![]() |
![]() |
#21 link |
Master i/d Japanologie
|
Welke android phone hadden ze dan wel gekocht, die zo hard suckte? En wat scheelde eraan?
Voor professioneel gebruik (Exchange synching en whatnot) zou de iPhone voor naabs gelijk uw collega's misschien een beter alternatief gaan. Maar op android is dat voor de pro's en tweakers ook zeker geen probleem.
![]() |
#22 link |
College dropout
|
ik denk de hero.. moet het eens navragen.
Het zijn absoluut geen naabs, ze hebben het juist gekocht om te kunnen haxorzen!1!! Maar na een week was de leut er af en was het gebruik van een iphone veer beter dan dat van een android. Het blijft een telefoon, weetwel.. en al die handige spullen die erop staan zijn goed meegenomen, maar je gaat geen uren met dat ding in je hand zitten. Daarvoor zijn pc's uitgevonden. + er is niet veel wat je met android wel kan en met iphone niet kan doen. Dus dan blijft er alleen maar gebruiksvriendelijkheid over. En daarin is de iphone momenteel imo niet te verslagen.
![]() |
#23 link |
Lurking since 1999
|
Ben toch wel héél tevreden van mijn HTC Hero moet ik zeggen, veel leuker ding dan mijn iPhone (die ergens begin dit jaar in het toilet is gevallen, lol
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 link |
Master i/d Japanologie
|
Cent: Google MoDaCo
Cit: De Hero zou inderdaad het meest logische zijn. "Het blijft een telefoon, weetwel.. ", dit spreekt eerder in het nadeel van de zot overpricede iPhone, nietwaar? Met 180EUR voor een phone met oneindig veel mogelijkheden is dat de beste koop voor dat geld. Is een iPhone beter? Ja, waarschijnlijk wel, maar het is idioot veel geld voor wat het kan. Ik kan me over gebruiksgemak niet uitspreken, want ik heb nooit een iphone gehad, en Android evenmin. Bovendien waren hun ergernissen volgens mij gebaseerd op het feit dat ze de iphone gewend waren. Zelf gekocht of via bedrijf? Wat kost een iphone nu eigenlijk, want dat was hier op voorhand geklasseerd als zotduur.
![]() |
#26 link | ||
Master i/d Japanologie
|
Quote:
Quote:
770EUR voor 16GB iphone 3GS? 850EUR voor 32GB iphone 3GS? (prijzen van Redcoon, Apple.be zal wel niet goedkoper zijn) Zelf kopen? I don't think so. edit: zelfs de verouderde 3G (ipv 3GS) is bijna 100EUR duurder dan de HTC Hero...
![]() |
![]() |
#27 link |
College dropout
|
Yup, zelf kopen.
Ik vergelijk het zo: Vroeger zei iedereen ;"een gsm? ik heb dat niet nodig!" Tot je er eentje had, dan kon je niet meer zonder. ![]() Let wel op : ik ben hier geen iphone's aant verkopen hé, ik zeg alleen mijn bevindingen.
![]() |
#29 link | |
Master i/d Japanologie
|
Quote:
Voor alle duidelijkheid: ik vind de HTC Hero ook overpriced voor wat het is he! Anders had ik die toch wel onmiddellijk gekocht zeker ![]()
![]() |
![]() |
#30 link |
Senior Member
|
Voor een veredelde telefoon is dat zeker een zotte prijs. Als je beschouwt als een compacte notebook valt het al heel wat beter mee. Je kan er tenslotte vlot op typen, surfen en mailen.
Btw, hoe praktisch die iPhone ook is, ik zou er persoonlijk het geld niet aan geven. Na drie jaar toch gezwicht en 1 via mijn bedrijf gekocht. Tot nu toe geen spijt van, alhoewel het zot duur blijft voor iets wat je maar al te gemakkelijk vergeet / laat vallen / nat wordt. Imho koop je ofwel een simpele nokia van < 75 euro, ofwel een iPhone. Al derest is overladen met onbruikbare features en daardoor weggesmeten geld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 link | ||
Master i/d Japanologie
|
Samsung Spica (light versie van de Galaxy): http://tweakers.net/pricewatch/24669...ica-zwart.html , momenteel 270EUR bij Zercom.eu.
Van Tweakers: Quote:
Quote:
![]() |
![]() |
#32 link | |
Sr member, jr poster
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 link |
Senior Member
|
Mijn vriendin zoekt ook nog eentje om als cadeau te schenken aan gABBY.
Ze had gemikt op de Sony Ericsson Satio, maar 400 EURO en na het lezen van deze review: http://www.techradar.com/reviews/pho...-642481/review heb ik het haar toch afgeraden. Android of touchscreen is zeker geen must voor mij maar batterij duur is van levensbelang en makkelijk te bedienen vooral. Het liefst zou ik natuurlijk bij Sony blijven daar ik altijd al tevreden ben geweest en goed de menu's etc.. ken.
![]() |
![]() |
#34 link |
↑ psychopaat
|
Onlangs heeft mijn HTC die ik een paar jaar geleden kocht voor 800 euro de geest gegeven. Vervangen door een oude gsm van mijn zus, den deze:
![]() En nog geen seconde spijt van. Nu mag ik terug zonder problemen mijn gsm laten vallen en kan ik eindelijk terug blind smskes typen achter het stuur. Stijl: 0 , praktisch: 10.
![]() |
#36 link |
Senior Member
|
Jup heb het ook al overwogen om terug te keren naar oude modellen ofzo.
Ma toch, wifi, apps, bij momenten zijn ze verdomd handig.
![]() |
![]() |
#37 link |
Senior Member
|
Blijkbaar is die HTC Tattoo nu te koop hier in belgië.
Ik weet er niet genoeg van om te zeggen of et nu een goed toestel is ja dan nee. Maar ik wil niet het probleem hebben dat epo aangaat en na aanschaf blijkt dat het een retetraag telefoontje is.. Is het geheugen dat epo aanhaalt in zijn eerst post voldoende om te spreken van een snelle telefoon? Of is na alles die HTC een goede koop? Heb het toestel al in mijn handen gehad en blijkt dat het qua size wel volledig mijn ding is!! GROOT! das wat ik nodig hem dannek et niet constant lig te verliezen in zatte buien grts, gABBY Edit: Hoe zit het met de htc touch 2? Is dat zo cap... scherm?
Last edited by gABBY; 10-12-2009 at 21:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 link | |
Lurking since 1999
|
Quote:
Damn wat een zalig ding. Heb er nu ook een custom rom op gesmeten (merci epo!) en alles werkt ineens een pak vlotter, nice! Deze post maak ik trouwens van op de trein leuven-hasselt op mijn laptop die via wireless tethering dankzij mijn Hero online kan. Werkt verrassend goed zelfs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 link | |
Petrolhead!
|
Quote:
|
|
![]() |
![]() |