![]() |
![]() |
#181 link | |
N°1 Music Spammer
Location: In uw hooft, met gekke melodieën
|
max lvl 25 en restricties op quests om het verhaal ni teveel te spoilen.
__________________
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 link | |
Forty-Two
|
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 link | |
Senior Member
|
Quote:
Blijkt dat die externe SSD's niet eens zo duur zijn en je kunt gewoon op usb 3.0 aansluiten ![]() Merci voor de tip. Geen idee waarom ik dat nooit eens deftig opgezocht heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 link | |
the king of the divan
|
Joe wtf lang geleden zot!
@HailMaryMallon als je carry of levelling gear nodig hebt of zo :D
__________________
Quote:
Last edited by onbewust; 20-03-2023 at 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 link |
Senior Member
|
Na nog een zak meer uren:
++: De atmosfeer is toppie, sound design is 11 op 10, spell design, effecten etc etc als ze willen kunnen ze hiermee wel ne topper maken, verhaallijn is in de beta al beter dan heel D3 samen. --: Die level scaling is den duivel, dat verkakt elke vorm van progressie gevoel in nen arpg, wtf De dungeons zijn schaamtelijk repetitief , zo ist nie moeilijk om een overworld te vullen met honder duizend dungeons natuurlijk. De skill tree is ook maar kak in feite, kweet het, de paragon board unlock op lvl 50 maar volgens closed beta testers is dat ook maar wat extra stamina hier, wat attack speed daar, niks speciaal dus. De UI is rommelig en sorry, nie van de Blizzard kwaliteit die ik heel mijn leven gewend ben. Heel wa rare en onafgewerkte quirks toch wel, nie gewend alweer. De open world leek echt volledig leeg en ongebruikt. Er is echt wel nog werk aan, laat et nog maar een jaarke koken.
__________________
De emmer der vernedering is vol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 link | |
N°1 Music Spammer
Location: In uw hooft, met gekke melodieën
|
Seamless wereld zonder loading screens is ook dikke kak imo. Elke keer ge een nieuwe zone binnen loopt begint da te laggen gelijk zot. Met death als gevolg omdat ge in een pack mobs loopt.
Ook overal en constant micro stutters. Please fix
__________________
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 link |
You ain't seen me, aight!
|
Hier niet echt veel last van stutter. Inderdaad eens een schokje of twee bij het veranderen van zone, maar dat is het wel zowat. Speelde hier best wel smooth voor de rest.
En om op jelliuz in te pikken: Aan de levelscaling heb ik me ook geërgerd. Daardoor heb je nooit echt het gevoel dat je sterker aan het worden bent. Is zowat mijn grootste ergernis, en het is iets dat mij al stoort sinds Oblivion. Waarom zou je in godsnaam levelscaling willen. Als je dan eens vast raakt op een bepaald level, dan heb je ook nergens om eens even gemakkelijk te grinden voor een nieuw wapen of een level up. Dungeons zijn inderdaad behoorlijk repetitief. Zeker in huizen valt dit op. Ik heb ondertussen wel al genoeg dezelfde kelder gezien. Vreemd, want in diaries spraken ze toch over genoeg variatie in de omgeving om het boeiend te houden. Ook het gebrek aan randomness van de wereld is een gemiste kans. De wereld zelf mag gerust hetzelfde zijn, maar zorg dat de spawning locaties toch op z'n minst verschillen. Als je voor een quest iemand moet zoeken in een gebied, en hij staat altijd op klakdezelfde plaats, is er niet veel plezier aan bij een 2de of 3de playthrough. UI vond ik dan weer best goed. Het was een beetje gewoon worden, maar ik heb er mijn draai vrij snel in gevonden. Open world leek leeg, zeg je? Vreemd. Ik vond net dat er teveel events aanwezig waren. Mocht van mij gerust wat minder. We mogen alleszins niet vergeten dat dit een betaversie was, en niet de finale versie. Dus mogelijks worden een aantal van de minpunten wel nog weggewerkt tegen release (je zou ervan verschieten hoeveel een spel nog kan wijzigen in zijn laatste maanden). Sowieso is er nog werk aan de winkel, maar de basis is alvast 100 keer beter dan D3 destijds. En zelfs D3 hebben ze uiteindelijk kunnen rechttrekken. Ik heb er alle vertrouwen in. Last edited by HeLLBirD; 20-03-2023 at 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 link |
Senior Member
|
Ik mag het hopen want ik ben de grootste blizzard dick sucker op de wereld en meestal kijk ik straal doorheen kleine bugs maar nu zit ik toch wel met serieus wat twijfels, dé slordigste game die ze ooit hebben gemaakt imo. (dat van "beta" , dat hoor ik vaak maar volgens mij gaan ze op 2 en halve maand nie heel da spel nog nekeer door elkaar schudden)
en @Lion idd, mega veel stutters, gek worden dieje amd super resolution bleek daar ook nie veel aan te helpen, tlijkt wel op background loading idd.
