![]() |
![]() |
#2841 link | |
Whatabautist
|
Quote:
Goed plan CSM. Over nadenken gesproken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2842 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
![]() |
![]() |
#2845 link | |
(no homo (homo))
|
Quote:
kweet dat dat ook mij zou geweest kunnen zijn, net zoals het kind van een miljardair naar mij kijkt en denkt "da zou ik geweest kunnen zijn, klein appartementje en amper kunnen sparen". 't leven suckt en we moeten mensen helpen maar hulp is nu eenmaal niet oneindig en als ze niet oneindig is, stel ik voor om eerst de focus te leggen op mensen en vluchtelingen van ukr tijdens de tweede wereld oorlog in een hypothetisch geval dat wij niet deelnamen met de oorlog maar wel wapens etc leverde aan de geallieerde zou ge toch ook liever willen dat we eerst voorrang geven aan joodse vluchtelingen en we nazi vluchtelingen maar mondjesmaat toelaten en zeer streng controleren. toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2846 link |
(no homo (homo))
|
en ja velen zijn gebrainwashed wss maar euhm ja, los van hoe ze tot die staat zijn gekomen ze blijven sowieso toch even goe een gevaar? het enigste verschil tussen brainwashen tegenover effectief van vrije wil in iets geloven is dat het brainwashen te ontdoen valt
maar da lijkt mij toch iets dat veel tijd inneemt? om dan nog niet te praten over 't feit dat de meeste ukr vluchtelingen hier blijven tot de oorlog gedaan is en hun steden terug opgebouwd zijn, die zullen sowieso terug willen. tis niet dat het ongelimiteerde rijkdommen waren daar maar steden zoals kiev waren toch best ok vergeleken met de shitholes uit midden oosten/afrika van de meeste vluchtelingen die naar hier komen? ik denk dat nen wodkazuiper die deserteert niet wilt terug gaan tenzij em graag een gulag vakantie op zijn kalender wilt zetten, dus dan zitten we met een hoop volk waarvan een substantieel deel het westen door en door haat maar wel ni terug kan gaan da is toch een puur recept voor miserie |
![]() |
![]() |
![]() |
#2850 link | |
↑ psychopaat
|
Quote:
![]() |
![]() |
#2851 link | |
Senior Member
|
Quote:
https://freemovement.org.uk/would-ru...y-as-refugees/ Precies wel een degelijk overzicht dat. Tldr het is complex en mobilisatie ontvluchten an sich id waarschijnlijk niet genoeg reden om asiel te krijgen, maar de straffen op het weigeren van mobilisatie, het risico om oorlogsmisdaden te moeten begaan als soldaat, niet beschikken over de mogelijkheid om dienst te weigeren uit gewetensbezwaren etc. mogelijk wel. Dat moet in elk geval case by case bepaald worden en een algemene fuck you naar elke Russische vluchteling is dus zeker niet OK.
![]() |
![]() |
#2853 link | |
Hippe trolley
|
Quote:
Ook zullen eventuele Russische spionnen wel over voldoende middelen en mogelijkheden beschikken om hier op een andere manier binnen te geraken, dan via de ingewikkelde route van te vluchten. Daarnaast zie ik niet in waarom we tussen de twee groepen zelfs maar zouden moeten kiezen. Hier is plek en middelen genoeg om beiden op te vangen. Het is het morele juiste om te doen, en het helpt de Russische staat verzwakken. Daarnaast is het waarschijnlijk ook gewoon een juridische verplichting.
![]() |
![]() |
#2854 link | ||
Hippe trolley
|
Quote:
Quote:
Ook zie ik niet in waarom ge er automatisch van uit gaat dat elke Rus een diepgewortelde haat koestert tegenover het Westen. Gij lijkt mij vooral te lijden aan een rabiate en irrationele haat tegenover de gemiddelde Rus. Het zou er u goed aan doen om te beseffen dat dit evengoed mensen zijn zoals gij en ik die gewoon in de foute omstandigheden zitten.
![]() |
![]() |
#2856 link | |
Whatabautist
|
CSM is helemaal zotjes geworden. Sinds wanneer is het moreel juist om supporters van oorlog, verkrachting en moord op te vangen, nu opeens de oorlog niet in hun voordeel speelt.
2015: Quote:
Laat die 1,1/10 binnen en die 8,9/10 creperen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2857 link |
Psychokieke
|
Haha, ja laat iedereen maar binnen. Lekker belastingen betalen voor een bende dronkenlappen en oorlogsstokers
![]() Ocharme die mensen.
![]() |
#2860 link | |
Rispel Raspel
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|