![]() |
![]() |
#62 link |
ask me anything
|
en omdat we wel houden van vechtersbazen die zich muzikaal engageren:
roy jones jr - can't be touched (dikke, DIKKE schijf overigens): appa ft badr hari - stap maar in de ring: ik sta der net één jaar, strijdend in de hoek, en de grootste namen in de K-1 schijten in hun broek! de naam is Badr Hari, en ik pak wat ik verdien! ![]() to be continued! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 link | |
~MOAI!
|
Quote:
(Achterlijke censuur, maar anders was't stilstaand prentje.) Keer langs Ledeberg passeren of me voldoende grote envelop opsturen met voldoende postzegelerij.
![]() |
![]() |
![]() |
#73 link |
ask me anything
|
dunno, heb de clip nog niet bekeken, heb dat nummer hier (net als de albums from whom the bells tolls, rip the jacker en can-i-bus) staan, en had daar nooit MT in gehoord
![]() speelt dus in de clip en wordt daarin een paar keer geciteerd, aight, daarmee dat ik het vroeg, want ik had het dus op effectieve rappers die vechten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 link |
[b]1337[/b]
|
Is een elleboog naar het gezicht, en wreed snel. Goeie opvolging ook, hij was klaar voor de weerslag maar zag dat het al gedaan was. Snel slaan is niet zo moeilijk, maar het is wel moeilijk om niet te verraden dat het komt via lichaamstaal.
Ik denk dat het echt wel een sterk stuk krapuul is dat.
![]() |
#78 link | |
~MOAI!
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|