![]() |
![]() |
#104 link |
Typo Master
|
Ik wilde er E.T. van maken. Maar wtf , IT ? ... Das toch van Steven King ?
De reden dat er super liegebeest staat is voor 1 reden, en een heel belangrijke. Dat groen ding heeft gene rode vinger dus dat kan E.T. nooit zijn !!! ![]() edit: voor al wie niet kan volgen met bovenstaande commentaar, don't read it ! ... 't Is mis gegaan bij de eerste tekening "." ![]() Eerst de zin en dan tekeningen is in elk geval meer WTF effect dan eerst tekening en dan zin, weer schoon reeks die laatste ^^. Last edited by OmegaII; 25-02-2010 at 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 link | |
lil frank raes
|
haha, dit is het zaligste spel ooit ^^
![]() |
![]() |
![]() |
#109 link |
Soupe du jour
|
Avalanche houdt van stripverhaal avonturen:
Tijdens het graven van een tunnel op weg naar de vrijheid, boorde de gevangene plots een oliebron aan Hoe teken je een oliebron, vraagt Turtle zich af: Marky heeft zijn hoofd duidelijk ergens anders. 'Menselijke bij'? Really? Oh well, dan. Japisee, help ons een keer voordat het helema- oh lol. Dat mag OmegaII eens voor mij verklaren. Een vreemde scene, maar eentje die Deev graag tekent: Wie is die vrouw daar buiten in het raam? Valentin herkent ze: Maar Fyldamor zorgt voor een personage teleport! Guns gaat verder: De thaise luxehoer kijkt niet-begrijpend naar de conversatie tussen het fisting-liefhebbende pac-man spook en de vliegende penis. Niet al te ver van de vorige situaties! Maar waren we niet begonnen met een oliebron en een vluchteling? Dolletjes. Einde ronde 1 Last edited by Alex; 05-04-2012 at 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 link |
Eat Poop, You Cat!
|
RONDE 2 - Sign up!
Vanaf nu aan ga ik deze account gebruiken voor EPYC. Om deel te nemen aan Ronde 2 - stuur mij (op deze account) een PM met een zin. Iedereen die een zin instuurt doet mee, maar enkel de beste zinnen zullen gebruikt worden voor de reeksen. Stuur ook of je liever tekent of zinnen schrijft (bv. 4 tekenen/3 schrijven of 'maakt niet uit') De volgorde van spelers in de reeksen zal gepost worden zodat inzendingen meteen naar de volgende persoon (en deze account) gestuurd kunnen worden. Voorlopige inschrijvingen:
Eat Poop, You Cat! Last edited by EPYC; 06-03-2010 at 13:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 link |
Soupe du jour
|
Dan stuur je maar een sucky zin op. Enkel paar van de betere worden genomen.
Hint: beste manier voor een echt sucky zin is om een zwakke beschrijvende zin te geven van een voorwerp met 500 adjectieven in die toch de eerste afbeelding niet overleven. Anders pak je maar random boek vast met random zin. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|