Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 09-05-2021, 23:50   #261   link
Clipper
Berger d'Arcadie

Clipper's Avatar

Ik heb tot en met aflevering 5 nog vastgehouden aan Annelotte hoewel ik al twee weken aan het twijfelen was. Maar na aflevering 6 had Lennart ineens wel heel veel op zijn kerfstok. Eerst heel passief dat vliegtuig laten crashen. En dan ging onze vrolijke jongen eens de verbolgen kandidaat spelen. Dat was zó getelefoneerd.

Clipper is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 06:21   #262   link
Rufus
PimpMeister

Pas bij het laatste maal met Gilles ging bij mij de radar af dat Lennert de mol was. Op de vraag ben jij de mol was hij de enige die nee zei maar zacht ja knikte.
Old 10-05-2021, 06:41   #263   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Philip die huiswaarts moest (dju toch!) was het enige echte duidelijke moment voor mij. Sven en Annelotte staren dan zo oprecht WTF HOEKANDANA terwijl Lennart als enige het klassieke emo-momentje speelt.
Old 10-05-2021, 06:49   #264   link
Kalutica
Fanboy

Kalutica's Avatar

Top seizoen, de Lennart heeft dat uitstekend gedaan
Old 10-05-2021, 07:36   #265   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

Quote:
Originally Posted by Rufus View Post
Pas bij het laatste maal met Gilles ging bij mij de radar af dat Lennert de mol was. Op de vraag ben jij de mol was hij de enige die nee zei maar zacht ja knikte.
Dat viel me ook op. Had Lennert nu ook als keuze in de theorie 'minste geld opgebracht', maar ben te lang blijven hangen met dat het alsnog Philip kon zijn

Denk dat de meesten er wel naast zaten. Soms is het inderdaad zo moeilijk niet en zoeken mensen het te ver. De theorie van het geld is de oudste.... en werd hier juist getimed toegepast in een meta-spel van 'zo simpel kan het niet zijn'

Dat Isidoor daar niet ging op drukken had ik wel verwacht, ze hebben die echt zwak getraind (los van dat dat type hond me nietal te intelligent lijkt). Nu dat bleek dat Lennert die ook nog dat had afgeleerd was het nog erger
acku is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 08:16   #266   link
Zwoep
]as]ecole wannabe

Zwoep's Avatar

Dien ond iets leren zonder een commando aan te koppelen, ook wreed slim. 'alez isi, das die knop, da kende he, alez isi'
Zwoep is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 08:31   #267   link
Irmo
lijkkist

Irmo's Avatar

Tis Lennart he mannen

Fidoh vond het te lang

You have reached the maximum number of posts (3) allowed in a 120 minute period for this forum.
Irmo is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 08:40   #268   link
acku
Unbanned

acku's Avatar

De Mol is gedaan niemand geeft er nog iets om
Buiten 1000 artikels in de media nog over hoe het Mol zijn hun leven heeft veranderd
acku is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 16:55   #269   link
The one and only Buffalo
Kwek

The one and only Buffalo's Avatar

De makers hebben met grote ogen zitten kijken naar hoe Lennart het spel naar zijn hand zette. “Lennart was een brutale mol”, zegt De Coster. “Hij luisterde ook niet. Er waren proeven waarbij wij zeiden: ‘Laat de groep maar wat geld verdienen. Amuseer je gewoon.’ Maar nee, Lennart deed gewoon zijn eigen ding.” De opvoeder uit Schoonbroek was zelfs zó balorig dat hij bij de bomproef extra pikant eten kreeg. Zo wilden de makers voorkomen dat hij zich zou kunnen mengen om de pasvragen.

Zalig toch.
Old 10-05-2021, 18:52   #270   link
lapino
Senior Member

lapino's Avatar

Ik zou dat écht niet kunnen, lijkt me zalig om eens mee te doen maar ik kan écht niet liegen. Val meteen door de mand.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.
lapino is offline   Reply With Quote
Old 10-05-2021, 20:04   #271   link
Horla
Senior Member

Een sales die niet kan liegen? Ik heb toch andere ervaringen
Horla is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2021, 09:29   #272   link
Karel
Senior Member

Karel's Avatar

Ik vind hem een held. Hij was sowieso al de grappigste figuur die de laatste jaren in De Mol heeft gezeten, en dan nog eens de mol zijn ook. Respect.
Karel is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules