![]() |
![]() |
#981 link |
bot by bavo
|
1 week fotograaf
staat in grootste krant van belgie https://www.hln.be/sport-in-de-buurt...klep~ac5d63d7/ gg rooz |
![]() |
![]() |
![]() |
#985 link | |
Greven
|
cool! 18-55 eigenlijk belachelijk goede value voor een "kitlens".
nice pics, en goeie reminder dat ik dringend ook nog eens mijn gear moet bovenhalen (en naar de verbeke foundation eens gaan)
![]() |
![]() |
![]() |
#986 link |
Senior Member
|
![]() Jaren geleden dat ik mijn camera nog eens had vastgehad, maar eindelijk tijd om de superzoom eens wat te testen. Toch één foto waar ik recht van de camera wreed content van ben. (Kwaliteit is mss wel al minder, want via Snipping tool gecropped ![]()
![]() |
#987 link |
Senior Member
|
Ge moogt gewoon zeggen dat het een brol foto met een brol camera is hoor
![]() Moest iemand dit nog lezen. Iemand suggesties voor degelijke filters? Ben aan het twijfelen om een polarisatie- en UV-Filter te kopen (die laatste gewoon om mijn lens wat te beschermen), maar ik vermoed dat er wel wat verschillen zijn in kwaliteit.
Growing old is inevitable, growing up is optional Last edited by Turtle; 21-03-2023 at 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#988 link | |
Greven
|
goh - voor wat gaat & hoeveel gaat ge die filters reaaaally gebruiken (UV & polariser)?
Een echt nuttigere vind ik dan al een ND filter, die zijn dan ook de enige die ik af en toe nog "uit de zak" haal, vooral 's zomers bij long exposures
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|