Go Back   Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Reply

Thread Tools
Old 06-04-2021, 18:18   #25061   link
DM
Senior Member

DM's Avatar

Send a message via MSN to DM
Wilt ge nu zeggen dat Anderlecht beter is dan brugge ? Big if true.
DM is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2021, 18:28   #25062   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

Ze hebben niet voor niets 34 titels ťn Kompany als trainer hť.
rooz is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2021, 20:34   #25063   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

anderlecht met een kern vol jonkies op 2 punten van de 2e plek

gg kompaniola
Jaak is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2021, 20:38   #25064   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Doet me toch zwaar denken aan de laatste drie matchen van vorig seizoen. Winnen daar ook ineens 3 matchen op rij (6-1 tegen Eupen, 0-3 op Beveren en 7-0 tegen Zulte).

Dit jaar ziet er min of meer hetzelfde uit. Winnen 4-1 tegen Zulte, nu tegen Antwerp 1-4..

Toch heel vreemd dat ze ineens het doel wel weten vinden, een heel seizoen lang scoren ze amper. En de laatste matchen die beslissen over PO1 scoren ze ineens aan de lopende band...neen, tis allemaal 'toevallig'.
dit komt komt van die zot die 100u gespendeerd heeft om 5 RSCA-filmkes te maken

Quote:
Als die in PO1 geraken, zie je al van ver hoe dit gaat verlopen. Onterechte penalty's, kut goals, own goals, VAR die wegkijkt,...
Quote:
Even terzijde. Hoeveel corona gevallen hadden de mauven al dit jaar? Die liggen daar in virus-oorlog gebied en lijken toch opvallend goed weg te komen?
waanzin

Last edited by Jaak; 06-04-2021 at 20:44.
Old 06-04-2021, 20:41   #25065   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

laatste wedstrijd van het seizoen voor Anderlecht is tegen STVV, en dit staat in het match-topic van Waasland-Beveren - STVV dat net gedaan is:

Quote:
Het zou goed zijn dat STVV op de laatste speeldag er nog volledig moet voor gaan om zich echt veilig te stellen
Quote:
Moeskroen zal die Vukotic wel wat geld hebben gegeven ofzo.
Quote:
Los van Cercle ook weer een heel goeie uitslag voor de mauven dit he. Nu is die laatste match voor stvv nutteloos als deze uitslag zo blijft.

Dat is een deel van het complot!
Quote:
Verkocht dit.
die mannen zijn zelfs bezig met de tegenstander van Anderlecht binnen twee weken en zien zelfs daar complottheorieŽn in :')
Old 06-04-2021, 20:50   #25066   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Mja niet dat ik er een complot in zie, of dat dit soort geknoei de 1e matchen van het seizoen niet zouden zien. ( zie ook de waanzinnig lichte penalty die club krijgt). Maar die onkunde van de refs, antwerp of beveren zou nen mens wel oprecht doen twijfelen of die mensen echt oprecht hun best doen.

Los daarvan ook wel schrik gezien club sinds die corona golf een pak minder speelt en de vervangers van diatta nog geen kloten laten zien hebben.

Zie ons wel verliezen op anderlecht.
Jack Carver is offline   Reply With Quote
Old 06-04-2021, 21:52   #25067   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jack Carver View Post
Mja niet dat ik er een complot in zie, of dat dit soort geknoei de 1e matchen van het seizoen niet zouden zien. ( zie ook de waanzinnig lichte penalty die club krijgt). Maar die onkunde van de refs, antwerp of beveren zou nen mens wel oprecht doen twijfelen of die mensen echt oprecht hun best doen..
of diene die Brugge dit weekend ne penalty cadeau gaf

hemeltje lief zeg
Old 07-04-2021, 09:33   #25068   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Mja niet dat ik er een complot in zie, of dat dit soort geknoei de 1e matchen van het seizoen niet zouden zien. ( zie ook de waanzinnig lichte penalty die club krijgt). Maar die onkunde van de refs, antwerp of beveren zou nen mens wel oprecht doen twijfelen of die mensen echt oprecht hun best doen.

Los daarvan ook wel schrik gezien club sinds die corona golf een pak minder speelt en de vervangers van diatta nog geen kloten laten zien hebben.

Zie ons wel verliezen op anderlecht.
"ik zie geen complot in MAAR"

de club boys, zelfs al staan ze los met 900 punten, helemaal gaga. de hoeveelheid cognitieve dissonantie op't vlak van refs, dios mio ge kunt er heel belgiŽ stroom van geven voor een paar jaar

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 07-04-2021, 09:48   #25069   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Ik zeg letterlijk dat het vaak genoeg in ons voordeel is ook .

Tis zelfs geen belgisch probleem, ziet gisteren naar die zotte Roemeen ik manchester.

