuurlijk. ze worden als "belediging" vaak ook portugees ipv braziliaans genoemd door braziliaanse fans zeker in mindere periodes onder het motto van "verraders voor europa" etc. voor een normale mens is dat natuurlijk geen belediging want als ik moest kiezen tussen die twee landen lmao, geen favela's voor mij tyvm
Last edited by radje; 14-05-2022 at 08:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5990 link |
wadist
|
lmao mijn woorden waren nog niet koud of de favela apen zijn weer bezig :')
monesy heeft gisteren een one way smoke gebruikt op mirage -een nieuwe- die zelfs toegestaan is door de admins op RMR (en aangezien het dezelfde PGL admins op de major zelf zijn..) tegen imperial, dat is geclipped geweest en nu heeft em heel de nacht doodsbedreigingen gekregen via sociale media op een gegeven moment hoopt ge gewoon dat alle br teams (minus furia) zich nooit kwalificeren, al is het maar om de spelers veilig te houden mind you: monesy is 16 jaar dus zijn ze opnieuw een letterlijk kind aan't bedreigen. fucking loslopende beesten na leaf vorig jaar nu dus opnieuw |
![]() |
![]() |
![]() |
#5995 link |
throwing a wobbly
|
700K op die Gaules zijn stream. Zot.
En lets gooo Imperial. All in fanboy voor Fallen at the moment. Fer is momenteel is de top 5 highest rated plays in deze stage, wel zalig. G2 moet winnen van Furia en Heroic van Vitality dan ben ik perfect ![]() Alhoewel ik ze beide wel zie verliezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|