![]() |
![]() |
#25 link | |
ask me anything
|
hoeda? is toch normaal dat ge zo afgemat wordt in een gevecht, denk dat vechtsporten conditioneel toch één van de zwaardere takken is, if not de zwaarste.
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link | |
[b]1337[/b]
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#34 link | |
ask me anything
|
Quote:
Of op wat hebt ge het? ![]() Der is nog een lolliger, ik had er ne .gif van maar heb nu geformatteerd... Die gasten kijken keifars naar elkaar, A geeft B ne kus, B kijkt dan verbaasd, lacht is, geeft ne kus terug en geeft A zo een tikske van "haha, copain!". ![]() Sowieso is er bij gevechtsporten enorm veel respect vereist voor elkaar en voor de ref (bij UFC mss wat "minder" discipline-gewijs, omdat daar meer toegelaten is), dus als ge een reglement overtreedt, is de kans groot dat ge gejost zijt. ![]() hier bvb, Hari vs Bonjasky: Bonjasky valt, ref komt erboven hangen, en Hari geeft hem nog wat lappen en een stamp. Bonjasky blijft liggen, veinst (imo, was totaal niet hard ofzo, wel onverwacht maar goed) een blessure en zo wordt Hari gediskwalificeerd (eerst gele kaart, maar uiteindelijk rode kaart) in de K1-finale van 2008. ![]() Last edited by Jaak ✅; 19-01-2010 at 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 link | |
lil frank raes
|
Wat een fail manier om te verliezen, voor zover ik kan begrijpen als ie er gewoon was afgebleven na de KO (whatever, ge snapt wat ik bedoel) had die mekak gewonnen?
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link | |
lil frank raes
|
![]() Ik ben niet thuis in dat soort sporten maar toch wree cool van u om een totale leek op zijn terminologie te wijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|