![]() |
![]() |
#1 link |
Senior Member
|
Huurwagen 5 volwassenen
Wij trekken met 5 volwassenen + bagage richting Schotland deze zomer. Wij gaan ~2 weken met de wagen rondrijden, vertrekkend vanuit BE en ik ben nu op zoek naar een huurwagen, idealiter vanuit Gent.
Iemand tips en/of ervaringen? Vooral het type/size wagen twijfel ik over. Aangezien we redelijk veel tijd in de wagen gaan doorbrengen moet het wel een beetje comfortabel zijn, met genoeg ruimte om ons bagage te stockeren (we doen meerdere plaatsen aan). Ik neig naar een SUV, maar ik weet niet hoe groot die koffers zijn en als ik op Google/YT zoek, brengt dat niet meteen uitsluitsel, buiten dat het voor de middenste passagier op de achterbank niet echt comfortabel is. Een andere optie is een mini van, maar daarvoor zou ik naar Brussel moeten, aangezien geen enkel verhuurbedrijf in Gent dat aanbiedt. Iemand die recent in dezelfde situatie gezeten heeft? Tips?
![]() |
#4 link |
Senior Member
|
Dat was ik ook van plan, probleem is dat bvb op rentalcars.be het bijna onmogelijk is om dat te selecteren. Denk dat we best voor een mini-van gaan, maar dan zitten we met een Volkswagen Caddy opgezadeld
![]() Soit, ik zal morgen eens naar Avis of Sixt bellen om te zien wat ze kunnen aanbieden. Want meestal als je daar aan de balie staat geven ze u een alternatief model dat verschillend is van wat je gekozen hebt.
![]() |
#6 link |
PimpMeister
|
Ik rij momenteel rond met een Ford Tourneo.
Plaats zat ook voor 5 man.
![]() |
#8 link |
Senior Member
|
Mijn ervaring is dat lokale, kleinere huurbedrijven (of garages) vaak goedkoper zijn dan de grote spelers als Enterprise, Sixt, ...
Helaas ben ik niet van het Gentse, dus ken ik niet onmiddellijk lokale spelers bij jou in de buurt ![]() Ik zou sowieso gaan voor een minibus, veel ruimte en comfortabel (VW Multivan, Mercedes V klasse, evt Opel Vivaro/Renault Traffic ofzo) edit: snelle google: https://dewa-rent.be/te-huur https://www.declerckrent.be/verhuur-korte-termijn/ Last edited by Erik701; 25-04-2022 at 08:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 link |
Alles is fixbaar
|
Check ook https://www.valckenier.be/nl/verhuur
Er zijn wel wat merkgarages die ook wel verhuren.
![]() |
#10 link |
De Verschrikkelijke
|
Dit wou ik ook aanraden. Een tijdje terug had ik ook een busje nodig voor een weekend en dat was beduidend goedkoper via de Renault-garage waar mijn vader klant is. Ik wist zelfs niet dat ze zo'n busje (Traffic) verhuurden.
![]() |
#11 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() |
![]() |
#13 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 link | |
Senior Member
|
Quote:
![]() Dat ziet er mij toch niet zo oncomfortabel uit? Er zijn tenminste 3 volwaardige zetels, dus er zit niemand in het midden geperst zonder hoofdsteun.
![]() |
![]() |
|
Thread Tools | |
|
|