![]() |
![]() |
#2147 link | |
Senior Member
|
Quote:
Dan is 't weer van 'omg de EU fascisten ze hebben teveel macht mimimi'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2149 link |
Senior Member
|
Eum mijn punt is dat de EU tegen landen niet kan zeggen wat ze met hun energie doen. Al wat ge kunt doen is druk zetten, meer niet.
En als er dan fuckers zoals Hongarije alles blokkeren dan is daar niks aan te doen (buiten die uit de EU gooien waar ik geen probleem mee zou hebben). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2150 link |
white male hetero unicorn
|
Hongarije meer garanties geven en chanteren op andere vlakken. Zo slim zijn ze wel.
Anderzijds, als de roebel zou crashen (wat hij niet echt doet dacht ik) zou die eig beter af zijn met euro's dan met roebels. Alz heb er wel eens een uitleg voor gehoord maar te weinig inzicht om er iets van te snappen En Hongarije uit eu gooien zou idd domste zijn wat je kan doen. Putin zou niet liever hebben. Last edited by Jack Carver; 17-05-2022 at 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 link |
Senior Member
|
Waarom ? Hongarije biedt niks aan de EU, die kosten alleen maar geld.
Constant tegen werken maar wel als eerste in de rij als er geld te rapen valt. Letterlijk een vijfde colonne van Rusland. En 't is ook niet dat lidmaatschap van de EU daar de democratie helpt. Last edited by DM; 18-05-2022 at 00:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2152 link |
bashir_be
|
Geo-strategisch is Hongarije wel belangrijk. Stel u voor dat die nu aan Russische zijde waren tijdens deze oorlog, het had logistiek heel wat problemen kunnen opleveren, evenals oorlog-tactisch(intel-gewijs en corridors).
![]() Allez, ziet ge Rusland, Oekraine (lol I know, maar stel..), Moldavië en Belarus nu al "één" zijn? De Russen staan dan virtueel aan ons deur, namelijk Oostenrijk. FML als dat gebeurd.
Last edited by sn1p3r; 18-05-2022 at 05:25. Reason: kaartje bij |
![]() |
![]() |
![]() |
#2153 link |
bashir_be
|
Dito trouwens met Turkije. Zelf op nog grotere schaal, letterlijk en figuurlijk. 't Is dat we hem nodig hebben (Zwarte Zee, groot leger, grens met Midden-Oosten ifv vluchtelingen etc) of hij lag al lang buiten bij de NAVO.
![]() |
![]() |
#2157 link |
|
https://www.demorgen.be/nieuws/wel-o...rlog~b886215e/
Hopelijk niet te veel van dit soort onzin komende weken Lijkt net goed te gaan voor Oekraïne waarom nu dan niet nog wat doorduwen |
![]() |
![]() |
![]() |
#2158 link | ||
Whatabautist
|
Quote:
Net zoals die fighter jets die ze beloofd hadden. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2159 link | |
|
Quote:
Jaren lang zelf grote woorden en de boel nog meer ophitsen en nu het uit de hand loopt en ze zelf schade ondervinden gaan ze terug plooien |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2160 link | |
Senior Member
|
Quote:
inb4 er hier ne slimme afkomt met 'ja maar ze moeten gewoon alle energie uit Rusland blokkeren' ![]() Last edited by DM; 18-05-2022 at 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|