![]() |
![]() |
#2821 link |
Whatabautist
|
Een grotere schaambal as Morrissey, ge moet het kunnen
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09...n-geannuleerd/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2822 link |
ask me anything
|
Hm, na dit vind ik dat wel raar: https://www.rollingstone.com/music/m...raine-1319000/
En dit: En het feit dat zijn schoonzoon (of dochter can't remember) Oekrains is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2825 link |
white male hetero unicorn
|
https://www.hln.be/buitenland/groen-...aars~a76dd19a/
wat denken we shrimp moeten we de deur openzetten voor mensen die Putin ontvluchten ? of grenzen sluiten en moeten ze intern maar in opstand komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2826 link |
Psychokieke
|
Die mensen die nu aan het vluchten zijn waren wel de oorlog aan't aanmoedingen een tijdje terug hé. Laat ze maar protesteren in hun eigen land.
![]() |
#2827 link |
Dark Soul
|
Ik zou toch liever Oekraïnse vrouwen binnen laten dan Russische mannen.
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2828 link | |
Forty-Two
|
Quote:
Nuja, het blijft een moeilijk geval. Van mij mogen ze gerust rusland ontvluchten, maar dat sommige buurlanden ze niet graag zien komen snap ik ook gerust wel. Ik peins overigens dat ikzelf ook niet zou durven protesteren als ik in Rusland zelf zou zitten. Ah niet akkoord? Hier, kzal u ff een mobilisatie brief schrijven. Veel plezier aan't front. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2833 link |
De Verschrikkelijke
|
Denken jullie nu werkelijk dat elke Rus die nu (pas) vlucht automatisch een fervente Poetin-supporter is?
![]() Pakt dat de gemiddelde Rus al ettelijke jaren kiest voor de politiek van het minste kwaad en bij gebrek aan mogelijkheden liet gedijen.
![]() |
#2837 link | |
(no homo (homo))
|
Quote:
zullen wel "goede" russen tussen zitten maar net zoals in wo2 heb ik maar weinig geloof in vluchtende nazi's van een facistisch regime die ondanks een oorlog immens populair was bij het gewone volk juist door die oorlog. de enige reden dat er nu plots meer vluchtelingen zijn is omdat mobilisatie is afgeroepen en die augurkvreters en wodkazuipers geen kanonnenvlees willen worden. iemand anders wel natuurlijk voor het grote rusland maar zelf? ho maar kunnen ons misschien toespitsen op leden van partijen en groeperingen die effectief tegen putin zijn. dus niet toevallig sinds de mobilisatie dat ze het onrecht van oorlog inzien maar al jaren en jaren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2839 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
![]() |
![]() |
#2840 link |
Hippe trolley
|
En letterlijk vermoord, verkracht, gemarteld, de rest van hun leven opgesloten worden of als het mannen zijn tegenwoordig instant naar het front gestuurd worden om daar afgeslacht te worden als kanonnenvlees. Hard en lang hebt ge er niet over nagedacht he.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|