Go Back   Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Reply

Thread Tools
Old 08-03-2013, 15:21   #241   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Posities op de map heb ik gewoon zo gepakt om het rapper vooruit te laten gaan. 't Heeft weinig zin om twee dagen te moeten wachten alleen maar om te weten of ge op vakske X,Y of vakske X,Z staat. Hoop dat dat ok is.
Fidoh is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2013, 15:24   #242   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

Geen bezwaren, placement gaat in 'open zones' veel minder belang hebben dan in krappe dungeons waar ik wel liefst melee voor mij heb

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2013, 15:26   #243   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

In krappe dungeons zou ik daar wel rekening mee houden, natuurlijk. 'k Zou op zijn minst uit mezelf de batsknots-kerels vanvoor zetten en de pewpew-kerels vanachter.
Old 08-03-2013, 15:42   #244   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fidoh View Post

Initiative:
  1. Dodgy
  2. Guns
  3. Fjuri
  4. Kobolds
  5. Divo
  6. DJB
  7. Baraag
  8. Kittens

Rogers initiative roll genegeerd. Hij is aan't scouten en loopt vooraan. Daarom gaat hij sowieso eerst. Je krijgt een surprise round.

Dodgy, what do?

Initiative Guns, Kittens, Fjuri, DJB, Divo, Dodgy, Baraag: 1d20+2 21 1d20+1 10 1d20+2 20 1d20+2 16 1d20+1 16 1d20+4 12...
Initiative Kobolds: 1d20+1 17
FYI, een ready action verandert uw Initiative, een surprise round niet. Een surprise round is een speciale round voor echte combat, waarin enkel zij die niet surprised zijn (enkel Dodgy in dit geval) in volgorde van hun gerolde initiative een standard of een move action mogen nemen. Na de surprise round begint gewone combat waarin iedereen in volgorde van zijn gerolde initiative normale turns pakt.

Dus, gegeven de gerolde initiative en enkel Dodgy die niet surprised is, krijgt Dodgy dus één actie (move of standard) en begint vervolgens de normale combat, in deze volgorde van Initiative:

Guns
Fjuri
Baraag
Kobolds
DJB
Divo
Dodgy
Kittens

Dodgy mag dus eerst, maar zijn initiative verandert niet. Wat, gezien hij voorlaatst gerold heeft, enkel licht suckt voor Kittens en er voor de rest niet toe doet, maar er zijn situaties waarin dat er welzeker toe doet (wanneer er meer dan één persoon iets mag doen in de surprise round) en er doen mensen mee die de regels nog niet zo goed kennen, dus ik dacht, ik leg dat even uit

(ge hebt trouwens denk ik sowieso de initiative van Dodgy en Baraag omgewisseld, tenzij ik scheel aan 't kijken ben)
Guns is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2013, 15:54   #245   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Amai wow, 'k heb voor initiatives gewoon naar de d20's gekeken en niet naar de totalen. :')

Ff fixen.

En ge hebt gelijk, natuurlijk.
Old 08-03-2013, 17:25   #246   link
DarthJabbaBoulet
Until the Light Takes Me

DarthJabbaBoulet's Avatar

nice touch trouwens die aanduiding op de world map

Quote:
Originally Posted by Matthias View Post
Bewoners betalen belastingen. Gasten hebben zich te gedragen: voeten vegen en niet te veel neuten.
DarthJabbaBoulet is offline   Reply With Quote
Old 08-03-2013, 21:22   #247   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Er is zoiets in elk vakje.
Old 09-03-2013, 22:49   #248   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

Awel Dodgy? Druk weekend?
Old 10-03-2013, 10:01   #249   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Pff, Dodgy, ik wil u echt niet moeten kicken. Sinds mijn post, waarin stond dat het aan u was, hebt ge al een paar keer iets gepost elders op het forum, dus ik ga er van uit dat het niet aan uw agenda ligt he...

Wilt ge nog meedoen?
Old 11-03-2013, 08:17   #250   link
Guns
Man of Science

Guns's Avatar

k Ja whatever 'k wil nie den dick uithangen maar Dodgy kick vote +1. 'k Wil verder spelen tyvm. Het kan best zijn dat ge ooit keer een weekend niet veel online kunt zijt, maar dan kunt ge toch íets laten weten, zodat daar rekening mee gehouden kan worden ofzo.
Old 11-03-2013, 08:24   #251   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Anders doet gij uw actie nu al gewoon? Ervan uitgaande dat de kleine halfling te verbaast is over de zelfvoldane blikken op de gezichten van de kobolden.
Fjuri is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2013, 08:26   #252   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Dodgy zijn Surprise Round valt voorlopig gewoon weg. Goed idee.
Old 11-03-2013, 08:26   #253   link
Kittens
Blofficoso

Kittens's Avatar

Als de huidige graad van activiteit zich zou doorzetten ben ik ook pro kick. Niks persoonlijks, maar ge zijt gewoon niet echt aanwezig, Dodgy.
Kittens is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2013, 08:27   #254   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Laten we zeggen dat Dodgy nog tot vanavond heeft. Voorlopig doen we gewoon verder.
Old 11-03-2013, 10:39   #255   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Driewerf mijn excuses, zal mij herpakken deze week. Compleet niet over nagedacht dit weekend.

EDIT: net gezien dat jullie aan't wachten waren op een actie van mij. Maar veel kan ik nu toch niet meer doen denk ik?

Last edited by Dodgy; 11-03-2013 at 10:44.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2013, 10:49   #256   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Uw actie was "zes seconden niks doen". 't is terug aan u na DJB.

Please check de thread vaker in't vervolg. 'k Krijg het gevoel dat het u weinig interesseert, en dat is niet erg motiverend.
Old 11-03-2013, 11:11   #257   link
Divolinon
Una

Divolinon's Avatar

Send a message via ICQ to Divolinon Send a message via MSN to Divolinon Send a message via Skype™ to Divolinon
Nog even checken: dus door de afstand dat ik moet afleggen kan ik enkel met mijn mainhand aanvallen?
Old 11-03-2013, 11:18   #258   link
Fidoh
Bordspelnerd

Fidoh's Avatar

Als ge wilt full attacken, moogt ge maximum 5ft moven.
Als ge meer beweegt, doet ge maar één attack.
Movement in Combat

Generally, you can move your speed in a round and still do something (take a move action and a standard action).

If you do nothing but move (that is, if you use both of your actions in a round to move your speed), you can move double your speed.

If you spend the entire round running, you can move quadruple your speed (or three times your speed in heavy armor). If you do something that requires a full round, you can only take a 5-foot step.
Old 11-03-2013, 13:23   #259   link
Fjuri
Senior Member

Fjuri's Avatar

Ik heb mijn actie ge-update (of de rolls toch gedaan en erin gezet). Naar de toekomst toe: als ik tekst zet in een post vanaf mijn gsm, wil dat zeggen dat ik moeilijk kan rollen en dergelijke maar dat ik het spel niet wil ophouden. Er mag gerust voor mij gerold worden, zeker op zo een momenten.
Fjuri is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2013, 13:36   #260   link
Dodgy
Serious Member

Dodgy's Avatar

Quote:
Originally Posted by Fidoh View Post
Uw actie was "zes seconden niks doen". 't is terug aan u na DJB.
Perfect. Zal wel tegen vanavond zijn dan zeker? Ik zit daar in ieder geval goed om te schieten met mijn kruisboog.
Dodgy is offline   Reply With Quote
Reply

Shrimp Refuge Forums > Spelletjes > Forum Games

Thread Tools

Posting Rules