Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Reply

Thread Tools
Old 15-10-2020, 20:12   #21   link
Potenza
De Verschrikkelijke

Potenza's Avatar

Quote:
Originally Posted by onbewust View Post
Oude peten hier allemaal niet te doen.
"DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG IS TE LUID"
"HET BEELD IS NIET GOE GENOEG"
"IK KAN MIJN PIS GEEN TWEE UUR OP HOUDEN"
"IK WIL MIJN COLA UIT EEN GLAS DRINKEN"
"KMOE MIJN SLECHT BEEN KUNNEN STREKKEN"
"HET WINKELTJE IS TE VER 'KWIL BEDIENING"

misschien moede uw hoorapparaat uit halen en ne pamper aan doen als ge naar de cinema gaat
ik vind naar de cinema gaan nog altijd wijs, als ik alleen in stilte ne film wil kijken zal dat ik wel thuis doen
het enige dat ik echt irritant vind zijn mensen die heel de film op hun gsm zitten kijken met hun scherm op 110% brightness KOGEL DOOR DE KOP AUB
Zeg wipeken, ge zijt de laatsten tijd dikwijls ewa overdreven negatief. Alles oké, maat?
Old 15-10-2020, 23:40   #22   link
Dorfmeister
O_o

Ik vermoed dat Disney eerder de low tier en de mid tier films zal opnemen in hun streamingcatalogus zonder dat het via het grote scherm passeert. De blockbusters zijn simpelweg te lucratief om cinema te negeren. Waarschijnlijk is dit eerder een stroomversnelling naar een cinema met twee snelheden: indiefilms en films van art houses enerzijds en blockbusters anderzijds. Ik verwacht dat de middellaag zal eroderen.
Dorfmeister is offline   Reply With Quote
Old 16-10-2020, 09:44   #23   link
Maniac
Filmnerd

Maniac's Avatar

Quote:
Originally Posted by Dorfmeister View Post
Ik vermoed dat Disney eerder de low tier en de mid tier films zal opnemen in hun streamingcatalogus zonder dat het via het grote scherm passeert. De blockbusters zijn simpelweg te lucratief om cinema te negeren. Waarschijnlijk is dit eerder een stroomversnelling naar een cinema met twee snelheden: indiefilms en films van art houses enerzijds en blockbusters anderzijds. Ik verwacht dat de middellaag zal eroderen.
Dat verwacht ik ook eerder. Alles gaar er ook vanaf hangen of het grote publiek bij Disney+ blijft hangen of niet. Als ze na 2 jaar zien dat bijvoorbeeld 30% afhaakt wegens gebrek aan goede nieuwe content dan gaan ze automatisch terug meer op de bioscoop focussen.

Disney en Fox maken voornamelijk blockbusters, en zeker voor comicfilms, Star Wars etc. willen de fans (of geeks) dat nog altijd op gigantisch scherm zien. Ik zie daar bijvoorbeeld echt wel een serieuze toekomst voor IMAX weggelegd.

En er is nog altijd een belangrijk deel van het publiek die thuis géén gigantische tv of beamer heeft staan, géén superdeluxe geluidsinstallatie, en voor wie naar de bioscoop gaan een gemeenschappelijke ervaring is.

Eens Covid voorbij zal er bij velen de drang zijn om terug naar de bioscoop te gaan, alleen al omdat het iets is waar mensen samenkomen.

Je kan het denk ik deels vergelijken met muziek: lp's en cd's hebben het concert ook niet vervangen (al speelt daar natuurlijk wel het live aspect).
Maniac is offline   Reply With Quote
Old 17-10-2020, 02:51   #24   link
blumcole
Chairman of the bored

blumcole's Avatar

Send a message via MSN to blumcole
Quote:
Originally Posted by Turtle View Post
Blumcole zijn perfecte cinema ervaring is als hij niet te ver moet gaan om te kakken
Vooral pissen. Tis nu iedere keer da'k als een rund moet gaan zeiken.

blumcole is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Film & TV

Thread Tools

Posting Rules