![]() |
![]() |
#103 link |
Senior Member
|
Ik moet misschien ook eens iets leren van vechtsport, ooit een baseballknuppel op mijn smoel gehad.
![]() Aalst is zo een leuke stad. Elke keer ik op bezoek ga naar Belgie krijg ik op mijn muil daar. 4 jaar geleden van 15 man vorig jaar van 3 man met baseballknuppel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 link | |
lil frank raes
|
Tja, naar Mexico trekken..
![]() |
![]() |
![]() |
#106 link |
[b]1337[/b]
|
Serieus? Waar ga je dan altijd? kanten van het station, de Hopmarkt? Promille? dat lijken mij zo de te mijden buurten, voor de rest is het er ok.
![]() |
#107 link |
Senior Member
|
3 jaar geleden was mijn eigen fout, met ne stupide kerel gelachen en ik liep alleen en zat rond. Die zijn vriendjes van den oxygene hebben me dan mot gegeven. Uiteindelijk was het 2 keer niets en kon ik er wel om lachen.
Vorig jaar in de klapstraat ( ![]() Bad luck, geen idee, maar ik hoop van wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 link | |
lil frank raes
|
I feel your pain trouwens wel vlammes, ik heb al in elke provincie van vlaanderen zeker eens één keer op mijn muil gehad. Het meeste in Antwerpen, d'office.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 link |
CEO of Shrimprefuge NV
|
drie keer gevochten tijdens het uitgaan, nooit lappen gekregen. enfin, geen noemenswaardige peren op mijn muil zegt, janettenkletsen en halfgeraakte kloppen wel.
verder nog nooit in de problemen geraakt op straat. niemand fuckt met een baas. ![]() en ik woon dan nog in motherfucking Brussel, de stad waar elke plattelandsbewoner het lopend schijt van krijgt (compleet onterecht, dat kan ik u zeggen, die shit die nu op 't nieuws komt is ook allemaal dik overroepen en opgeklopt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 link |
Self-proclaimed genious
|
en uw punt is ? ne halfnaakte kerel die wat ligt te pompen en terwijl wat ligt te kermen ?
Remy Bonjaski daarentegen is mijn held en geeft die machoman kletsen (idem voor Crocop fuck yeah!) ! ![]() edit: epic shit : Crocop geeft dikke Sapp kletse, ween ween!! Last edited by Unzip Attack; 10-02-2010 at 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 link | |
a real pantload
|
Quote:
Zo'n zware neger moet toch die blanke verpulveren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 link |
[b]1337[/b]
|
Die Sapp leek niet eens te boksen, liep gewoon vooruit. Waar is dat ali-gedoe?
Wel lollig dat die gast daar lijkt een nonchalante linkse te raken en die dikkerd gewoon doet huilen. Lol.
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|