![]() |
![]() |
#2122 link | |
N°1 Music Spammer
|
Ben voor lightning conduit gegaan, nieuwe skill van deze league. No regrets, tis sterk en satisfying om te spelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#2125 link | |
N°1 Music Spammer
|
Amai, haalt gij uit die trailer dat het boss focussed gaat zijn?
PoE laat toe om zelf te kiezen of je boss focussed speelt, of map focussed, door uber bosses.
![]() |
![]() |
![]() |
#2126 link | |
Serious Member
|
Quote:
![]() Op de forums lees ik dat het naar't schijnt boss-heavy zou zijn. Aan die trailer zie je natuurlijk niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2128 link | |
Serious Member
|
Quote:
Ja dat ik er boenk op. Vind het trouwens prachtig dat ze Enki's Arc Witch hier gebruikt hebben als een eerbetoon aan de beste newbie-friendly build. Deze league lvl 95 geraakt en kan verder doen maar upgrades zijn nu héél duur. Speel nu D4 maar ik ga mijn RF jugg nog eens wat andere extreme content laten doen ook. Vind D4 tot nu toe best goed, dus durf nog niet vergelijken. Alleen mis ik een fast travel optie in D4, serieus, ik kan niet meer zonder zoom zoom zoom in mijn ARPG's! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2132 link |
Tiger Riding Samurai
|
Heeft de looks en details van een 2D-spel maar met alle voordelen van 3D precies en dat bedoel ik positief. Benieuwd hoe toegankelijk het zal zijn, ook qua verhaal. Wat weerwerk voor Diablo 4 mag altijd, niemand mag op zijn lauweren rusten en zo krijgt ge hopelijk twee ARPG's die (op termijn) alles uit de kast halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2133 link |
Tiger Riding Samurai
|
ExileCon is bezig, nieuwe footage van Path of Exile 2. 100 bosses en 600 monsters, als die echt allemaal hun eigen mechanics hebben is het heel straf. 1500 passive skills lijkt me ook niet de marketing boon dat ze ervan maken... het blijft PoE zo dat is wel duidelijk.
Story/features trailer: Gameplay walkthrough: Closed beta pas op 7 juni 2024. ![]() Last edited by Ryuken; 29-07-2023 at 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2134 link | |
N°1 Music Spammer
|
Die mobility changes zijn wel vet
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#2136 link | |
N°1 Music Spammer
|
combat is toch serieus veranderd, in de goeie richting. Geen full screen clears met 1 klik.
![]() |
![]() |
![]() |
#2137 link |
Tiger Riding Samurai
|
Yeah, in dat interview door Kripparian met die game director (ergens tussen die zes uur) geven ze ook toe dat ze het iets trager willen maken. PoE 1 en 2 blijven naast elkaar bestaan ook dus dat is geen issue. Microtransactions die in beide games van toepassing kunnen zijn worden ook overgedragen (zoals stash tabs e.d.). Die wapentriggers en skill tree weapon swapping shit zien er wel niet bepaald simpel uit.
![]() ![]() Die eerste boss (aap met zuil) was maar heel gewoontjes, die andere nadien begonnen er al wat meer op te trekken. Ambetante is dat het nog bijna een jaar wachten is. Benieuwd wat Diablo IV, Last Epoch en zelfs Grim Dawn (1.2 update) tegen dan op tafel hebben gelegd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2138 link |
Serious Member
|
Ja, een jaar is nog lang. Maar het ziet er zwaar de moeite uit.
Ik hoop dat ze de laatste league eens alles met een factor van x³ doen en die 6 maanden maken of zo. ![]() Crucible league is voor mij gedaan, heb quasi alles gedaan wat er te doen is. In Delve beland op depth 450 voor de eerste keer. RF Jugg is wel ideaal voor Delve, alhoewel de bossfights met mijn gear ook best goed gingen; duurde wel wat lang maar RF Jugg is unkillable. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2139 link | |
N°1 Music Spammer
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|