__________________
De emmer der vernedering is vol. Last edited by jelliuz; 20-03-2023 at 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 link |
Tiger Riding Samurai
Location: Core Prime
|
Wereld vond ik over het algemeen wel ok qua aanvoelen / encounters hoor, events en strongholds zijn de highlights, vooral die events had ik bang van want dat was maar so-so plattekes in DIII, is in DIV vlakaf beter én meer gevarieerd. Dat daar extra volk bijkomt maak het alleen maar leuker. Ook de blauwe side-quests zijn heel goed verweven in de wereld maar ge moet ze wel vaak actief opzoeken in de hubs eerst.
Dungeons zijn wat repetitief idd, vooral de lay-outs. Maar de kritiek is ook dubbel soms: genoeg mensen die nu klagen dat ze een gang of twee moeten backtracken terwijl dat in D2 1000x erger was. Ge kunt moeilijk overal portals in ene dungeon steken zodat het lore-wise nog steek houdt of gewoon er ineens vollen bak rifts van maken. Dat is ook geen meerwaarde-content dan imo. Backtracken hoort er nu eenmaal bij. Hopelijk komen er interessantere layouts en concepten want er moet wel iets mee gebeuren als een groot deel van de end game op diezelfde dungeons is gebaseerd. Dat zijn variaties daarvan + een speciaal Helltide invasie-event in de gewone spelwereld waar nog weinig over bekend is. Microstutter ook redelijk wat last van gehad, vooral als je uit de hubs en zeker uit die hoofdstad komt. ![]() ![]() UI-issues... het mocht wat groter vooral en het voelde ook aan alsof er een skill-button te weinig was. Eentje meer had zeker gemogen. Rest was redelijk duidelijk vond ik qua indicatoren en zo. Gems die evenveel plek innemen als armor of wapens blijft ook belachelijk. Dat zal zeker niet allemaal opgelost geraken tegen release, om van klassenbalans of items te zwijgen maar ze gaan hier wel meer voluit qua live service dan bij DIII. Ik verwacht geen afkalving van content na release zoals bij DIII het geval was. Ze kunnen het zich ook niet veroorloven om bepaalde issues te lang te laten liggen, ander klopt hun business model niet meer (season pass + cosmetics) en Path of Exile 2 komt ook achter de hoek piepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 link | |
Senior Member
|
Quote:
Normaal gezien kan ik letterlijk een thee gaan zetten wanneer ik dat spel opstart. Nu was ik binnen nog geen minuut ingame. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 link |
Dark Soul
Location: Hyrule
|
Items die met uw level scalen vind ik maar shit eigenlijk. Hogwarts Legacy heeft dat ook. Ik haat dat.
__________________
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 link |
Dark Soul
Location: Hyrule
|
Zeker doen, kost ook niet meer zoveel tegenwoordig. Vlam er gewoon 1 of 2 TB SSD bij voor uw games.
__________________
Desktop: AMD Ryzen 7 5800X3D 32GB RAM RTX 3070 2x1TB Samsung 970 Evo Asus ROG PG348Q 3440x1440 PSN: GeraltOfRivia86 | Battle Tag: JackRipper#1753 | Wii U: Reaper86 |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 link | |
You ain't seen me, aight!
|
Quote:
Dusja. Komt wel goed met D4. Imho véél betere basis dan D3 ooit had, en zelfs dát spel hebben ze uiteindelijk rechtgetrokken. En voor wie toch niet tevreden is, er is nog altijd D2: Resurrection, nu ook met controller support op PC. Dat spel blijft goed, en is met controller nóg beter. ![]() Ik ben daar alvast voor het eerst in 20 jaar nog eens een blizzard sorcerer gestart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 link |
Serious Member
Location: Hijfte
|
Heb even gespeeld tot level 10 met een sorcerer. Eerste indrukken :
+ Speelt vlot, ik heb zin om steeds verder te spelen. + Item fever is er zeker, je merkt je upgrades ook. + Meer "verhaal" dan in de vorige Diablo's én ivm de grote concurrent PoE. + Plezant dat er "duck" en "jump" in zit, geeft de levels wat meer toch. +/- Ook ivm Poe. Het is iets gemakkelijk heb ik de indruk. Heb wel enkel nog maar een sorcerer gespeeld natuurlijk. Is zowel positief al negatief eigenlijk. +/- UI stoorde mijn niet maar velen wel blijkbaar. Je moet wat shortcuts leren, zou beter zijn mocht alles beschikbaar zijn via de tab button. - Grafisch vind ik het maar pover. Voor zo'n een dure game is dat allesbehalve een goeie indruk. Serieus in this day and age maar daar toch al eens een revolutie in zijn zeker. - Skilltrees zijn om te lachen. Wel cfr. PoE in mijn geval maar dit is écht dwaas simpel. - Omgevingen vond ik tot nu toe redelijk saai. Wat meer contrast is wel nodig toch. In short, voorlopig voor mij nog geen PoE vervanger. Maar het is de beta, ik heb er zoals Hellbird hierboven wel vertrouwen in eigenlijk. EDIT : 40€ voor Diablo II remastered? Serieus? Denk dat ik Diablo II al 2 of 3 keer gekocht heb, afzetters maat. Dat ivm Valvie Die Counterstrike 2 gewoon gratis geeft aan iedereen met CS, het verschil kan niet groter zijn. Last edited by Dodgy; 25-03-2023 at 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|