Blijft toch straf , ondanks var , wat een geknoei dat toch blijft die wedstrijdleiding.
Old 09-04-2021, 09:45   #25070   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

@radje: deel 6 is uit sinds gisteren

Old 09-04-2021, 09:56   #25071   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

"Wij stellen voor dat de clubs die Europees spelen de komende 3 seizoenen, voor alle duidelijk wij gaan ervan uit dat Anderlecht daar toch 2 keer bij zal zijn, dat in die 3 seizoenen die clubs een bijdrage leveren vanuit de inkomsten die ze halen uit Europa"

:') :') :')
Old 09-04-2021, 10:03   #25072   link
radje
wadist

radje's Avatar

Quote:
Originally Posted by Jaak View Post
@radje: deel 6 is uit sinds gisteren

wtf nu al

ik heb door peis ik episode 2 eens snel liggen skippen en da was toen al genoeg voor mij -samen met die zijn posts- om te bevestigen dat die peet helemaal gaga in the coconut is. ma de snelheid waarmee die zever uitkomt maakt het wel verontrustend ik zou echt ni bij die kerel in een slecht boeksken willen staan voor't geval hij onvermijdelijk snapt een dezer dagen

y'all motherfuckers are crazy
radje is offline   Reply With Quote
Old 09-04-2021, 10:21   #25073   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Originally Posted by radje View Post
ik heb door peis ik episode 2 eens snel liggen skippen en da was toen al genoeg voor mij -samen met die zijn posts- om te bevestigen dat die peet helemaal gaga in the coconut is. ma de snelheid waarmee die zever uitkomt maakt het wel verontrustend ik zou echt ni bij die kerel in een slecht boeksken willen staan voor't geval hij onvermijdelijk snapt een dezer dagen
der zijn er een aantal die daar al gesnapt zijn, dus ni onvermijdelijk

Quote:
0-8 zou nog mooier zijn
Met goals van
Hans (die ze toch een houten klaas vinden)
Ruud (die ze haten)
Chong (omdat ze die wilden maar niet konden krijgen)
Lang (om nog eens in te wrijven dat wij spelers van Ajax kunnen aantrekken)
Charles (omdat wij nog echte toppers uit eigen jeugd hebben)
Mignolet (gewoon omdat hij zich verveelt)
Jeugdspeler x (omdat wij onbekende jonge talenten echt kansen geven)
Sambi (owngoal omdat hij ook eens voor een topploeg wilde scoren)

En na de match blijkt dat ze definitief uit PO1 liggen en op het randje staan om uit PO2 te vliegen ...
jeugdspeler x

Quote:
Nu al aan het schuimen voor deze. Wat zou het mooi zijn om hen, na een demonstratie match, volledig uit te tellen voor POI!
Quote:
Hoeveel twijfelachtige zaken zijn er niet gebeurd de voorbije decennia in die matchen? Die match onder Leko in 2018 was de laatste rollercoaster op dat vlak zeker? Vrouw en kinderen waren weg, ben toen op mijn terras een fles rum gaan opdrinken. Boosboosboos.
wedstrijd-topic voor zondag
zitten daar al aan tweeduusd pagina's
Old 09-04-2021, 10:27   #25074   link
rooz
he/him

rooz's Avatar

die jij zit te lezen
Old 09-04-2021, 10:29   #25075   link
Turtle
Senior Member

Turtle's Avatar

Ik volg geen enkel FCB forum. Hoeveel jij Jaak?
Old 09-04-2021, 10:30   #25076   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

stamnummertje fucking drie

das alles

echt waar

Old 09-04-2021, 10:50   #25077   link
Cage
Reetman

Cage's Avatar

ben toen op mijn terras een fles rum gaan opdrinken. Boosboosboos.

BUILT DIFFERENT
Cage is offline   Reply With Quote
Old 10-04-2021, 19:03   #25078   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Ik hoop alvast op volgende opstelling

In doel: De enige reden dat Club het goed doet
Verdediging: Overschat lopertje - Geflopt in de champions League - Schande dat die rode duivel is - Vedette op retour, Club gaat Van Holsbeek achterna
Middenveld: Gelboer - Wannabe rode duivel - Chocomelk Vanaken
Aanval: Verschaeren is beter - Lelijke Hollander waar ze nooit meerwaarde op halen - Ait El Hadj is zeker niet minder dan die Ajax-flop

Als Ait El Hadj is zeker niet minder dan die Ajax-flop niet mee kan spelen, zou ik zeker gefaald bij United en Bremen haha losers dat ze die huren laten spelen ondanks het feit dat hij soms gevaarlijk balverlies lijdt. Andere optie is een goeie match en ze denken dat het de nieuwe De Ketelaere is, maar ik weet niet of die met NXT mee zal spelen of met ons. 8 miljoen down the drain was wel goed tegen Genk, maar ik vrees dat hij hier geen meerwaarde gaat bieden.
Old 10-04-2021, 19:03   #25079   link
Jack Carver
Senior Member

Jack Carver's Avatar

Jaak pls
Old 10-04-2021, 19:12   #25080   link
Jaak
she/her

Jaak's Avatar

Quote:
Ik hoop alvast op volgende opstelling

In doel: De enige reden dat Club het goed doet
Verdediging: Overschat lopertje - Geflopt in de champions League - Schande dat die rode duivel is - Vedette op retour, Club gaat Van Holsbeek achterna
Middenveld: Gelboer - Wannabe rode duivel - Chocomelk Vanaken
Aanval: Verschaeren is beter - Lelijke Hollander waar ze nooit meerwaarde op halen - Ait El Hadj is zeker niet minder dan die Ajax-flop

Als Ait El Hadj is zeker niet minder dan die Ajax-flop niet mee kan spelen, zou ik zeker gefaald bij United en Bremen haha losers dat ze die huren laten spelen ondanks het feit dat hij soms gevaarlijk balverlies lijdt. Andere optie is een goeie match en ze denken dat het de nieuwe De Ketelaere is, maar ik weet niet of die met NXT mee zal spelen of met ons. 8 miljoen down the drain was wel goed tegen Genk, maar ik vrees dat hij hier geen meerwaarde gaat bieden.
Reply

Shrimp Refuge Forums > Amusement > Sport

Thread Tools

Posting Rules