![]() |
![]() |
#181 link | |
O_o
|
Quote:
Iemand zoals Kevin Spacey die jongentjes wat zit te bepotelen, lijkt me logisch dat die wordt doodgezwegen. Dat zijn ook simpelweg strafbare feiten. Een mening verkondigen is dat niet. Als dat wel gebeurt, ontstaat er een wedloop naar polarisatie van elke mogelijke uitspraak. Pedro Pascale zijn vuil werd ook naar boven gehaald met op zijn minst één betwistbare uitsrpaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 link |
Senior Member
|
Iemand in de horeca gaat even hard de deur uitvliegen als die zo een onzin verkoopt op Twitter.
![]() |
#183 link |
O_o
|
Denkt ge? Ik denk niet dat werkgevers de Twitterfeeds van werknemers iedere dag gaan napluizen tenzij het een shitstorm wordt. M'n facteur kan een groot QAnon-fanaat zijn, maar volgens mij gaan ze dat bij BPost niet weten.
Er zijn twee zaken die ik nogal arbitrair vind: 1) Het verschil tussen publieke en niet-publieke functies 2) De ethische beoordeling of een tweet aanstootgevend is of niet Ik ben er wel mee akkoord dat die geit dat niet online moet gooien, maar dat geldt voor links-getinte tweets evenzeer. Soit, 't is geen discussie dat ik in deze thread ga voeren. Daar bestaan andere threads voor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 link |
You ain't seen me, aight!
|
Star is begonnen.
Van de Alien-franchise staat alleen de eerste film en Covenant erop. Hoe belachelijk is dat nu? Gelukkig is er nu wel Nederlandse ondertiteling (in tegenstelling tot op Prime, waar de ondertiteling enkel in het Frans was, zelfs niet in het Engels). Achja, we hebben nu toch eindelijk weer digitale toegang tot Futurama. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 link | |
Unbanned
|
Quote:
Lang naar gezocht om dat op makkelijke manier te bekijken met ondertitels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 link | |
!= Deffe
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 link |
|
Ik heb ze ook alle drie (vier zelfs, met Streamz). Tegenwoordig kijk ik het meeste Prime, maar dat komt dan vooral omdat ik de X-Files nog eens volledig aan het uitkijken ben, dus dat vergt wel wat tijd. Aangezien ik regelmatig (boeken) bestel op amazon.nl krijg ik de kosten eruit puur door de besparing op verzendkosten.
Netflix blift hier in huis de hoofdprovider, al komt dat vooral door mijn vrouw die elke mogelijke crimi-reeks bekijkt in om het even welke taal. Zelf kijk ik tegenwoordig vooral de tekenfilms (Archer, Big Love, F is for Family, Hoops, Rick&Morty, Paradise PD ...). Qua series heb ik het gevoel dat ik mijn backlog er op netflix ondertussen wel uitgehaald heb. Af en toe eens een nieuw seizoen oppikken, maar er is voor mij nog weinig dat ik lekker x-aantal seizoenen volledig kan beginnen bingen. Disney is vooral voor de kindjes. Had veel hoop voor Star, maar dat valt dus enorm tegen. Moesten de kindjes er niet zijn, ik zou die het eerst van de drie grote opzeggen. En Streamz zou ik ook opzeggen, maar ben nu met mijn dochter F.C. De Kampioenen beginnen kijken. Wat een stiekeme gezelligheid toch. ![]() Last edited by HeLLBirD; 24-02-2021 at 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 link |
|
Ja, X-files staat nu ook op Disney, dus het is maar de vraag hoelang het nog op Prime blijft staan. Maar Prime heeft naast X-files ook nog altijd een beter aanbod dan Disney, voor mij toch, en op dit moment. Dus zelfs als X-files zou verdwijnen, vind ik Prime nog altijd de moeite, zeker voor zijn lage prijs en rekening houdend met de extra kortingen/geen verzendkosten op de webshop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|