![]() |
![]() |
#1 link |
Ex-Lurker
|
Op maat gemaakte oordopjes
Hallo, ik heb een gehooraandoening die hyperacusis wordt genoemd en ik ben op zoek naar de beste oordopjes die ik kan krijgen. Ik ga deze keer niet de deur uit omdat ik een beetje paranoïde ben als het gaat om het krijgen van COVD19. Dus ... ik wil gewoon weten of iemand hier heeft geprobeerd iets op deze website te kopen? Ze heten Big Ear en bieden thuisservice voor het vormen van je oren voor gehoorbescherming op maat en dan sturen ze het product binnen een paar weken op. Ze hebben ook instructies voor doe-het-zelf-vormen, waar ze een vormkit naartoe sturen, waarna je je oren kneedt en de kit met de vormen terugstuurt. Sommige van hun producten zijn echt intrigerend en ik zou natuurlijk graag willen weten of iemand hier hun producten al heeft geprobeerd.
Elke andere aanbeveling? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 link |
Pro-shrimper
|
Ik heb er voor naar concerten te gaan. Wat ze toen gedaan hebben om die te gieten in uw oor, dat zou ik toch niet thuis zelf doen.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|